Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

20-05-2024, 11:33:42

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 864
  • Latest: ThomasSpori
Stats
  • Общ брой публикации: 82 658
  • Общ брой теми: 9 812
  • Online today: 197
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 176
Total: 177

176 гости, 1 потребител
smnelse

Сервиза на Apple взема скъпо за смяна на захранване ?!?

Започната от vitobuga, 21-04-2010, 18:56:31

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

iLili

Цитат на: nikaru - 15-05-2010, 09:01:10Това за обяда хубаво, но нямат право да ти взимат пари за диагностика щом не са открили проблема. Нали дефакто плащаш да разбереш какво ти има на машината, за това му се вика диагностика.
Точно така.
MacBook Air Retina, 13-inch, Hack, MacBook Pro,iBook, iPod, iPhone11, Power Macintosh и т.н.

mehudi

Цитат на: vitobuga - 30-04-2010, 19:27:24
Споделям какво се случи, за да е от полза на някой със същия проблем.
Оказа се захранването. От сервиза направо са го сменили, без да попитат сестра ми съгласна ли  е с цената на захранването и подмяната му, въпреки че са обещали да направят диагностика и да и кажат какво му е на компа. Захранването е на цена 153 лв., което е сравнително добре, като се има предвид колко скъпо продават маковете. За работата са взели 79лв.,което ми се струва малко преувеличено, но за жалост нямам никакъв избор, защото работата вече е свършена и захранването е поставено.

Искам да ви попитам мога ли да поискам от тях най-малкото документ, който доказва че поставеното зарядно е ново? На някой случвало ли му се е да ползва услугите на този сервиз и на каква цена?
Ще бъда благодарен ако споделите!

Без лоши чувства към момчетата от сервиза, сигурен съм че си разбират от работата!

общо взето си разбират от работата. понякога правят неща, които едни ultimate user може сам да направи, но ... . коректни са като цяло. за мен проблемът е, че като всички оторизирани сервизи на apple по света не ремонтират, а направо заменят. друг сервиз - едно време view point на арсеналска се занимахава с ейпъл, сега не знам.
познавам ги (creative) от 1996 или около - за толкова години разбира се имам разни претенции, но като тегля чертата са свестни
curiosity has killed the cat

MrMike

ВюПоинт ремонтират вече само Фуджитсу Сименс... Поне така ми казаха...
Mac: MacBook Pro 13.3' (Mid 2010) - 2.4GHz, 8GB RAM 1067MHz, ADATA S511 60GB SSD + 500GB WD BS 7200rpm, 10.8.1 (12B13)
Accessories: Magic Mouse, LaCie Speakers, Remote
iPhone: iPhone 4S 16GB iOS 6.0
iPod: iPod Nano 8GB Silver 6th. Gen. + AKG K370 Silverback
Продавам: iPod Nano 16GB Silver 4th.

nikaru

Цитат на: mehudi - 16-05-2010, 17:37:52
Цитат на: vitobuga - 30-04-2010, 19:27:24
Споделям какво се случи, за да е от полза на някой със същия проблем.
Оказа се захранването. От сервиза направо са го сменили, без да попитат сестра ми съгласна ли  е с цената на захранването и подмяната му, въпреки че са обещали да направят диагностика и да и кажат какво му е на компа. Захранването е на цена 153 лв., което е сравнително добре, като се има предвид колко скъпо продават маковете. За работата са взели 79лв.,което ми се струва малко преувеличено, но за жалост нямам никакъв избор, защото работата вече е свършена и захранването е поставено.

Искам да ви попитам мога ли да поискам от тях най-малкото документ, който доказва че поставеното зарядно е ново? На някой случвало ли му се е да ползва услугите на този сервиз и на каква цена?
Ще бъда благодарен ако споделите!

Без лоши чувства към момчетата от сервиза, сигурен съм че си разбират от работата!

общо взето си разбират от работата. понякога правят неща, които едни ultimate user може сам да направи, но ... . коректни са като цяло. за мен проблемът е, че като всички оторизирани сервизи на apple по света не ремонтират, а направо заменят. друг сервиз - едно време view point на арсеналска се занимахава с ейпъл, сега не знам.
познавам ги (creative) от 1996 или около - за толкова години разбира се имам разни претенции, но като тегля чертата са свестни

В сервизите не работят кой знае какви гикове, че да става на въпрос за ултимейт юзъри. Имат си професионален софтуер който се пуска на машината и върти тестове 8 часа. Като изпиюка, че има проблем, онзи идва, замерва и сменя. С правилните инструменти, можеш да намериш къде е проблемът и да го отстраниш за секунди. И с тази архитектура на хардуера, която имат епъл става още по-лесна работата в сравнение с някой ПС–та. Всичко е въпрос на опит. След 10 разглобени и поправени мака вече си спец от класа, просто това е по-сложен конструктор Лего. За изгоряло УСБ са ми сменяли цяло дъно, което иначе е 10мин игра с поялник и калай, но кой ти рабира. Къде къде по-лесно е да подменяш. Както казах, 80% правилни инструменти и софтуер и 20% опит. Всичко е до късмет, да попаднеш на правилният човек, който може да поправя а не да дочупва, както ми се е случвало. После ходи доказвай, че той ти го е счупил, като това не го покрива гаранцията.  

