Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

13-05-2024, 12:03:31

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 861
  • Latest: kaldoor
Stats
  • Общ брой публикации: 82 663
  • Общ брой теми: 9 815
  • Online today: 485
  • Online ever: 673
  • (03-05-2024, 09:06:05)
Онлайн потребители
Users: 2
Guests: 384
Total: 386

384 гости, 2 потребители (1 скрит(и))
Nako

Искам съвет след връщане с драскотини от сервиз

Започната от jojeto, 08-10-2010, 19:32:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

patchosan

Нели Попова – Управител   n.popova<AT>creativecenter.bg

Кирил Попов - Търговски директор   k.popov<AT>creativecenter.bg


източник:
http://creativecenter.bg/?page_id=7


Смятам, че ще Ви разберат.
Всички знаем, че персонала няма как да се контролира на 100%.
НО ето ние потребители, можем да помогнем, за което е само в наша полза.

wess-music

Цитат на: patchosan - 09-10-2010, 21:24:41
Цитат на: HQ - 08-10-2010, 20:18:30
Цитат на: prOMiNd - 08-10-2010, 20:16:39
Аз пък съм им благодарен точно заради некадърността им :D
е не всички сме мазохисти  :(

Не сме ама повече предпочитаме или
"ДА НЕ СИ ГУБИМ ВРЕМЕТО"
или
"ДА СИ ТРАЕМ"
Аз така си траех един път относно сервиза на NIKON, и си траех, траех 6 месеца :) и се оказа, че когато си потърсих правата в КЗП (комисия за защита на потребителите) ИМАЛО начин да се оправи апарата ми ;)
...или те олекват с 5000лв. глоба + данъчна проверка
Не им го пожелавам на Криейтив център.

* За драскотините, както на всяко място трябва да се разговаря с точните хора в такъв случай - мениджърите.
В случая са двама и не са част от фронт офиса  8)

Toва като офтопик, присъединявайки се към споменаването на НИКОН, но до голяма степен важи и за другите неша.
Никон ги намесвам, защото преди 3 години (когато си нямаха сервиз в БГ и се носега повредениете неща чак до Солун) си купих една турбо-сапунерка наречена Д80 и след около месец обектива се сгъби.
Върнах го за ремонт и ме правиха на луд гидия: 84 дена – без резултат. "Другата седмица в петък пак се обадете". Беше една безкрайна "маняна".
Накрая им звъннах с ясното намерения какво подготвяме с адвокатката, с която се свързах по този проблем и за по-малко от 2 часа от обаждането си се сдобих с чистак нов обектив.

Пробвай и ти – разбери какви възможности имаш, не оставяй нещата на самотек.
Думата "Мак" е "духовно и естетично съществително", макар и да знам, че познавачитте на литературния език биха възразили, но ние сме в "сектата" и с половин уста се разбираме.
Та, ако не упееш на намериш подходящата сговорчивост и от страна на "чорбаджиите", тогава, както някой се изрази, "давай с рогите напред".

И не се ядосвай.
От туй и рак се хваща.

А освен това искам да ти кажа, че моя опит ме е научил, че за всички подобни несгоди и аз самия си имам своята намеса (макар и непряка), колкото и по-късно да я откривам.
Да дадеш доверие на човек, или на сервиз си е игра на лотария. Глада или т.нар. криза престанаха да бъдат мотивация за отказ от алчност или по-високо съзнание при вършенето на една или друга дейснот, защото от цял свят се разбра, че еврейчетата-гейчета си я направиха (т.нар. криза) за да се смукнат едни посъбрани "народни" (държавни) пари и колкото повечко бедни на "тезгяха" толкова по-зависими и послушни слуги.
И като им падне пердето на ония в сервиза... "деруги по капака" и т.н. ... и настъпва една поразителна и обидно-продължителна "неХебателност"...
Но това и то в графата "офтопик".
Сигурен съм, че си ме разбрала. Успокой се и действай разумно - т.е. подреди си нещата едно след друго какво и как да свършиш без емоции или по-малко, макар че и на мен някой да ми го каже в подобен момент не бих му се доверил напълно.
"Всеки знае себе си".

MrMike

Както многократно споменаха ти си имала приемо-предавателен протокол в който се описва проблема на компютъра, серийният номер, номерът на батерията и се описва щателно външният вид. Аз преминах през тази процедура седмица преди теб и нямах подобни проблеми. Чавдар ми отсрани хард-а пред мен, защото си го поисках, като подложи мека подложка. Просто не разбирам как може да стане такова нещо при положение, че това бяха едни от най-любезните хора в сервиз, които съм срещал.

След като си подписала протокола и си приела лаптопа няма как да претендираш за щета по лаптопа. И в сервиза да е станала щом си подписала тяхната отговорност автоматично отпада.
Не съм запознат отблизо със случая, но е трябвало да видиш още при подаването на лаптопа какво е записано в графа външен вид или за по-сигурно е трябвало още при подаването да изискваш забележка, че външният вид на лаптопа е без драскотини.

