Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

05-05-2024, 00:59:18

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 858
  • Latest: RobertDar
Stats
  • Общ брой публикации: 82 649
  • Общ брой теми: 9 816
  • Online today: 442
  • Online ever: 673
  • (03-05-2024, 09:06:05)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 424
Total: 424

424 гости, 0 потребители

Купих си нов iMac Retina 27" и има дефект - сега какво следва?

Започната от vdobrev, 21-06-2016, 22:42:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vdobrev

Благодаря на всички за отделеното време в тази история!
Компютъра е настроен и всичко е нормално, но лошия привкус от случката остава, дано да мине по-бързо.

Адамов - мерси за позитивното мислене!

Пиф - излезе прав, сервиз Криейтив не са оставили и следа от работата си, което е очудващо за България. Преди две години се наложи да пратя на сервиз гаранционен лаптоп Леново, спря на 20-тия ден - върна се с мазни отпечатаци и драскотини.

bluesky - разбира се, че ще разпространя историята, но само сред приятели и колеги. Не ми се занимава с нищо друго, защото ще ми донесе още негативни чувства. Както се казва на английски "vote with your wallet" - гласувай с портфейла си!

За последните 6 месеца съм оставил над десет хиляди лева в Технополис - MacbookPro, колони, ресийвър, дребни неща, и сега iMak. След тази случка ме губят като клиент - ще пазарувам в друг магазин от тук на татък.
 iMac (Retina 5K, 27-inch, Late 2015) 3.3GHz 16GB 2TB
 MacBook Pro (Retina, 13-inch, Early 2015) 2.9GHz 8GB 512GB
 Mac mini (Late 2014) 2.6GHz 8GB 512GB
 iPhone 6S Plus 64GB Space Grey

Adamov

Това последното изречение ако стигне до по-висшестоящите в йерархията на Технополис ииии ще падат глави. Мнооого глави.

Със здраве да си го ползваш.
Apple MacBook Air M2
Apple iPad Air 4
Apple iPhone 12 Pro Pacific Blue
Apple Watch 5
Apple TV 4k 2nd gen
Apple HomePod Original x2
Apple AirPods Pro 2
Apple AirPort Extreme 6th
Apple AirPort Express 2nd

oolliivveer

Аз си мислех че всички разумни хора отдавна заобикалят отдалеч тези 2 вериги,но явно има и такива които не са се опарили или чели за други парени...

Константин

Не се притеснявай, ако има гаранция и е нов както казваш, те ще го диагностицират и ще ти го сменят веднага без да има повече въпроси.
Системата на Apple е перфектна и няма от какво да се притесняваш че не работело, единственото е ако нямат точно такъв модел трябва да почакаш да ти го доставят, вариант със замяна с доплащане или връщане на пари няма!

Успех
Great Minds Discuss Ideas; Average Minds Discuss Events; Small Minds Discuss People.

vdobrev

kocetokz - ти говориш, когато е купен директно от Apple Store, но в случая не е. Проблема вече беше отстранен чрез сервиз.

Колеги, като изключим първоначалните разочарования, искам да кажа, че да се работи на 27" 5K iMac е нещо невероятно.
 iMac (Retina 5K, 27-inch, Late 2015) 3.3GHz 16GB 2TB
 MacBook Pro (Retina, 13-inch, Early 2015) 2.9GHz 8GB 512GB
 Mac mini (Late 2014) 2.6GHz 8GB 512GB
 iPhone 6S Plus 64GB Space Grey

houslex

Другия път не се занимавай с посредници. ;)

Пиф

Цитат на: houslex - 07-07-2016, 13:21:36
Другия път не се занимавай с посредници. ;)
Не слагай всички под един знаменател. Всички неща на Apple, които съм купувал нови, са от iMagic. Честно казано, при наличието на такива "посредници", търсенето на връзка с оригиналния източник става излишно.

akademika

Всеки на Aplle си е с гаранция от тях . Просто другия път звъниш директно на Криетив Център и те се оправят. Със сигурност те са го сервизирали и са отчели точно какво е свършено така че споко и си го ползвай със здраве!


Sent from my iPhone using Tapatalk
MacBook Air 13" i5 Dual-core 1.8GHz/4GB/128GB SSD/Intel HD Graphics 4000
iPhone 5 16GB