Морт

То си е епълска политика като цяло да сменят всичко на цяло.
За спукано стъкло на екран се сменя целият модул стъкло-матрица-горен капак, дори всичко друго да е непокътнато.
На 13" MBP идва на 1131лв с подмяната. Вместо смяна само на стъкло за 200-300лв.
.fr

nubizus

Ползвал съм гаранционно услугите  им.

Ако можехме сами да си оправяме изънгаранционните машини нямаше да има нужда да се дават пари нали?
Темата е безсмислена.

Ако някой има желание може да се сертифицира за апъл сервиз и да взима 2 лева за диагностика.

Апъл не е за бедни хора, както и мерцедес, бмв и прочеее.
Като нещо не ти е по джоба не го ползваш.

За тва сме толкова як народ щото секи иска да е баровец живее в панелка ма кара мерцедес с газова уредба.


fpyyh

аз също съм доволен от тях, но nubizus, предполагам хората протестират, че в щатите първо са по-евтини, второ са по-достъпни за американци и накрая получават много по-добър сервиз. но имайки предвид, че все пак сме девета дупка на кавала, положението е приемливо.

HQ

Цитат на: nubizus - 18-05-2010, 12:01:33За тва сме толкова як народ щото секи иска да е баровец живее в панелка ма кара мерцедес с газова уредба.
Не те знам баровец ли си или не си,твой проблем,но внимавай с общите знаменатели,че поставяш много хора под тях.
Аз исках компютър,с който да нямам проблеми (и наистина нямах) до един момент когато се оказа че лаптопа ми умря и навсякъде се чудят какви хиляди да ми искат за ремонт... Да,трябваше да си купя Acer,че да ми излезе ремонта колкото нов и да го засиля в казана,ама на-сбърках!
Не било за бедни хора... ай си е.. м.. !

thebrainless

не си говорете по този начин - тъпо е
nubizus не говореше лично на теб, а обобщаваше болежка на обществото и до някаква степен е доста прав.
Това е като да водиш колата си на оторизиран сервиз и да те клатят или да идеш при Пешо с гаража на другата улица. И в двата случая има ебня, въпроса е всеки да си прецени как му харесва повече
Stay hungry. Stay foolish.

Jameson

Хора, нека не излизаме от рамките на добрия тон! Все пак имам впечатлението, че хората тук са интелигентни достатъчно, за да използват едно от предназначенията на форума,а именно да изразяват мнение и гледна точка. Един истински сервиз, намира проблема и подменя частта която прави проблема с нова. Само на изток от рая го има чичо Гошо с поялника и молитвите да тръгне машината след "ремонта" с ясната идея как сме извъртяли оторизирания сервиз и сме минали по-тънко. Съгласен съм и с това, че в един от случаите описани по горе диагностиката е била без резултат, но факта че някой се е занимавал с машината 1-2-3-5 часа, плаща му се заплата и ред други разходи никой не го отчита. Това имах в предвид с приказката за безплатния обяд.

vaskog

Цитат на: Jameson - 20-05-2010, 18:25:08
Съгласен съм и с това, че в един от случаите описани по горе диагностиката е била без резултат, но факта че някой се е занимавал с машината 1-2-3-5 часа, плаща му се заплата и ред други разходи никой не го отчита. Това имах в предвид с приказката за безплатния обяд.

Ама и аз мога да съзерцавам едно нещо 1-2-3-5-даже и повече часа, естествено няма да има никакъв резултат, ама нека да си ми плащат заплатата!

P.S. Даже няма и да го погледна! Кой ще разбере дали съм свършил някаква работа, като кажа "Не успяхме да установим повредата. Съжаляваме... Съдерете си 1-2 кожи...
....За да платите, щото се скъсахме от работа, пък и си имаме и разходи...
...А нали знаете... обяда трябва да се плаща...
MAKE the Force be with You!!!

Mac OS X 10.10.5 Retail
Winbows 7,
Intel® Xeon® Processor E5450,
GA-G41MT- ES2L, 4GB DDR3 1066,
Nvidia GeForce 8500 GT 512MB,
80 GiB SATA II, 320 GiB SATA II,
500 GiB SATA II, NEC ND-3540A.