Когато са те викнали за предаване е трябвало да направиш проверка на батерията и на лаптопа, като второто е малко абсурдно да се сбърка, но не е невъзможно. Проверяваш външният вид и сравняваш с написаното от протокола, който все още е в теб. Чак след като се увериш, че всичко е ОК подписваш.

Сега ще ти е трудно да си търсиш правата! 
Mac: MacBook Pro 13.3' (Mid 2010) - 2.4GHz, 8GB RAM 1067MHz, ADATA S511 60GB SSD + 500GB WD BS 7200rpm, 10.8.1 (12B13)
Accessories: Magic Mouse, LaCie Speakers, Remote
iPhone: iPhone 4S 16GB iOS 6.0
iPod: iPod Nano 8GB Silver 6th. Gen. + AKG K370 Silverback
Продавам: iPod Nano 16GB Silver 4th.

jojeto

Благодаря на всички за съветите, много са ценни за мен, защото наистина не знаех какво да направя!

Metal - моят е, аз точно това си помислих в първия момент като го видях, но после си го познах
Wizi - и аз чукам на дърво на никoй друг да не се случи и ако не друго, поне внимание да обърнат за друг път да не се случи, защото както wess-music казва "думата "Мак" е "духовно и естетично съществително".
daf - мерси
patchosan - мерси за е-мейлите, точно каквото ми трябваше! Междудругото там беше този по-възрастният от снимката и той и той каза, че не можело да се случи при тях, защото на специална платформа се подменят. Аз съм от тези, които си траят, но от това ми стана много тъпо, много е. А и самият факт в такава ситуация да се почувстваш с вързани ръце и да си тровиш нервите и да се занимаваш заради нечия немърливост - просто не е правилно.
wess-music - добър съвет да охладя емоциите и да действам спокойно!
MrMike - ето това е, което подписах http://bit.ly/a3AZea , като го взимах. Различно е от предишния протокол, на който бяха описани само напукванията по клавиатурата за смяна. Аз тук никъде не виждам да пише, за вида на останалата част от лаптопа, а само за сменената част. В онзи пишеше, че не носят отговорност за изгубени данни, но ме е яд,че не мога да се сетя какви точно бяха останалите точки. С други думи никъде не съм подписала, че съм го получила в същия вид, освен ако на предното,което подписах като им го оставях, не е пишело, че не носят отговорност ако му повредят нещо.


prOMiNd

на бележката виждам, че са ти сменяли дисплея...според мен точно от него са се получили тия драскотини понеже ги е мързяло да сложат само LCD-то, а са сменили направо целия дисплей панел.
Gigabyte GA-H77N-WiFi, Intel Core i3-3225,Geil DDR3 PC12800 2x4GB.HDD ADATA SSD 256GB ,  Apple Cinema HD 23"
DELL XPS M1530, Core 2 Duo T9300, nVidia 8600M GT 256MB GDDR3, 4GB DDR2 RAM, 1920x1200 native resolution
Всичко за XBOX 360 - http://xbox.techstream.eu/

MrMike

Housing Kit? Защо са го сменяли? Всъщност защо са сменяли толкова много неща при положение, че лаптопа влиза само за смяна на топ кейс?
Mac: MacBook Pro 13.3' (Mid 2010) - 2.4GHz, 8GB RAM 1067MHz, ADATA S511 60GB SSD + 500GB WD BS 7200rpm, 10.8.1 (12B13)
Accessories: Magic Mouse, LaCie Speakers, Remote
iPhone: iPhone 4S 16GB iOS 6.0
iPod: iPod Nano 8GB Silver 6th. Gen. + AKG K370 Silverback
Продавам: iPod Nano 16GB Silver 4th.

pravdo

има нещо гнило в тази история... трябва да се разрови потърпевшата...
iMac 21.5", 2.7 Ghz Quad-Core i5, 1TB HDD, 12 GB RAM, AMD Radeon HD 6770M- 512MB
iPhone 4G
Macbook Pro, 2.26, 13" Late 2009 (на жена ми)
Macbook Pro, 2.4, 13", i5, 2011, лично мой

daf

Цитат на: patchosan - 09-10-2010, 21:24:41
Цитат на: HQ - 08-10-2010, 20:18:30
Цитат на: prOMiNd - 08-10-2010, 20:16:39
Аз пък съм им благодарен точно заради некадърността им :D
е не всички сме мазохисти  :(

Не сме ама повече предпочитаме или
"ДА НЕ СИ ГУБИМ ВРЕМЕТО"
или
"ДА СИ ТРАЕМ"
Аз така си траех един път относно сервиза на NIKON, и си траех, траех 6 месеца :) и се оказа, че когато си потърсих правата в КЗП (комисия за защита на потребителите) ИМАЛО начин да се оправи апарата ми ;)
...или те олекват с 5000лв. глоба + данъчна проверка
Не им го пожелавам на Криейтив център.

