Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

29-04-2024, 18:39:50

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 855
  • Latest: Donaldsmady
Stats
  • Общ брой публикации: 82 641
  • Общ брой теми: 9 815
  • Online today: 164
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 104
Total: 104

104 гости, 0 потребители

Извършен ремонт на iPhone 6s от Creative center. Моля за съвет.

Започната от pmetodiev, 25-03-2016, 11:58:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pmetodiev

Здравейте,

Преди няколко дни оставих айфона си за сервиз в Криейтив център в София. Проблема мъ беше липса на механичен клик на home бутона, но въпреки това работеше. Сметнах, че не е редно да го няма клика и за това го занесох на сервиз. След няколко дни ми се обадиха и ми казаха, че телефона е профилактиран, като му е направено почистване на бутона и сега работи коректно. Проблема обаче е, че не ми дадоха протокол за извършен ремонт, а ми казаха че е направена профилактика само и за това не ми е издаден такъв. Като се загледам си личи че винчетата са леко наранени от отверката, която са ползвали и сега се притеснявам ако в бъдеще нещо стане и се наложи да го нося на сервиз, дали ще ми приемат гаранцията, защото не мога да докажа по никакъв начин, че не съм си го отварял сам. Да се свързвам ли с Apple по този въпрос.

Благодаря предварително!
Keep Walking!

ProstoAZ

Проемо-предавателен протокол не ти ли дадоха? И да бе са, би следвало по номера ти да си вкаран в тяхната база, правят ти досие. Тъпото е, че както знаем, айфон не се прави, а се заменя. Липсва клик - сменяш. И моят бутон понякога хрущи странно...


Sent from my iPhone using Tapatalk
iMac 24", 2022, 8 GiB
MacBook Air 13", 2017, 8 GiB
MacBook Pro 13", Mid-2012, 16 GiB
iMac 21", 2012, 8 GiB
iPhone 13 pro/128 GiB
iPad Pro 2020 /128 GiB
iWatch ULTA, 2022
AirPodsMax
FitPro_drDre.

pmetodiev

Точно там е проблема, защото не ми дадоха приемно-предавателен протокол. Аз имам профил там от доста време и знам, че при всяка извършена дейност се документира по някакъв начин. Обаче сега останах доста изненадан. Аз нямам проблем с това че не е заменен телефона. Стига да си работи е ОК, но би трябвало да имам документ.  Силно се надявам да не е поредната "българска" работа със спестяване на някой лев, но може би ще се свържа директно с Apple по този въпрос.
Keep Walking!