Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

30-05-2024, 03:11:36

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 867
  • Latest: Hardhen
Stats
  • Общ брой публикации: 82 663
  • Общ брой теми: 9 812
  • Online today: 211
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 159
Total: 159

159 гости, 0 потребители

Грешка след ъпдейт на MAC OS X 10.6.1 към 10.6.2

Започната от ppetkov, 11-11-2009, 22:22:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ppetkov

Привет на всички!

По време на инсталацията на новия ъпдейт от 10.6.1 към 10.6.2 се появи следната грешка:

System extension cannot be used

The system extension "System/Library/Extensions/CDSDAudioCaptureSupport.kext" was installed improperly and cannot be used. Please try reinstalling it, or contact the product's vendor for an update.

До 10.6.1 нямаше такива проблеми. Нямам представа как се преинсталира този фаил.

От скоро работя на MAC и нямам идея какво може да се направи. Предварително благодаря на отзовалите се!
MacBook Pro (17-inch, Mid 2009)
MAC OS X 10.9.4

iMac 27", Intel Core 2 Duo 3.06 GHz
MAC OS X 10.9.4

Becko

изтегли си от сайта на епъл 10.6.2 комбо ъпдейт и го инсталирай отново

ppetkov

Първоначално ъпдейта го направих именно от combo версията. Независомо от това изпълних съвета и сваих наново въпросния ъпдейт. Инсталирах го наново, но за съжаление се получи същата грешка.
MacBook Pro (17-inch, Mid 2009)
MAC OS X 10.9.4

iMac 27", Intel Core 2 Duo 3.06 GHz
MAC OS X 10.9.4

Angelo

Пробвай да си ъпдейтнеш Тостера до последната версия и пак инсталирай комбо ъпдейта.

ppetkov

Angelo, благодаря за отговора :) Може да се каже, че съвета е точен. Тостер нямам инсталиран. Спомням си обаче, че правих опит за инсталиране на тази програма - Toast. Програмата се инсталира до някъде и изведе съобщение за грешка. С друга програма се опитах да разчися остатъците от Тостера и си помислих, че съм си решил проблема. В крайна сметка не правих опит за нова инсталация на Тостера. Бакъпнах информацията и преинсталирах. Отново БЛАГОДАРЯ!
MacBook Pro (17-inch, Mid 2009)
MAC OS X 10.9.4

iMac 27", Intel Core 2 Duo 3.06 GHz
MAC OS X 10.9.4