Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

08-06-2024, 00:29:35

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 870
  • Latest: hannpfundt24
Stats
  • Общ брой публикации: 82 671
  • Общ брой теми: 9 815
  • Online today: 188
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 177
Total: 177

177 гости, 0 потребители

Apple Care България?!?

Започната от wopsreg, 26-01-2012, 22:26:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dodo1

#15
Шест пъти ...  ::) Тия наще търговци са голяма работа значи. Тия шест дисплея, дето са ти сложили как са гръмнали всичките, не мога да си обясня. И толкова ли нямат ъкъл в главата, просто да ти дадат един нов иМак и да се свършат мъките и за теб и за тях. Да не говорим, че тия шест матрици, сигурно вече са им стрували поне половин иМак, ако не и повече. И все пак трябва да идеш и да си търсиш правата, не да се занимаваш със сложни схеми да пращаш иМак от Америка. За жалост в България, някой да ти оправи проблема, дори ти да си в пълното си право, трябва да си нагъл, невъзпитан и да не ги оставяш на мира. Тъжно, но това са фактите

angelvn

@dodo1 - точно нищо не са им стрували тези 6 дисплея. Единственото което са губили им е било времето за комуникация и пращания/получавания на дисплеи от Apple. То затова си има гаранция, а Creative Center е оторизиран сервиз - извършва ремонти, и ако тези ремонти се покриват от гаранцията - частите идат от Apple, а не от Creative Center (ест. Creative Center си поддържат наличности, които се компенсират от Apple при такива случаи като този от тази тема) ;)
UI designer and developer

wopsreg

Всъщност може и почти нищо да не им е струвало на Apple, защото си запазва правото да монтира използвани части.

ЦитатВ случай на дефект и ако APPLE бъде надлежно уведомен за това в рамките на гаранционния срок, то APPLE извършва по собствена преценка (1) безплатен ремонт на продукта, като се използват нови или части, които по качество и надеждност са равностойни на нови части (2) подмяна на продукта с продукт, който или нов или е произведен от части, които по качество и надеждност са равностойни на нови части, или функционално е най-малкото е равностоен на първоначалния продукт или (3) възтановява първоначалната покупна цена на продукта. APPLE си запазва правото при изпълнението на своите гаранционни задължения да използва новопроизведени или регенерирани, годни, употребявани части за подмяна, както и да ги предлага на разположение на потребителите за резервни части.

В моя случай нито един от сменените продукти не можа да издържи 90 дни т.е. едва ли са му сложили чисто нов дисплей.

ЦитатAPPLE гарантира, че в рамките на гаранцията подменените продукти и доставени части са без материални или производствени дефекти, и то за период от деведесет (90) дни, считано от датата на подмяната, респективно ремонта, и не по-малко от оставащото време на гаранционния срок.

wopsreg

#18
Най-дълго издържа един дисплей, който работеше цели 3 месеца.

Фрапиращите случай са един, който издържа няколко дни и просто си изгасна и този последния, който не можа да добута и два часа. Той би всички рекорди и е готов за седмата си подмяна (надявам се, че няма да има такава и ще получа нов... ама наистина нов).


Утре ще пиша, какво е развитието на нещата и какво трябва да се направи, ако недай си боже и на някой друг се случи подобно нещо.

MJBfan

Може да идва малко offtopic, но искам и аз да споделя впечатленията си от поддръжката на Apple в България. Миналата седмица оставих чисто нов 27" iMac (mid 2011) за ремонт след едва 4 дни ползване, защото се оказа, че е с дефектен хард диск (не е нужно да споделям колко дразнещо е да мъкнеш чисто нов компютър за една камара пари по сервизи). Хората в Creative Center бяха адски отзивчиви и любезни, но вече шести ден чакам да ми оправят компютъра. Вчера им се обадих и се оказа, че са поръчали нов HDD и в момента, в който им го доставят ще го сменят и веднага ще ми се обадят да си взема iMac-a. Как може официален сервиз на Епъл да няма налични базови компоненти като един хард диск и да трябва да се чака толкова време за да им се достави, що за сервиз е това? Не го намирам за нормално, но явно в България всяко нещо си е побългарено  :-[

Wizi

До колкото знам е фирмена политика на Епъл да нямат резервни части на склад, а всичко да се заменя срещу дефектна част.

Някой евентуално може да потвърди дали това наистина е така.
MacBook Pro 14" M1 Pro 10 CPU/16 GPU/32GB RAM/512GB SSD

wopsreg

Здравейте колеги,

Незнайно защо онази вечер не можах да се свържа с обявения телефон за поддръжка на страницата на Apple - 00800 6002 7753. Вчера най-накрая осъществихме връзка и уредихме подмяната на компютъра за 20 минути, защото вече имах създаден номер на случая от разговора с американците. Не ми казаха в коя държава се намират, но по музиката, която вървеше докато бяхме на изчакване си мисля, че са в Турция.

