Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

17-05-2024, 03:41:33

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 862
  • Latest: ChessManFeali
Stats
  • Общ брой публикации: 82 653
  • Общ брой теми: 9 810
  • Online today: 488
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 368
Total: 368

368 гости, 0 потребители

Въпрос за гаранция при hardware upgrade

Започната от vitobuga, 12-03-2012, 13:55:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vitobuga

Как стои въпросът с едногодишната интернационална гаранция на Apple и Apple Care гаранцията в случаите, когато сме правили сами hadware update, като подмяна на RAM памет или поставяне на SSD на мястото на оптичния или твърдия диск? Важи ли или има проблем в сервиза на Apple Creative Center, ако в рамките на гаранционният срок имаме проблем с компютъра, който не засяга сложения от нас hardware?

Задавам този въпрос тук, а не директно в сервиза на Apple Creative Center, с надеждата, че някой вече има опит това!

dcc

Никакъв проблем не би следвало да има,ако повредата особено няма нищо общо със ъпгрейда.
 MacBook Air 13" i5 1.3Ghz / 4GB / 128 SSD / OS X 10.13.6