* За драскотините, както на всяко място трябва да се разговаря с точните хора в такъв случай - мениджърите.
В случая са двама и не са част от фронт офиса  8)

Извинявам се за офтопика, но би ли дал повече инфо за КЗП и глобата от 5000лв? Защото един приятел си потърси правата в КЗП относно некоректен търговец, който не искаше за извърши ремонт на фабричен дефект в рамките на 2те години задължителна гаранция. От КЗП организирали среща между моя познат и търговеца, но търговеца естествено не се появил и от КЗП казали, че нямало какво да направят щом търговеца не желае да се появи. Нямали никакви правомощия да го накарат насила да дойде. Което звучи абсурдно.

wess-music

#23
Наспамихме темата на момичето, но и КЗП е решение.

Трябва да й се представи (на КЗП) в писмен и аргументиран вид за какво става дума, след това да се отпечата писмото на хартия, да се заведе под номер при тях на площад "Слвейков" и да се изчака с решение до 1 месец.
НЕ ПУСКАЙ писмото си по електронен път. Не върши работа. Хартийката като им я занесеш се получава и насреша си взимаш входящ номер.

Аз имах ядове с една "оптика". Поръчах маркови минерални стъкла за очила и рамки по препоръка на оптиката, но се оказа, че нямат проспособления да ги монтират защото можело да се получи спукване и т.н. и ме накараха да си купя други рамки.
Рекох им да ми върнат парите за стъклата, които ях предплатил, което обаче не се случи.
Веднага се обърнах към КЗП.

След месец изчакване ми се обадиха от "Оптиката" с предложението да ми монират стъклата на тяхна рамка.
Аз приех това за напълно задоволително като резултат и така нещата приключиха.    
Така, че това свърши работа в моя случай.

Ако го правиш същото относно драскотините, тябва да си много показателна и удедителна, подбирайки верните стъпки и аргументи.
Но преди това някой бе дал идеята да се срещнеш с управителя на сервиза.

Позволявам си да предполагам, че казусът ти можем да го приемем със съчувствие и разбиране ние, колегите и приятелите от сайта, но за КЗП не знам какво би предсавлявало като начин на действие от тяхна страна.

А, ... и най-важното щях да забра'я: като напишеш жалбата до КЗП, най-накрая напиши какво решение искаш да постигнеш на проблема. Оплакването си е оплакване.
Резултатът който търсиш: искаш подмяна на одрания панел (капак), защото  (по твоето описание) е станало при тях.

Без емоции. КЗП са обикновено юристи на зряла възраст, пенсионери, до голяма степен хора на каузата. Бъди убедителна в това за което се бориш.
Давай напред!

Пази си касовите бонове за ремонта, протокола (снамирай го и или го преснимай) и всичко необходимо като доказателствен материал.
Подреди си нещата в главата и ... приеми най-лошото – че ти може да се окаже, че не си права, ала животът си продължава, и си спомни, че има мноооого хуави неща дето да ти се случат.
Тогава настъпва баланса със света и току виж нещата си дойдат по-най-добрия начин на местата си! А лошото – то просто няма защо да те навестява, щом един път си го "нагостила" в главата си. Проблемите са само там.
Хубавите неща са истинските.

HQ

Аз пък наскоро пак си излях псувните за крейтив център! Нещастниците са ми взели трите болта които държат двд-то и сега трябва да си купя комплект болтове за 30-40$. След като ми смениха гаранционно двд-то миналата година,реших да го извадя защото не го ползвам и оставих болтовете на мястото им на дъното,с цел да не ги изгубя. Когато изгоря дъното им го пратих за "диагностика" (каква голяма грешка),върнаха ми го,дойде дъното от ибей,отварям и ... болтовете ги няма!

jojeto

Здравейтеееееееее :D аз бях извън БГ няколко месеца и други истории и все ми е на мисъл да пиша тук. Finally!
Както казват хората, по-добре късно, отколкото никога!!!! :P
Искам да благодаря на всички, които ме посъветваха тогава какво да направя:
daf, Metal, MrMike, patchosan, pravdo, prOMiNd, wess-music, Wizi.

Не бях на себе си като им писах тогава пак. Казаха, че ще обърнат внимание. После получих един мил e-mail, в който ми се извиниха за причиненото неудобство и ми предложиха да ми го заменят. Ходих пак за 2 дни до София, смениха ми го и нещото, което беше най-хубаво е, че не ме гледаха на кръв, като отидох там :D а си се държаха супер мило. В крайна сметка останах много доволна от реакцията им, че така разбрано се реши всичко и че имаше Happy Ending и си спестих още нерви. Бяха много мили. И благодаря на управителката.

Благодаря много на всички тук за съветите как да реагирам!!!!!

Wizi

Браво! Щастлив съм да почета за това развитие на нещата! Следващият път пък ако се случи подобно нещо може и да има корекции в историята. Примерно липса на въпросното "гледане на кръв"  ;)
MacBook Pro 14" M1 Pro 10 CPU/16 GPU/32GB RAM/512GB SSD