Изпратиха ми един мейл, в който беше упомената спецификацията на iMac-а, който ще ми пратят. Трябваше да потвърдя дали съм съгласен и да напиша адрес на който да пратят куриер да вземе моя компютър и на същия този адрес до десет работни дни ще чакам да ми изпратят новия iMac.


Иска ми се да вярвам, че на този нов компютър няма да му се наложи запознанство с техниците в Creative Center. Вчера обиколих няколко магазина, в които има изложени новите модели iMac и видяното ме разочарова. Уви, но проблема не е отстранен! По-голямата част от тези компютри, които са изложени в магазина са на не повече от 6 месеца, а вече са в начален стадии петна по дисплея.

wopsreg

Моя извод от всичките тези изхабени нерви, главоболия и разправии: Едва ли вече ще си купя Мак от България и в частност от Екзисто (novmak.com). Може би нямаше да ги споменавам, но след не знам, коя смяна на дисплея им се обадих да питам за съвет или съдействие, какво може да се направи, как да постъпя, но от другата страна на слушалката се чу "Съжалявам, ние бяхме само до продажбата.".

Точно с тези думи ме загубиха завинаги, като клиент! Всъщност нищо не ме учудва, все пак трябва да ни се напомня, че живеем в България в противен случай ще вземем да се увлечем и да забравим.

Web_Devil

Мисля, че е време и аз да се включа в темата. Въпросният проблем, свързан с прах набит в матрицата или направо прегоряла матрица на iMac не е от вчера или днес. Подобни оплаквания и снимки виждам от година и половина, уви не само от България, а и от Франция и Англия... Определено съществува проблем свързан с високата температура в горната част на корпуса, но той не е официално признат от Епъл. Няма официална сервизна програма за този проблем и именно поради тази причина не си купих iMac. Съветът ми е просто да изчакаме новият индустриален дизайн и първите отзиви от него... А за тези които вече са си купили...ходене по мъките и постоянна смяна на матрицата... >:(
Животът НЕ се измерва с броя вдишвания, а с моментите, които спират дъха ни!

dodo1

Да. За жалост го има този проблем. Мисля, че е само при 21.5 тъй като процесорите вече не са от лаптоп, четири ядрени и си греят. А малкия иМак, няма къде да му сложат свястно охлаждане. И все пак е добре, че най-накрая са направили това което трябва - да ти го сменят.

Web_Devil

Проблемът съществува и при двата размера! И при 21.5'', и при 27''... :-\
Животът НЕ се измерва с броя вдишвания, а с моментите, които спират дъха ни!

diley

Мдаа, май проблема е във всички размери и всички модели
Аз купих първия с интелски процесор 17' и изкара не 3 месеца, а 3 години. Но всепак нешо, което струва 2400 лв
трябва да изкарва повечко време ми се струва.
Но най-дразнещото е, че явно за 6 години така и не е разрешен този дефект, а понеже се рових доста из форумите, процента е много, много голям...
жалко.

MJBfan

А има ли всъщност хора с iMac, които да нямат подобен проблем. Моят още е в сервиза за смяна на дефектен хард диск, нищо че е само на 4 дни, а сега се оказва, че май през 3-6 месеца ще трябва да го мъкна постоянно по сервизи, а това как тежи и колко главоболия ми създава носенето не е истина. Егати, дадох 4 бона за компютър, на който непрекъснато ще трябва да му се ремонтира нещо, аз затова ли реших да мина на Apple :-[

pravdo

Днес ходих в Епъл Център с една позната да си купува бук про, та използвах да поговоря с
хората и дори с шефката им за този проблем. Всички са наясно но един от служителите каза,
че все пак не всички айМакове имат петнистия проблем. На моето възражение че това е масово
явление и молбата ми да влизат във форума отвреме навреме ми казаха, че вероятно само хората
с проблеми пишат в тези теми, което наистина звучи правдоподобно.

Затова ми се иска да питам ако има колега който ползва иМак и не е имал проблем с петната
да го сподели?
iMac 21.5", 2.7 Ghz Quad-Core i5, 1TB HDD, 12 GB RAM, AMD Radeon HD 6770M- 512MB
iPhone 4G
Macbook Pro, 2.26, 13" Late 2009 (на жена ми)
Macbook Pro, 2.4, 13", i5, 2011, лично мой

daf

Цитат на: pravdo - 01-02-2012, 21:22:51Затова ми се иска да питам ако има колега който ползва иМак и не е имал проблем с петната
да го сподели?

в офиса имаме 5 imac-а и досега само 1 е ходил в сервиз