Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

15-05-2024, 00:26:09

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 861
  • Latest: kaldoor
Stats
  • Общ брой публикации: 82 652
  • Общ брой теми: 9 810
  • Online today: 598
  • Online ever: 774
  • (Вчера в 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 468
Total: 468

468 гости, 0 потребители

Doom 3

Започната от naso, 21-03-2005, 15:47:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

naso

:) ама хайде бе :) няма ли да се похвалите :) как върви  :P толкова ли е бавен :( или се играе ?

Becko

ДУУМ 3 :) куца игра е това :)

****

G5 1,6 GF 5200
800/600 medium detail no shadow- 25 fps
640/480 low detail no shadow- 28.8

pepi

pri tezi sistemni iziskvania igrata niama kak da varvi dobre.Imah vazmognost da ia igraia,ripna i botna samo4e na PC.Iavno programistite ne sa se saobrazili s kraen klient i sa izsipvali s kamionite.Samata tehnologia za naprava na igrata pozvoliava sravnitelno dobro kachestvo pri ATI 9800 i NVIDIA 6800 sreshtu skromnite minimum 700RAM-Lichno vpe4atlenie,no saveta mi e da ne opitvate da tovarite mashinata izlishno zaradi kupishta kruv.Naskoro igrah mnogo po dobra i leka-super igra ot sushtiat ganr i tehnologia hronikle of riddic,Prince of persia 2,HALLO2 nadiavam se da izliazat i za MAC OS X :P

Gogo

Не, че не са се съобразили, съобразили са се ама с депешата от производителите на видеокарти - да се харчат новите :wink:  :idea:

За сравнение:
Абсолютният LowEnd от Mac-овете iMac 233Mhz/ATI 6Mb VRAM/ 64Mb RAM с небезизвестният 3D моделиер Infini-D рендва на 1024*768*32bit реален 3D модел, един обект описан като триъгылници от около 120000!!! (сто и двадесет хиляди) точки за около секунда :arrow:
И искат, да ме убедят, че която и да е съвремена машина не е съизмерима по параметри с 10-годишната "баба яга" :?:  и не може да рендва по 20-30 кадъра в секунда от модел съставен от някакви си 5-6 хил. точки :?:

Мисля си , че истината е някъде другаде - дето правят видеокарти и се пробват да ни кандардисат за Upgrade (ако може, поне по 2-3 пъти на месец) :idea:  :idea:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....."
К.Иречек, 13.12.1881

naso

Всъщност точките при 1024х768 са 786432 или около 157 пъти повече от 5000  или 23592960 точки за смятане при 30 кадъра в секунда (Calculator Wins) :) да не говорим, че отдавна броя на триъгълниците се мери в милиони (незнам дали това ати би се справило да направи тоя 3Д обект 30 пъти в секунда, а 60 ?:) )

Проблема не е въобще в броя на точките за рисуване при съвременните карти. Силни сметки иска смятането на светлини и сенки :( а в Дуум 3 повервайте ми има МНООООГО лампички и МНООООГО тъмни и потайни местенца (Fun Anyone ? :)). Пък и разработчиците са го казали, че това трябва да е нова технология и енджин, която тепърва ще се ползва през годините (Quake 3 знаете колко игри излезнаха с неговата машина)! Поради тая причина тя е проектирана с идея за бъдещ хардуер и са нормални бавните резултати на сегашния :)

Gogo

ОООООППП!
Става дума за математически точки които описват триангулачната мрежа на 3D обекта, а не за пикселите на екрана :!:
Явно рекламите за новият супер свръх и т.н. 3D процесор, с фундаментално нов алгоритъм с който излизат всички те е заблудил :idea:  Става дума за доста елементарна математика, А при хардуерен рендъринг, броя светлинни източници има значение, само за необходимите буфери, не и за скоростта. На старите карти с малко Z-буфери, светлосенките излизат гадно или хич ги няма, а на новите добри карти има повече Z-буфери и сьответно повече светлосенки, но те се смятат елементарно и паралелно с голямата аритметика на модела в пространството. Изискват повече VideoRAM и по-добьр DAC, но скоростта се определя на практика единствено от бройката триъгълници между точките на модела.
Не ме разбирай, че искам, да убедя някого, че новите карти са бавни - абсурд! Казвам, че отдавна вече са толкова бързи, че малко подобрение на качеството не е сериозен аргумент, и единствения начин да се продават новите модели е програмистите да направят нещо по въпроса със скоростта - това се вижда и дразни - значи продава...

А иначе, математическия метод се казва триангулация и се използва освен за полезна работа, задължително и за мътене на водата - например земеразделянето по нашенски - още 1300 години има да "триангулираме", така, че и с тая идея сме ги изпреварили западняците - те се лигавят със закьснения в сметките от части от секундата, а нашенските "юнаци" годините отдавна вече ги нямат за нищо :cry:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....."
К.Иречек, 13.12.1881

naso

Прав си :) ама нали знаеш как се програмира днес :) с мишката :)

Gogo

Да... абсолютно си прав...

А бяха времена когато се пишеше дори и на асемблер (има ли някой от младежта дето знае какво е това) :roll:  :wink:

И големите машини бяха ГОЛЕМИ - по един етаж, с водно охлаждане и 2 килобайта феритна RAM памет  8O
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....."
К.Иречек, 13.12.1881

Net

аз :)  Имах една 8-ца дето главно пишех на бейсик ама с машинният език и асемблер не се справих :)

FRESH_STUDIO

ееееех BASIC еееех ,  още си спомням първите ми опити в програмирането  с онези фигури на Лисажу  , а толкова се кефех като 16-ката  завърти едно кръгче в центъра и още няколко по краищата ,баси кефа беше 8)  8)  :D  ех........а беше само преди 15 години !!!
Искам да стана

kuju

ми то и сега от там се почва - моят син сега учи (7ми клас) Паскал и пише програмки да тества разни алгоритми на Турбо Паскал (под дос) ако знаете какво е ДОС........ ИстЕнските програмисти трябва да разбират какво точно правят, за да има истински резултат. С кликане само ..... се получават големи смешки!
========================
Човек никога не знае!