Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

24-05-2024, 06:44:00

Login with username, password and session length

Shoutbox

Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 865
  • Latest: proertBicky
Stats
  • Общ брой публикации: 82 674
  • Общ брой теми: 9 812
  • Online today: 332
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 105
Total: 105

105 гости, 0 потребители

bluetooth неактивен след  apple wierless keyboard update 2.0.1

Започната от SpaceBo, 15-12-2009, 11:19:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

SpaceBo

Здравейте,

Боря се с един Хакинтош iDeneb 10.5.8, който си върви доста прилично (дъно ASUS P5LD2, Intell - не помня какъв), но имам проблеми с блутута.

Ето казуса:

Пъхнах блутута в USB и системата го разпозна, даже успях да свържа Майти маус-а. Мъчих се да свържа и безжичната клавиатура (A1048, http://www.applepalace.com/ProdImages/big/661-3800.jpg) - намиря я, но не иска да се свърже с нея.
Та реших да потърся някакъв ъпдейт, тъй като драйверите на заводските дискове не вършеха работа.
Моята голяма грешка беше да изтегля Apple wireless keyboard uprdate 2.0.1 от сайта на Apple.
След рестар иконата на блутута седи сива и няма начин да го включа.

Въпроси:
Как мога да се върна към предишния драйвер? или
Какво мога да направя от тук нататък? или
Мога ли да преинталирам iDeneb 10.5.8 върху съществуващия, за да си реша проблема?
Съвместима ли е тази клавиатура с тази версия на MAC OS (доста е стара, но ме кефи много - големите ентър, шифт, бекспейст и ескейп)

Моля помогнете като на не толкова голям разбирач.

SpaceBo

Колеги,

Мисля, че частично си реших проблема.
След още по-усилено четене по форуми стигнах до следното.

-открих,че блутута работи перфектно с всякакви устройства вкл. и въпросната клавиатура под сейф мод., което отговаря на въпроса за съвместимостта.
-преинсталирах iDeneb-а - никаква промяна при нормално стартиране.
-Открих, че при нормален старт блутута може да се пуска ръчно от sytem/library/coreservices/bluetoothsetupassistant. По този начин всичко работи като истинско, но до следващия рестарт. Процедурата трябва да се повтаря всеки път...

При това положение може да се каже, че проблемът е временно решен.

Ето какво мисля да направя утре-други ден:

Originally Posted by hussainx
I was having the same issues, originally was rusty with terminal so didn't know how to use the editor and the script wasn't working but I finally got it working. I'll try to cover it in as much detail as possible for my fellow noobs. It may seem advanced but its not that hard.

1. First thing was the restore the bluetooth module by using the DellEFI 1.1 "Fix Bluetooth" custom option.
2. Restart and make sure the bluetooth is on and USB Legacy is off in the BIOS.
3. No boot in "Safe-Mode". This is explained below. If you know it skip to 6.
(In DellEFI 1.2a i've read this is done by holding SHIFT but I haven't tried this)
4. When you get to the darwin x86 countdown press enter to get the the boot list of available partitions (i.e. Mac HD in my case).
5. You will see a sort of command prompt that says "boot:".
6. type "-x" after the "boot:" so you get "boot: -x" in the bootloader and press enter.
Now your system should load in Safe-Mode and we're almost there.
7. Open Terminal and enter:

"sudo pico /System/Library/Extensions/IOBluetoothFamily.kext/Contents/PlugIns/BroadcomUSBBluetoothHCIController.kext/Contents/Info.plist"

,as mentioned in the original post. It should ask for your password so enter this.
PLEASE NOTE: if you are copy pasting, do this thru "Text Edit" so the whole string is copied as the forum seems to add "Returns" to get the formatting right so the terminal editor doesn't load the info.plist in the end directory. I stupidly had this problem so maybe its just me. :P

8. Now the terminal editor should load exactly like the picture shown below.
Please make sure you get this screen otherwise check that the string you used above was complete with no spaces so as to actually load the existing info.plist

9. Press "Control+W" (This is the where is or find function) and search for 33301.
(From what I have seen all the original dell bluetooth modules have the same ID's)

10. When you find 33301 simply use backspace and clear it replacing it with 688.
Also move down with the arrow keys to 1452, clear and type 16700.
Make sure not to add any extra spaces or edit anymore than just these numbers.

11. Now press "Control+O" and then enter to save. You should find it says something like "Wrote 298 lines" on the bottom. you can repeat this just to be sure.

12. Use "Control+X" to exit back to the standard terminal window. Here just type exit and close terminal.

13. Lastly go to "Mac HD>System>Library" and delete Extensions.mkext (may ask for password) and then restart immediately.

14. This worked for me so I hope it works for you but be aware if you run fix bluetooth on DellEFI 1.1 again you will have to repeat the process. I hope I didn't miss anything. Enjoy

С две думи ще се опитам да заменя номера на ID-то и на производителя на блутучето ми в Терминал с истинските (след като съм ги взел от System Profiler-а.). Само мога да предполагам, че в момента iDeneb не ги разчита правилно и блокира достъпа до включването и изключването на блутута.

Ще доложа как се развива ситуацията.