Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

29-05-2024, 02:31:33

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 865
  • Latest: WilliamRam
Stats
  • Общ брой публикации: 82 664
  • Общ брой теми: 9 813
  • Online today: 221
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 177
Total: 177

177 гости, 0 потребители

iStyle обслужване. Познайте дали ще стъпя там отново...

Започната от DALT, 06-12-2010, 13:21:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

skate99

От Istyle , смея да твърдя имам доста покупки, но след писмото на УПРАВИТЕЛЯ "Кисимов" на iStyle, което е повече от глуповато, със сигурност, няма да имам бъдещи.
Влезнете г-н Кисимов, в някой иснски APPLE магазин(в UK например) и вижте, как се отнасят хората от персонала там.
Има и печени хора при вас, но като цяло сте мнооого далече от нещо ЕВРОПЕЙЙСКО, както е модерно да се казва сега.
Вместо да се извините на човека, вие с колегата ви "продавача" му четте морал и законите на фирмата :))))
niceee

Без Уважение,

Димитър Илиев
::  iMac 24" early 2009  ::  *GT130, 1TB, 4GB*
*white iMac 24" 2,16 mid 2006*     *white macbook 2,16 - SNOW LEOPARD upgrdaded.*
HARMAN/KARDON SOUNDSTICKS II*
*iphone 8GB OS 3.0*

daf

Аз се чудя дали дали щяхте да спазите 30дневния срок, ако човекът не се беше разкарвал няколко пъти да види какво му става с handsfree-то.

И е много неуважително да кажеш на някой, че ще му се обадиш и да не го направиш. Показва лоша организация и липса на желание за добро отношение към клиента, независимо че става въпрос за едни слушалки.

prOMiNd

ЦитатТъй като оторизирания сервиз на Apple е с работно време което не ме устройва, на  20.ноември.2010 година ги занесох в магазина Ви в МОЛ Сердика. Приемащият (за чийто външен вид няма да говорим сега, но вие можете да му направите забележка) явно бързаше за някъде, тъй като нито ги погледна, нито разпита за поведението им, а в крайна сметка щеше да забрави да ми издаде и документ. Та същият юнак ми каза, че за 3 (три) дни проблемът ще бъде решен, като съответно ме накара да напиша и телефонният си номер върху хвърчащо листче.
Издал е документ явно :)
То ако беше всеки да приема и предава на доверие фирмата АйСтайл нямаше да съществува изобщо...
За пореден път се убеждавам в безхаберието на служителите в малкото продаващи/сервизиращи Apple магазини...
Gigabyte GA-H77N-WiFi, Intel Core i3-3225,Geil DDR3 PC12800 2x4GB.HDD ADATA SSD 256GB ,  Apple Cinema HD 23"
DELL XPS M1530, Core 2 Duo T9300, nVidia 8600M GT 256MB GDDR3, 4GB DDR2 RAM, 1920x1200 native resolution
Всичко за XBOX 360 - http://xbox.techstream.eu/

j.tochkov

Ама е написано доста тук.
От това, което чета като отношение  от тяхна страна за в бъдеще не бих насочил клиентите си към покупка на продукти на Apple от iStyle.

Nistel

Една бърза проверка в Гугъл показва и други фрапиращи случаи с въпросната фирма:

http://enstyled.com/2008/09/за-сервиза-на-istyle/

В коментарите също има оплаквания.

И тук също:

http://blog.svejo.net/2008/11/apple-guide-apple.html

http://attractive.blogspot.com/2008/10/istyle.html
Hackintosh Intel Core i5 2500K 8GB DDR3 1333 60GB SSD A-DATA SATA3 10.7.3 Lion Vanilla Kernel, iPad Mini 16GB WiFi, Samsung Galaxy Nexus 16GB CM10

pravdo

страшни мърлячи... но не им пука защото са верига магазини на единствения доставчик
на Мак... като изключим студентите пристигащи от САЩ :-)

Все пак е добре да прочетат какво мислят клиентите им за тях.

Има една американска максима - доволният клиент споделя с 10 души, недоволният със 100.

iMac 21.5", 2.7 Ghz Quad-Core i5, 1TB HDD, 12 GB RAM, AMD Radeon HD 6770M- 512MB
iPhone 4G
Macbook Pro, 2.26, 13" Late 2009 (на жена ми)
Macbook Pro, 2.4, 13", i5, 2011, лично мой

skate99

ЦитатИма една американска максима - доволният клиент споделя с 10 души, недоволният със 100.

