Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

09-05-2024, 01:06:15

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 859
  • Latest: ltaletshnc
Stats
  • Общ брой публикации: 82 662
  • Общ брой теми: 9 815
  • Online today: 489
  • Online ever: 673
  • (03-05-2024, 09:06:05)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 462
Total: 462

462 гости, 0 потребители

Грижи с iMessage след смяна на оператор и iPhone

Започната от angelvn, 12-07-2016, 23:34:46

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

angelvn

Здравейте,
Вчера си взех iPhone от Теленор, като се прехвърлих към тях след дълъг "стаж в" Мтел.
Тъй като си смених и тел.номера се получи проблем с iMessage - въпреки, че е активиран не мога да пращам съобщения и членовете на Family group-ата не могат да ми следят местонахождението.
Проблема с писането се оправи по някакъв магически начин след като пробвах да си пратя съобщение от iPad-а на жената и взе че мина. Остана обаче проблема с локализирането. Възможно е да ме намери само през Find my friends приложението, където излиза стария ми тел. номер (не дава да се промени или изтрие). Видях обаче опция да добавя стария си контакт/номер от приложението към текущия ми контакт в телефона на жената. Така локализирането работи.
Не считам обаче за нормално при положение, че на моите устройства стария тел.номер го няма, същия да излиза и да се изисква от смартфона на съпругата ми.

Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно?
UI designer and developer

ggzy

Ако вържеш телефона с iTunes, да си ъпдейтнe carier-a?
MacBook 5.1 13.3" 2.0GHz/8GB RAM/160 GB + 500 GB HDD/Mac OS X 10.8.5

angelvn

Свързах го след основен reset на телефона (през телефона) за да се синхронизират музиките и мелодийките.
Съобщения за ъпдейт от оператора не съм получавал.

Може би се получава след ресет през iTunes?
UI designer and developer

angelvn

#3
След включване от страна на г-н Адамов, за което много му благодаря, открихме къде е проблема.
Ще го опиша тук, току-виж помогне и на още някого.

Когато ще сменяте телефонния си номер и новият ви номер ще ползва същото apple id като стария е необходимо докато все още сте със стария си номер да се отпишете (по английско му деактивирате) от всички apple/icloud услуги:
- find my iphone;
- find my friends;
- imessage;
- facetime.
Когато вече смените картата/номера ги активирайте отново.

В момента попадам във филм, където ми се налага да търся човек с отключен iPhone (или заключен към мтел) за да мога да вкарам старата карта и да деактивирам услугите. Ще пробвам утре в Криейтив център във Варна...да видя дали ще ми ослужат. :)

ПП. Намерих следният текст на https://support.apple.com/bg-bg/HT201349
"If the phone number that you want to remove belongs to an iPhone that you can't access, change your Apple ID password. This removes all phone numbers from your iPad, iPod touch, and Mac. Calls or messages for the removed numbers won't appear on those devices anymore. "
Смених си паролата вече и ще тествам довечера. :) Репорт - по-късно тук.
UI designer and developer