Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

29-04-2024, 17:34:42

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 855
  • Latest: Donaldsmady
Stats
  • Общ брой публикации: 82 641
  • Общ брой теми: 9 815
  • Online today: 164
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 99
Total: 100

99 гости, 1 потребител (1 скрит(и))

за мишките и ябълките

Започната от doriangrey, 07-12-2007, 02:50:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

doriangrey

Здравейте,

Закупих споменатото устройство от представителството на ябълките
в Mall of Sofia ...
Сега не работи по каквато и да било причина, като изпробвах всичко,
което ми дойде наум - ползвам мак от 7 години и мисля, че реазбирам
какво правя...
Онзи ден бях там и след като им обясних за какво иде реч ми казаха,
че за мишките нямало гаранция  :roll:
Казаха ми също да се обърна към ауторизирания сървис за ябълки...
Ще пиша повече, след като/ако намеря време да разбера дали наистина
съм бил дядо Коледа тази година за споменатия шоп и въобще за
ябълките им или има някаква алтернатива все пак...

А пиша тук с цел - ако някой е имал подобен проблем - да сподели
как/во е на/правил...

Поздрави и Весели Празници...

fpyyh

в рамките на 3 дена трябва да ти го сменят незавизимо от наличието на гаранция. иначе мишките имат обикновено поне месец или 3 гаранция. и най-накрая - порови в законите, 100% има минимална гаранция с касова бележка, както е за обувките например. специално на детските играчки пише, че те не са техника по смисъл на не-знам-кой-си-закон и затова нямат и минималната еди-каква-си гаранция.

iBobz

Глава 5 от Закона за Защита на Потребителите :)
MacBook Pro 15" Core 2 Duo 2.4 Ghz, 4 GB RAM, 500 GB HDD 7200 rpm, Mac OS X 10.6.4

ja

Комисия за защита на потребителите има. Действат си безотказно... Мишката е дреболия но въпросът е принципен.

Аз също пазарувам от там и когато взех иМака ги питах, ако има дефект може ли да се смени (става въпрос за същия или следващия ден) и ми казаха, че отива в сервиза, не може да се смени. Е хубаво де взимаш чисто нова стока, намираш дефект след 1 ден и айде в сервиза:)

Магазина според мен трябва да гарантира по някакъв начин, че продава изправни стоки...

pravdo

Единственото което може да свърши работа е да се обърнеш към комисията за защита на потребителите... това е нещо от които всички се спичат... поне можеш да пробваш... иначе съъвсем да ги оставиш безнаказани, не бива...
iMac 21.5", 2.7 Ghz Quad-Core i5, 1TB HDD, 12 GB RAM, AMD Radeon HD 6770M- 512MB
iPhone 4G
Macbook Pro, 2.26, 13" Late 2009 (на жена ми)
Macbook Pro, 2.4, 13", i5, 2011, лично мой

daf

Преди време като купувах мишка от istyle ги питах дали има гаранция и казаха, че има - 3 месеца с касовата бележка...

tMac

Ако всичко е както трябва да бъде нормалната гаранция е 1 година, не по-малко. По-малко ли е значи има някакво пезе. Освен това до 3 дни от закупуването на стоката можеш да я върнеш или смениш в магазина от който си я купил с касовата бележка, ако я пазиш. С други думи провери дали всчико е наред, батерии, ако е блутут мишка и т.н. Ако всичко, което знаеш си направил и не помага време да отидеш не в магазина, а в представителството/офиса на продавача и да му е дадеш да я подкара, ако и той не може му кажи, чакаш всеки момент да ти се обади инспектора от комисията по защита на потребителите, защото имаш среща с него, за да го запознаеш с тях. В България работят добре 2 неща, бакшиш /гадна турска дума, не иска да обидя никой, просто мразя бакшиш-а/ и тоягата. Ако не действа едното, другото дава безотказен резултат.

doriangrey

about iStyle:

Днес имах малко време и минах покрай iStyle на "Ръковска"...
Обясних накратко, че Диджитъл Чойс от Мall Of Sofia ме препращат
и че мишката е гризнала ябълката ... ъъъ дръвцето...

Отговорът им беше:
"Ами те (мишките) имат само 3 месеца гаранция, донесете я да я
прегледаме и ако е предала Богу дух - ще мислим какво да направим..."

Ще пиша пак с добри новини или ще четем "заупокой 120 кинта"...

tMac

Всчики Apple продукти имат 1 година мендународна гаранция! Не мога да схвана идеята на тия пичове от магазина. Моята също е от там и да ти кажа не си спомням да са ми казвали, че има 3 месеца гаранция. Даже бачка с оригиналните си батерии вече половин година без да я изключвам.

doriangrey

tMac - съгласен съм с теб - ела с мен и им го кажи - дано помогне повече :)

tMac

Sorry пич, не искам да те настройвам, просто ме е яд на тия. Стискам ти палци да се оправиш по-бързо.

doriangrey

ами то и мен не само ме е яд ами и какво ли още не - ама не помага...
а за настройките - не ме настройваш - сам се настройвам - и то как...

:twisted:

Lord Adder

Съвет от адвоката:
когато ходите да правите рекламация, винаги водете съ себе си свидетел и носете диктофон в джоба!
- ?!?
- Don't panic! This ship is unsinkable...
- !?!
- Секи да се спасява сам! Women and children first!

ja

Аз от целата работа не мога да рабера коя фирма е представител на ябълките за БГ, има ли епъл БГ или всички са търговци от така наречените "вносители"?

Ако не са представители, гаранциите може би те си ги определят...

Много полезно би било в случая да отправиш едно запитване до APPLE и да постнеш отговора, да видиме знаят ли изобщо те, че имат клиенти тука и как могат да се грижат за тях. Щото е много лесно някой да печели като продава утвърдени марки, ама като се стигне до смяна или нещо, което му бърка в джоба да постъпи типично по български уронвайки имиджа на тая марка...

Верно миката е евтина ама всички ръсиме доста кинти за електроника с ябълка...

XXwolf

Цитат на: "ja"Аз от целата работа не мога да рабера коя фирма е представител на ябълките за БГ, има ли епъл БГ или всички са търговци от така наречените "вносители"?...

скролни на долу - нарича се BBS