HQ

Аз съм сигурен че не съм първия и няма да съм последния който му изгаря мака 4 месеца след гаранцията... въпроса е,че след това всеки си се спасява сам,освен ако няма много излишни пари.А криейтив център само това чакат!

Jameson

Цитат на: vaskog - 22-05-2010, 01:09:20
Цитат на: Jameson - 20-05-2010, 18:25:08
Съгласен съм и с това, че в един от случаите описани по горе диагностиката е била без резултат, но факта че някой се е занимавал с машината 1-2-3-5 часа, плаща му се заплата и ред други разходи никой не го отчита. Това имах в предвид с приказката за безплатния обяд.

Ама и аз мога да съзерцавам едно нещо 1-2-3-5-даже и повече часа, естествено няма да има никакъв резултат, ама нека да си ми плащат заплатата!

P.S. Даже няма и да го погледна! Кой ще разбере дали съм свършил някаква работа, като кажа "Не успяхме да установим повредата. Съжаляваме... Съдерете си 1-2 кожи...
....За да платите, щото се скъсахме от работа, пък и си имаме и разходи...
...А нали знаете... обяда трябва да се плаща...

Интересни съждения... Ако някой е тръгнал да лъже някой, мисля че по удобно би било да каже че и трябва да се смени и еди какво си. Повечко парички да приберат, не само с диагностика да минат.Защо всички си мислят,че някой иска да ги излъже и да им прибере паричките....
P.S.Мисля след празниците да си потърся работа в Криейтив.Явно диагностиката е лесна работа и по думите на някой от Вас едва ли не всеки може да я свърши, та защо аз да не се справя.
P.S.2 На мен за Диагностика и преинсталация ми взеха 48 лв.Сигурно съм им симпатичен... или може би трябва да рева сега че са ме обрали и т.н., но сам не можах да си реша проблема.

iLili

Цитат на: vaskog - 22-05-2010, 01:09:20
Ама и аз мога да съзерцавам едно нещо 1-2-3-5-даже и повече часа, естествено няма да има никакъв резултат, ама нека да си ми плащат заплатата!
P.S. Даже няма и да го погледна! Кой ще разбере дали съм свършил някаква работа, като кажа "Не успяхме да установим повредата. Съжаляваме... Съдерете си 1-2 кожи...
....За да платите, щото се скъсахме от работа, пък и си имаме и разходи...
...А нали знаете... обяда трябва да се плаща...
Не бих могла да го кажа по-добре.

Време е да внеса малко яснота. Никъде не съм казала, че са искали да ме излъжат! Казах, че не откриха повредата, дори си признаха, че не могат. Само имаха предположения и разбира се предложиха да сменят дъното, но това щеше да ми струва твърде скъпо и аз отказах. По-късно един Човек полюбопитства, пипна нещо (не ме питайте какво - не знам) и компютъра възкръсна, без да му се сменя нищо. Работи вече цяла зима. При това положение никой не може да ме убеди, че е справедливо сервиза да ми вземе 79 лв. за диагностика, която не е дала резултат.

Едва сега Jameson ме наведе на тази мисъл:
Цитат на: Jameson - 22-05-2010, 22:55:38
... Ако някой е тръгнал да лъже някой, мисля че по удобно би било да каже че и трябва да се смени и еди какво си. Повечко парички да приберат, не само с диагностика да минат.Защо всички си мислят,че някой иска да ги излъже и да им прибере паричките....
...дъно предложиха да сменяват.
MacBook Air Retina, 13-inch, Hack, MacBook Pro,iBook, iPod, iPhone11, Power Macintosh и т.н.

PeterS

Цитат на: iLili - 23-05-2010, 14:29:33

Не бих могла да го кажа по-добре.

Време е да внеса малко яснота. Никъде не съм казала, че са искали да ме излъжат! Казах, че не откриха повредата, дори си признаха, че не могат. Само имаха предположения и разбира се предложиха да сменят дъното, но това щеше да ми струва твърде скъпо и аз отказах. По-късно един Човек полюбопитства, пипна нещо (не ме питайте какво - не знам) и компютъра възкръсна, без да му се сменя нищо. Работи вече цяла зима. При това положение никой не може да ме убеди, че е справедливо сервиза да ми вземе 79 лв. за диагностика, която не е дала резултат.

Лили - имах подобен проблем с един IBM T40. Лаптопа работи и умря заради проблем с видеото.

Чисто ново дъно щеше да ми излезе 1100 лв + 75 лв за подмяна. Един приятел ми го оправи с "духалка" за 20 лв - като не даваше никаква гаранция дали щеше да проработи след това.
mobilio - професионални мобилни приложения