Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

17-06-2024, 07:46:43

Login with username, password and session length

Shoutbox


Потребители
  • Общ брой потребители: 7 875
  • Latest: Josephkayaf
Stats
  • Общ брой публикации: 82 676
  • Общ брой теми: 9 819
  • Online today: 288
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 240
Total: 240

240 гости, 0 потребители

Какви подсъзнателни съобщения съдържат лого знаците

Започната от msh, 23-05-2013, 10:59:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

msh

Независимо дали го осъзнавате или не, но логото на една марка казва много неща. Оттук идва и проблемът за компаниите, защото ако логото е твърде сложно или не е свързано с марката, потребителите няма да разберат посланието, което е отправено към тях.

Ето защо, команиите влагат много средства и време за създаване на перфектното лого. Не са редки и случаите, когато една компания сменя логото си, защото не е доволна от резултата и въздействието му върху потребителите до получаване на желания ефект.

Често големите корпорации залагат скрити послания в своите лого знаци, които на пръв поглед няма как да видим. От Business Insider са разгадали следните 10:

1.  FedEx
Виждате ли стрелката между буквите "Е" и "Х"? Нейният смисъл е ефективност, бързина и точност, с които фирмата-доставчик иска да се идентифицира.



2. Vaio
Това невероятно лого за компютрите на Sony представлява интеграцията на марката на аналогови и цифрови технологии. Първите две букви ,,va" от думата ,,Vaio" представляват обикновения аналогов сигнал, а последните две - "io" са обозначения за цифрите ,,1" и ,,0" и представляват дигиталния сигнал.



3. Tour de France
Това е един малко по-абстрактен пример, отколкото другите. Ако обаче се съсредоточите,  ще видите велосипедист в логото на Tour de France.



4. Toblerone
Виждате ли танцуващата мечка изобразена на планината? Тази планина е Матърхорн, откъдето идва и шоколадът.



5. Amazon
На пръв поглед стрелката под надписа на Amazon изглежда като усмивка, но тя има и друг смисъл. Виждате ли, че сочи от буквата "А" до "Z", което означава, че онлайн магазинът предлага стоки от "а" до "я".



6. Eighty20
Тъмните квадрати са единици, светлите са нули. Съответно надписите гласят 1010000 на първия и 0010100 на втория ред. Така всъщност се изписва името на компанията с двоичния код.



7. NBC
Логото на NBC е паун.



8. Sun Microsystems
Преди компанията да беше купена от Oracle, Sun бяха основен производител на компютри. Логото може да се чете от всички посоки. То е невероятно добър пример за адекватна симетрия и прецизност. Буквите ,,u" и ,,n", когато са подредени една до друга, силно напомнят на главното S, гледано перпендикулярно.



9. LG
Някои смятат, че логото на LG е Pac-Man. По-точно и ясно е обяснението, че това е едно усмихнато лице, което намига.



10. Coca-Cola
Последната кампания на марката за безалкохолни напитки Coca-Cola в Дания сочи нещо, което може би сте пропуснали – датското знаме под лупата.
Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)

thebrainless

И мястото на подобна тема е в новини от Епъл?  ::)
Stay hungry. Stay foolish.

msh

Мислех, че са  новини като цяло не конкретно на Apple :)
Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)

Adamov

На мен ми беше супер интересно. Нищо, че не е Епъл насочено!
Apple MacBook Air M2
Apple iPad Air 4
Apple iPhone 12 Pro Pacific Blue
Apple Watch 5
Apple TV 4k 2nd gen
Apple HomePod Original x2
Apple AirPods Pro 2
Apple AirPort Extreme 6th
Apple AirPort Express 2nd

msh

Ами това е просто интересно инфо за убиване на време, аз така гледам на нещата  :P
Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)

thebrainless

Stay hungry. Stay foolish.

msh

Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)

msh

Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)