Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

17-06-2024, 10:28:56

Login with username, password and session length

Shoutbox


Потребители
  • Общ брой потребители: 7 875
  • Latest: Josephkayaf
Stats
  • Общ брой публикации: 82 676
  • Общ брой теми: 9 819
  • Online today: 288
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 239
Total: 239

239 гости, 0 потребители

Аpple ще представят музикалната услуга iRadio на WWDC 2013

Започната от msh, 04-06-2013, 13:43:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

msh

През следващата седмица ще се проведе WWDC 2013 конференцията на Apple, на която ни очакват серия от нови продукти на компанията. Сега множество фен блогове на технологичния гигант успоредно с представители на New York Times и Wall Street Journal разкриха, че компанията ще представи и нова музикална услуга с името iRadio по време на събитието. Благодарение на нея потребителите ще могат да стриймват безплатно на устройствата си разнообразна колекция от съдържание, а услугата ще е придружена и от реклами, предаде pocket-lint.

Оказва се, че компанията вече е постигнала споразумение с Warner Music Group и нейното подразделение Warner Chapell броени дни преди официалната премиера на iRadio. Само преди месец Apple се договориха и с най-големият музикален лейбъл в света, а именно Universal Music. По този начин единствено Sony остава компанията, която трябва да бъде привлечена към новия проект на технологичния гигант.

Анализаторите очакват представители на двете компании да се споразумеят в следващите няколко дни, за да може iRadio да се възползва от богатата колекция на трите най-големи звукозаписни компании в света. Конференцията WWDC 2013 стартира официално на 10 юни и именно на нея ще разберем повече подробности за новата музикална услуга на Apple. След представянето си iRadio ще се изправи в директна конкуренция с популярни онлайн стрийминг предложения като Spotify, Google Music, Pandora, Deezer, Napster и др., предлагащи ефективно решение на потребителите, които не искат да плащат за достъп до отделни песни.
Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)

HQ

Цитат на: m4sh - 04-06-2013, 13:43:59
...а услугата ще е придружена и от реклами

И тука ме загуби тотално!

msh

Е аз не съм те изгубил определено, по скоро Apple  ако найстина процедират така :)
Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)

elpatseto

Мдаааа. Напълно възможно е! :)
Каквото и да представят, ще гледам с интерес.
http://www.youtube.com/watch?v=x7w4rI5nMlI
 MACBOOK PRO 13"(MID 2012) 2.5GHZ I5/4GB/SSD 128GB - OS X Yosemite
 Apple Magic Mouse
 iPhone 5S 16GB Black - iOS 8
 Apple ТV 3

arnold

Какво лошо има да има реклами? Все пак всяко радио има нужда от бюджет, нали? Иначе ще ни дялкат с някакви луди абонаментни такси:)
Real Mac mini

HQ

Всеки си има правото да бъде зомбиран ... безплатно!

AStratev

Дълбоко се съмнявам да използвам услугата някога, но не виждам нищо лошо в това да има реклами. Според мен е напълно в рода на нещата - нали все пак трябва да има печалба от продукта. По-добре да плащат компании, рекламиращи продуктите си отколкото нормалния потребител!

msh

Слуховете за новата поточна музикална услуга на Apple вече са толкова много, че сигурно би било голяма изненада, ако компанията не я представи по време на WWDC 2013. Докато чакаме събитието обаче, Bloomberg публикуват още подробности за нея. Според техния източник тя ще бъде част от новостите в iOS 7 и ще е безплатна, но пък ще има реклами. Ще следи за предпочитанията на потребителите и ще им предлага подобна музика и разбира се, ще включва интеграция с iTunes, която ще позволява на потребителите да купуват музика.

Услугата ще донесе и някои промени в рекламната мрежа на Apple - iAd, които ще включват намаляване на някои от таксите, а рекламодателите ще получат повече гъвкавост при избора на позиции за реклама. Освен това Apple ще сподели приходите си от реклама с музикалните издатели.
Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)