Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

15-05-2024, 23:33:05

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 862
  • Latest: ChessManFeali
Stats
  • Общ брой публикации: 82 653
  • Общ брой теми: 9 810
  • Online today: 712
  • Online ever: 774
  • (Вчера в 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 695
Total: 695

695 гости, 0 потребители

Apple Care България?!?

Започната от wopsreg, 26-01-2012, 22:26:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

wopsreg

Здравейте,

Имам проблем с един iMac и от сервиза ми казват, ако искам да пробвам да се обадя на Hot Line в САЩ, за да видя дали те ще могат да разрешат проблема. След разговора тези от щатите казват, че има Apple Care Bulgaria и само те могат да вземат решение по въпроса. Обаче номера, който ми дадоха 00800 6002 7753 не съществува, а те твърдят, че съществува.

Някой има ли представа, къде да се звънне (освен на Creative Center)?

wopsreg

#1
След проверка се оказа, че такъв номер няма в българската база. Обратната проверка показа, че вобще Apple нямат обявен, какъвто и да е телефон за България.

Направо шах и мат.

wess-music

Съвет по телефона ли ти трябва или ремонт?

За второто предполагам "Криейтив център" ще ти го оправят, но денонощно да ти помагат при необходимост – трудна работа.
Те трябв да си имат дежурен, а не ми се вярва.

Кеъра обаче си е добра възможност, поне за удължаване на гаранцията.
Преди седмица-две и аз смятах да звъня в САЩ по тема с USB-Аудио интерфейс, но си оправих нещата, благодарение на ... сайта на Ямаха.

Пълен абсурд, но така стана, хем че нямам техен софтуер или хардуер под ръка, като изключим първото ми електронно пиано което е под леглото ми. Освен това свири! Просто няма къде да го държа...

Ако се питате как – просто Ямаха описват решение на проблем с техен аудио интерфейс. По същия начин го оправих и аз.

wopsreg

Търся дискусия за решаване на едни много чест хардуерен проблем с iMac. От "Криейтив център" са много любезни и с желание да помогнат, но явно нямат достатъчно правомощия, за да решат тази ситуация.

Вече не знам, колко часа разговаряме с техническата поддръжка на Apple. Дано поне накрая да има положителна развръзка за нас.

wess-music

Не мога да гадая за какво става дума, но ако си в София, по-добре иди на място.

wopsreg

Всъщност точно това е проблема, че много зачестиха ходенията на място в сервиза.  :(

dodo1

 А от какъв зор трябва ти да се разправяш, да звъниш на разни горещи номера и т.н. ?  :o  Ако има проблем и машината има гаранция те трябва да го оправят сами, някак си, не да карат тебе.

wopsreg

Защото това ми е основен работен компютър и не мога да си позволя на всеки два месеца и половина да бъде пет дни в сервиз. Иначе те не ме карат да звъня на горещата линия, а си оправят проблема. Просто мен тяхното решение на въпроса не ме устройва, този цикъл през два-три месеца в сервиз може да продължи с години.

Нищо няма да загубя, като се опитам да разреша въпроса... нали затова на вълка врата му е дебел.

dcc

Цитат на: wopsreg - 27-01-2012, 02:25:36
на всеки два месеца и половина да бъде пет дни в сервиз.

За какво всъщност става дума?
 MacBook Air 13" i5 1.3Ghz / 4GB / 128 SSD / OS X 10.13.6

dodo1

 Ами проблема американците няма да ти го решат. Щом на всеки 2-3 месеца е в сервиз, аз бих попитал за нов компютър. Или те не могат да го оправят, или компютъра е   заминал

wess-music

Това за "... вълка и врата му" го разбирам, защото и аз така живея. Но понеже е важно, хубаво е да се гарантираш за подобни евентуалности.
Наистина не върви да оставяш компа за по 5 дена, да търкаш кълки през това време и да не можеш да си вършиш нещата.

Затова има лесни решения: взимаш алтернатива като едно лаптопче или мини, а втори и доста сносен вариант, който аз избрах е "Хак".
Въпреки че съм му извадил дисковете и събира прах, не го разколачвам или продавам (както бях решил първоначално), а го държа надървен, ако нещо се сгъби Про-то да мога веднага, или поне с малки движения да се прехвърля.

