Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

04-05-2024, 09:23:41

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 857
  • Latest: ppu-pro_tuh
Stats
  • Общ брой публикации: 82 648
  • Общ брой теми: 9 816
  • Online today: 495
  • Online ever: 673
  • (Вчера в 09:06:05)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 429
Total: 429

429 гости, 0 потребители

5 технологични компании с най-интересни слогани

Започната от msh, 11-06-2013, 11:00:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

msh

Най-големите компании в технологичната индустрия постоянно търсят начини да си осигурят предимство пред своите конкуренти и да акцентират върху уникалните качества на своите продукти. Битката между тях в момента е по-ожесточена от всякога особено след невероятния интерес, който смартфоните и таблетите започнаха да провокират сред потребителите по цял свят.

Всеки един водещ бранд в сектора е измислил собствен атрактивен слоган, който по най-добър начин да символизира неговата стратегия и да популяризира марката и. Именно тези маркетингови послания, ако са успешни позволяват на клиентите лесно да разпознаят устройствата на дадена компания и така да ги отличат от другите конкурентни продукти.

Изборът на подходящ и влиятелен слоган може да е доста трудна задача и твърде често дори и някои от най-големите компании допускат сериозни грешки в това отношение. От Gizmodo сега се постараха да ни предоставят списък с брандовете, които са успели да създадат най-вдъхновяващите и атрактивни слогани, които и до ден днес ни карат да ги асоциираме с името на съответната компания. Ето и кои са те:

1. Аpple: "Тhink Different" (Мисли различно)
Легендарното послание измислено лично от Стив Джобс и до ден днешен по най-добър начин символизира стратегията и уникалните продукти, които компанията разработва. За първи път този слоган е представен от него по време на семинарите October Seybold в Сан Франциско през 1997г. Днес то е лесно разпознаваемо от потребителите и най-ярък пример за иновациите, които компанията ни предлага с продуктите си.

2. Google: "Don't Be Evil" (Не бъди зъл)
Moтото на една от най-големите технологични компании в света днес е измислено от основателите и Сергей Брин и Лари Пейдж в края на 90-те години на миналия век. Именно тогава те си поставят за цел да променят изцяло начина, по който търсим и откриваме информация в интернет. Днес голяма част от продуктите на компанията са безплатни, което също се превърна в един от най-важните и позитивни компоненти от стратегията и.  Все пак е добре да знаем, че именно слогана ,,Don't Be Evil" e ръководил Брин и Пейдж в създаването на един от най-влиятелните брандове днес.

3. Facebook: "Chairs Are Like Facebok" (Столовете са като Facebook)
Най-голямата социална мрежа в интернет планираше да стартира мащабна рекламна кампания с този слоган, за да отбележи преминаването на границата от 1 млрд. души в нея. Странното послание, обаче не постигна ефекта който Facebook очакваше и малко преди да бъде представена първата реклама по телевизията тя бе прекратена официално. Асоциацията в случая е, че столовете са създадени, за да може всеки да сяда и да си отпочива в тях, да разказва истории, да се шегува и т.н. вероятно точно както профилите ни във Facebook.

4. Samsung: "Imagine" (Представи си)
Новото маркетингово послание има за цел да накара потребителите на компанията да се замислят какви уникални продукти могат да очакват и ще бъдат създадени от Samsung. Слоганът е доста подходащ за агресивната стратегия на компанията в индустрията, тъй като в момента почти няма вид устройство, което тя да не произвежда. Любопитното е, че той кореспондира и с името на легендарната песен със същото име на Джон Ленън.

5. Intel: "Look Inside" (Погледни вътре)
Новият слоган на компанията замества предходното и маркетингово послание, което тя започна да използва през 2009г. С него компанията иска да създаде асоциация и с популярния за Intel надпис ,,Intel Inside", който можем да видим на всяко едно устройство с нейните процесори, което се продава на пазара. Благодарение на него технологичният гигант се надява да акцентира върху волята си и желанието си да промени изцяло пазара на мобилни устройства с най-новите си иновации в сектора.
Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)

Lycan

Новините нещо май що така?
Гледай дата като копираш текста. Или пиши и нея

msh

Цитат на: Lycan - 11-06-2013, 14:51:44
Новините нещо май що така?
Гледай дата като копираш текста. Или пиши и нея
Не знаех, че датата е нещо задължително :)
Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)