много ми хареса  ;D
::  iMac 24" early 2009  ::  *GT130, 1TB, 4GB*
*white iMac 24" 2,16 mid 2006*     *white macbook 2,16 - SNOW LEOPARD upgrdaded.*
HARMAN/KARDON SOUNDSTICKS II*
*iphone 8GB OS 3.0*

addic7ed

Ей, хора спрете да закусвате лимони!!!! Като не ви оттърва магазина, бегайте през океана и се връщайте с контейнерите - големите търговци и тарикати :D Бас държа, че повечето от вас са се бутали на опашката за ipod-и по 200лв нали? И роднините си водихте, нали?  - тогава iStyle бяха върха нали? И като раздаваха и тениски пак са върха.  >:(

Опитвайте се да проявявате ЕЛЕМЕНТАРНО разбиране на положението и на отстрещната страна, стават обърквания, стават "издънки", но при нормална комуникация всичко се изчиства. А "Без уважение" - няма как да стане! И за слушалкаджията - телефон няма ли магазина, че драматизираш с разкарването?  ::)

Nistel

Не си разбрал. Проблема не е толкова, че са се забавили а в отношението към клиента и това тук във форума. Просто е показателно за начина по който работят.
Hackintosh Intel Core i5 2500K 8GB DDR3 1333 60GB SSD A-DATA SATA3 10.7.3 Lion Vanilla Kernel, iPad Mini 16GB WiFi, Samsung Galaxy Nexus 16GB CM10

j.tochkov

Цитат на: addic7ed - 10-12-2010, 18:41:44
Ей, хора спрете да закусвате лимони!!!! Като не ви оттърва магазина, бегайте през океана и се връщайте с контейнерите - големите търговци и тарикати :D Бас държа, че повечето от вас са се бутали на опашката за ipod-и по 200лв нали? И роднините си водихте, нали?  - тогава iStyle бяха върха нали? И като раздаваха и тениски пак са върха.  >:(

Опитвайте се да проявявате ЕЛЕМЕНТАРНО разбиране на положението и на отстрещната страна, стават обърквания, стават "издънки", но при нормална комуникация всичко се изчиства. А "Без уважение" - няма как да стане! И за слушалкаджията - телефон няма ли магазина, че драматизираш с разкарването?  ::)

А, ти младежо част от въпросните търговци ли си ?
Това, което чета от мнението на pkolev, то "нормалната комуникация" определено е била липсваща.

HQ

Аз пък виждам,че форума се чете редовно от "големите рибки" в бизнеса с епъл продукти и когато някой се оплаче,хуква да се оправдава,да цитира и да сравнява.
Айде да ви видим,като почнете да фалирате тогава,дали пък нещо и в обслужването дали няма да се промени...
Ментърджии от мала Азия такива!

prOMiNd

Ами чете се ама не се попива...защото тук се пишат доста неща, които могат да се използват за евентуална промоция или идея за нещо ново, но никой не го прилага в действителност.
За сервиз на Apple в България не искам да говоря...ако почна и 5 форума няма да ми стигнат...ама нека, нека да не знаят и да не могат...така ще има и хляб както за мен - така и за другите mainstream ентусиасти.
Не съм бил и никога няма да бъда в магазин на айстайл, не защото го няма в нашия град ами защото не мога да очаквам качествено обслужване от персонал със средна заплата 5-600лв. за София и едва 300-350 за провинцията. Даже и повече да вземат държат на работа хора, чието безхаберие не само дразни клиентите, но и носи загуби за фирмата.

Великите работодатели никога няма да се научат, че за да получиш, трябва да дадеш.
П.С. Всяко правило си има изключения...познавам хора на 240лв. заплата, които съвестно си вършат работата....ЧУДО, но факт.
Gigabyte GA-H77N-WiFi, Intel Core i3-3225,Geil DDR3 PC12800 2x4GB.HDD ADATA SSD 256GB ,  Apple Cinema HD 23"
DELL XPS M1530, Core 2 Duo T9300, nVidia 8600M GT 256MB GDDR3, 4GB DDR2 RAM, 1920x1200 native resolution
Всичко за XBOX 360 - http://xbox.techstream.eu/

HQ

Писмо до Крейтив център :
Цитат...Новото ми дъно вече пристигна от e-bay за далеч по-ефтина сума,така че живи здрави и дано да не попаднете на моето положение,че разни изроди да се опитват да ви бутат с пари.
Поздрави!

Все пак си говорим за разлика от около 1500 лв ...
Де е оня образ "N10" дето ми се надуваше? Бас ловя че е той същия дето ми отвори мака и го затвори за 80 лв и след това ми липсваха болтове... Децата му сираци ще направя  >:(

iLili

Прибавете и мен към писмото до Крейтив център, които отвориха и затвориха бука ми за 80 лв и поставиха невярна диагноза. Никога няма да го забравя. >:(
А това с тениските ми изглежда доста глупаво - възможно ли е някой да се впечатли до такава степен, че да ви сложи на "върха"?!
MacBook Air Retina, 13-inch, Hack, MacBook Pro,iBook, iPod, iPhone11, Power Macintosh и т.н.

Nistel

Всъщност размера на заплатата няма отношение по професионализма. В България като влезеш в магазин или те гледат на кръв или с влизането ти се сепват като кърлеж на всяка стъпка. Всичко това няма отношение по заплащането а мениджмънта на управителите. В крайна сметка ако нещата се получават и бизнеса върви нагоре ще растат и заплатите.
Hackintosh Intel Core i5 2500K 8GB DDR3 1333 60GB SSD A-DATA SATA3 10.7.3 Lion Vanilla Kernel, iPad Mini 16GB WiFi, Samsung Galaxy Nexus 16GB CM10