Толкова пари им се дават на Епъл за какви ли не кеъри, но това не ти спестява ядовете, ако си на зор с времето или предадане на данни.
...
Тъй че сам си прецени кое от двете, ако нямаш и ти идея за нещо по-приемливо, като копютър на роднина или приятел за екстрени ситуации.

Всъщност, ако не е неудобно,
какви проблеми ти създава товя айМак?
Знам, че е деликатно да питам за подобни неща, тъй като когато ядовете запончат и се окажат хронични по-доброто решение от Кеъра е да го продадеш!
Ето затова хората подпитват за причина при продажбите, тъй като у нас се гледа с недовери на всичко.
Та, прецени дали да ми отговориш.

Поздрави

wopsreg

Проблема е, че до сега му е сменян 6 пъти дисплея и в момента пак е за сервиз. След последния ремонт издържа точно 2 часа. От Creative Center ми казват, че това могат да ми предложат, като решение на въпроса - всеки път смяна на дисплей.

Снощи след няколко часови разговори с американците, чакане на линията, прехвърляне на топката, най-накрая успяхме да се свържем с човек, който може да вземе решение. Той погледна досието на компютъра и каза, че явно проблема не е в дисплея и ще бъде заменен нов компютър, но трябва да го пратя в САЩ на човек, който да го занесе в техен магазин те да му дадът нов, а той да ми го прати обратно в България.

В понеделник трябва да се срещна с човек от сервиза, за да се разбере дали може да се реши тази ситуация и да ми дадът нов компютър от тук. В крайна сметка не е мой ангажимент да поемам разходите по транспорт, мита и ДДС след като вече съм ги платил един път.

wopsreg

wess-music аз имам и един лаптоп на който да бачкам в такива ситуации, но той е 13-ка и ми е неудобен. Да не говорим всеки път прехвърляне на информация и още куп други неща. Много е досадно! Първите пъти, като го взимах от сервиз си казвах "...супер, вече всичко е наред и няма да се виждаме повече с хората в сервизи", но уви. С течение на времето ... сега просто очаквам момента в който ще го занеса  :(

Не искам да го продавам на друг, просто не искам да набутвам никого. Вече съм убеден, че не може да се отстрани проблема, а ако трябва да се плаща ремонта ще му се завие свят на човека, който го е купил.

Lacho

решението на проблема ти е, че в БГ законите задължават сервиза респ. търговеца след третия един и същи дефект да ти подменят артикула, ако не го направят може да се обърнеж към комисия за защита на потребителите, там ще ти помогнат как да ги подгониш представителите /респ. търговците на Епъл е БГ/ все още международната гаранция си е международна!!!
MacBook Air 13" i5 1.6Ghz 4Gb 128 Gb 
MacBook Air 13"M1 8Gb 256Gb
iPhone 12 64 Gb
Apple TV 2 and 3 gen
www.metrometal.bg
www.metropilot.bg

wess-music

Лъчо,

КЗП не мисля, че е решение.
Предполагам, че колегата е юредическо лице.
А там действа търговското законодателсво и ЗЗД.

От факта, че машината е купена с кеър, ми се струва, че казуса не касае търговците тук, защото кеър в БГ май не се продава.
(Може и да греша) Обичайно колегите си купуват нещата с кеър извън БГ за да "вържат гащи" , ако нещо стане както в този случай.
Аз моя МакПро също го купих с кеър и едва ли някой се изненадва от подобна екстра, защото за работна машина е важно.

Така, че това което колега wopsreg прави като движение, ми се струва съвсем логично в тази ситуация.
Понеже съм бил в подобна ситуация преди 20 години, пак с маркова машина, знам какво ходене по мъките е.
Тогава бях с MBL. По онова време Епъл, Компак и MBL се внасяха от един представител. На моя му горя видео карта, монитори 2 бр. и т.н.
Но по-неприятното бе, железата тогава си тежаха а не като сега компютър и монитор в едно. Беше едно разкарване...
Накрая аз реших въпроса с един ъпгрейд и забравих за макови машини, поне докато бях студент.
...

Бих искал да остане този пост отворен, за да има информация как благополучно са се развили нещата.

Поздрави
и айде на новия айМак, wopsreg!
Дай Боже с него да нямаш ядове.