Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

13-05-2024, 05:25:13

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 861
  • Latest: kaldoor
Stats
  • Общ брой публикации: 82 663
  • Общ брой теми: 9 815
  • Online today: 485
  • Online ever: 673
  • (03-05-2024, 09:06:05)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 359
Total: 359

359 гости, 0 потребители

Искам съвет след връщане с драскотини от сервиз

Започната от jojeto, 08-10-2010, 19:32:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

jojeto

Съжелявам, но нямам кирилица и това е на преводач от латиница.
Оставих си лаптопа в Creative Center за смяна на клавиатурата по някаква програма понеже се беше натрошила - смениха я и днес като си получих лаптопа горния му гланцирания капак е с 2  ОГРОМНИ по цялата дължина дълбоки деруги! БЯСНА СЪМ НАПРАВО ЩЕ ПОЛУДЕЯ! Толкова съм го пазила 2 години! И техния отговор "ми при нас не може да е станало ние на специална платформа работим" А КАК Е СТАНАЛО! Аз не си знам капака ли и то такива гигантски деруги ли! Честно не съм на себе си, дори не искам да го вадя от раницата.
Дайте съвет от къде мога да си купя такъв, в ebay не намирам, а тия не искам да ги виждам повече! Занесох им го идеално изчистен! Такава мърлява работа никога не съм виждала! Аз се ядосвах за една мини драскотинка, която му бях направила предния ден, целия на петна омазан, надран и тея деруги през целия,честно лошо ми е направо!
Дайте съвет, защото не мога дa go гледам така.

Update: Имаше happy ending. (инфо в последния пост в темата). Благодаря на всички.

HQ

Мога да ти пожелая да ги счупиш от заплахи и да ти го оправят без пари ... гадните флегматични кретени !!!

Дали няма някой от форума дето да може да им уреди една леека проверчица от НАП/ХЕИ ???

prOMiNd

Аз пък съм им благодарен точно заради некадърността им :D
Gigabyte GA-H77N-WiFi, Intel Core i3-3225,Geil DDR3 PC12800 2x4GB.HDD ADATA SSD 256GB ,  Apple Cinema HD 23"
DELL XPS M1530, Core 2 Duo T9300, nVidia 8600M GT 256MB GDDR3, 4GB DDR2 RAM, 1920x1200 native resolution
Всичко за XBOX 360 - http://xbox.techstream.eu/

HQ

Цитат на: prOMiNd - 08-10-2010, 20:16:39
Аз пък съм им благодарен точно заради некадърността им :D
е не всички сме мазохисти  :(

PaoloGEMINIakaOZIRIS

Цитат на: HQ - 08-10-2010, 19:50:30
...
Дали няма някой от форума дето да може да им уреди една леека проверчица от НАП/ХЕИ ???
Малдежо, за*би за хранилката, която си спретваме от време на време на ЛС.
Не си казал, че ти трябват връзки в ХЕИ. ;) За кой град става въпрос?  ::) Мога да ти уредя такава проверка. ;)
Mac (2007) with 10.6.8
AirPort Express 802.11n Wi-Fi
iPod Classic 5G / 30GB / firmware 1.3 / Black
iPhone 4s / 16GB / iOS 7.1.2 / unlocked
iPhone SE / 64GB

How Addicted to APPLE Are You?

prOMiNd

Хеи кво ще направят? Ще проверяват дали се разхождат хлебарки по техниката ли?

HQ: Имах предвид, че ми се обаждат хора дето вече са минали през прословутия им сервиз и са останали недоволни...нали и аз семейство храня :D
Gigabyte GA-H77N-WiFi, Intel Core i3-3225,Geil DDR3 PC12800 2x4GB.HDD ADATA SSD 256GB ,  Apple Cinema HD 23"
DELL XPS M1530, Core 2 Duo T9300, nVidia 8600M GT 256MB GDDR3, 4GB DDR2 RAM, 1920x1200 native resolution
Всичко за XBOX 360 - http://xbox.techstream.eu/

jojeto


Wreck

Казваш им да го оправят каквото са направили и да не си правят оглушки, да не викаме господари на ефира : ). Това в кръга на шегата, ама аз не бих ги оставил докато не си оправят лайната.
An apple a day keeps the doctor away!

BuSteR

Трябва да имаш приемно-предавателен протокол от сервиза от момента, в който си оставила компютъра. Там се описва проблема на самия компютър и забележки по външния му вид ако има такива. Изисквай този протокол от Creative ако не са ти го дали, тръгвай с рогата. Успех !

jojeto

Имам го този протокол- в този предишния пишеше само за четирите счупени краища. Долния ми капак си беше надраскан и потъмнял, но горния като знам как съм го вардила 2 години и накрая да им го дам и те да му причинят това. То да беше леко надраскан само или поне само една да беше деругата да го преглътна, но това е пълно безобразие, още даже не съм го включвала, че не мога да го гледам. Честно казано незнам какво да се разправям с тях те ми казват как не било станало при тях, но това не е истина - защото едно: точно преди да тръгна да го занеса съм го търкала и почистила,защото се ядосвах за една малка драскотинка, която сега на фона на тия не мога и да я намеря!; две: сега е раздран през целия капак толкова дълбоко и на две места аз малоумна ли съм и сляпа.
Всичките там почнаха "Не е станало при нас." Готово. Върви доказвай ти обратното.
Незнам какво ще направя, но няма да го оставя така - прекалено грозна е тая картинка за да остане така.

jojeto

Знаех си, че нещо такова ще стане, за това и лично отдиох до София да го оставя, но не очаквах такъв ужас.

Metal

А сигурна ли си, че е твоя? Може да са ти дали друг по грешка  ;)
Имаш документ, търси си правата, не ги оставяй на мира.

Успех

Wizi

Знам със сигурност, че имаше поле в протокола описващо външния вид, защото им носих старият ми алуминиев PowerBook и му описаха 1-2те вдлъбнатини... Чудех се, ако в твоя приемопредавателен няма нищо описано като драскотини - не можеш ли точно за това да се хванеш? Търси направо с управител да разговаряш, игнорирай останалите идиоти.

В интерес на истината, да чукна на дърво, два бели MacBook-а съм им оставял до сега с по няколко преспивания и двата съм получил обратно във вида, в който съм ги оставил. Чудя се направо дали Metal не би се оказал прав, колкото и ултра-малко вероятно да е
MacBook Pro 14" M1 Pro 10 CPU/16 GPU/32GB RAM/512GB SSD

daf

Аз съм им оставял компютър със забележки по външния вид и ги бяха описали много пълно всички. Щом не са описани ги гони да ти сменят капака.

patchosan

Цитат на: HQ - 08-10-2010, 20:18:30
Цитат на: prOMiNd - 08-10-2010, 20:16:39
Аз пък съм им благодарен точно заради некадърността им :D
е не всички сме мазохисти  :(

Не сме ама повече предпочитаме или
"ДА НЕ СИ ГУБИМ ВРЕМЕТО"
или
"ДА СИ ТРАЕМ"
Аз така си траех един път относно сервиза на NIKON, и си траех, траех 6 месеца :) и се оказа, че когато си потърсих правата в КЗП (комисия за защита на потребителите) ИМАЛО начин да се оправи апарата ми ;)
...или те олекват с 5000лв. глоба + данъчна проверка
Не им го пожелавам на Криейтив център.

* За драскотините, както на всяко място трябва да се разговаря с точните хора в такъв случай - мениджърите.
В случая са двама и не са част от фронт офиса  8)