Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

09-05-2024, 01:52:40

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 859
  • Latest: ltaletshnc
Stats
  • Общ брой публикации: 82 662
  • Общ брой теми: 9 815
  • Online today: 489
  • Online ever: 673
  • (03-05-2024, 09:06:05)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 401
Total: 401

401 гости, 0 потребители

Добър ден на всички колеги

Започната от svetlo555, 15-11-2008, 21:40:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Icko2

Отивай и вдигай скандали и се бори да ти го сменят. Моментът с чакането е направо неприемлив и смехотворен. За съжаление практиката е такава в България, но ако ние, клиентите, не се борим за правата си, няма нищо да се промени!

Успех!
iMac 2,66/ 2 RAM/ 320 GB
MacBook 2,16/ 2 RAM/ 120 GB
iPod nano,  Touch, Shuffle
Airport Extreme

julss

Понеже поживях в Испания около седем години,да ви кажа от мноого богат личен опит как стои този въпрос там.До 15 дни след покупката на няква техника можеш да я върнеш без каквито и да било обяснения.Просто не си доволен и не ти харесва.Връщал съм ДЕСЕТКИ неща.Дори и плазмен телевизор.Смених 4 видеокарти за 1 ден,докато си избера.Купувам,монтирам,тествам,махам и връщам.И така 4 пъти при един и същ продавач.Ни дума,ни вопъл,ни стон...само усмивка.На един мой приятел му се развали климатика ,подвижен, на година и половина ,с две години гаранция.По телефона му казаха да го занесе в магазина и там му дадоха нов.Никакви сервизи,никви разправий.На един друг френд му се развали монитора на един месец.Донесоха му друг още на другия ден в къщи,без обяснения.На един пък му се развали телевизора,и понеже е 50 инча, от SAMSUNG дойдоха,взеха го от тях и му го върнаха поправен на другия ден,монтираха го като си беше върху мебела с всички кабели включени.Направо съм потресен от неспазването на правата на потребителите в БГ. Всички мои приятели ми казват,че съм забравил как е и че ще свикна :) :) :) Ма не е толкова лесно,след като вече си видял законите в действие,не само на книга.

svetlo555

Понеже случката се случи в петък ,докато жената е говорила в скаип , и изведнъж компа се прецаква ,та още не съм ходил в сервиза .
Но в събота звънях на АИстаил , и от там слушаите какво ми казаха ,как ми отговориха на моите въпроси .
А моите въпроси са породени от приятел които работи в ХП на ръководна длъжност и знае какво да пита ,(а аз не защото не съм имал проблем до сега ,и не зная как да процедирам).
ТАКА :
Въпрос 1 - До колко дена е незабавната смяна ?
Отговор - При нас няма такова нещо .
При ХП било до 3 дена ,незабавна смяна
Въпрос номер 2 - До колко дена са задължени да го върнат ремонтиран?
Отговор - ПО ЗАКОН ( да му еба на пишлемето закона ) до 30 дена ще ви го върнеме  :twisted:  .В хп било до 5 работнми дена .
Въпрос номер 3 -След колко пъти неуспешен ремонт ,са задължени да ми го подновят ?
Отговор -Нямаме такава процедура .
В ХП било три пъти ремонт и се сменяло за нов .
Всичко е побългарено .
НА това момченце от еипъл му пожелавам всичко да му се скапва .


Прочетох всичките ви мнения , и на колегите дето казват че няма нищо страшно ,така е ,няма нещо което да ме стрестне .
Но е много важно отношението ,което получаваш като клиент .
Или ти си само клиент само ,докато даваш парички ?????????????
Аз не съм съгласен .
Утре сутринта ще ги направя на пух и прах ,и смятам с основание .
Да не говорим че в същата фирма съм си поръчал и мак бук про 15 инчовия .
mac pro

shekito

Нека се уточним-в единия случай говорим от частното към общото-ПЦ за 10 бона се разваля-да,не трябва да ти пука,защото има и по-важни неща на тоя свят.
НО,от общото към частното-Обслужване-Еми да,направи ги луди,потърси си правата,защото наистина имаш право да се ядосваш,а те нямат държание и отношение към клиентите.Малко управленски казуси ще цитирам:Само 1 човек може да уволни всички в 1 фирма-КЛИЕНТЪТ!
Macbook Air
White MacBook 2 ghz Core Duo
2 Gb RAM
80 GB HDD 7200rpm

iMAC 20 Core 2 duo 2.16  3gb ram 250gb HDD

svetlo555

A колеги да ви питам нещо ,ако може .
В саита за защита на потребителите ,пише ,че мога да си искам без никакъв проблем или парите за него или да ми дадът нов .
Аз пари не искам ,искам нов такъв .
Какво смятате вие ?
mac pro

Becko

светльо НЯМА нов :) просто такива компютри нямат на склад освен това можеш да го искаш ако този не успеят да го оправят ... такава е реалността

... това не ти пречи да опиташ разбира се !

svetlo555

Ако ми кажат ,че ще го правят 30 дена , стои та гледаи как няма да искам нов .
п.с. Като го взимах шефа на магазина излезна и ми каза ,да знаИш много здрава машина купуваш  :D
п.с. 2 Знам че се чака за него ,да се оправят , в противен случаи от защита на потребителите ,знаеш ли каква глоба ще им отнесат .
mac pro

Becko

търси си правата, но не се вманиачавай :) машината е много яка

fpyyh

не бяха ли седем дена? вземи си парите и иди да си купиш от австрия примерно, на 1 крачка е.

svetlo555

Обяснявам ви какво стана .
Отивам аз сутринта в сервиза и го оставям да видят какво му е .
Муждудругото хората там бяха много любезни .
Викат проблема е сериозен -или е дънна платка или процесор , но наи вероятно и двете заедно .
Два дена ще му правят окончателен анализ и два дена да доидат частите .
Общо взето ми обещаха към петъка да съм готов .
Казаха ми че аз съм първият с такъв фабричен дефект . :lol:
След това отивам в аистаил ,магазина откъдето купих мак про то ,
Извиках шефа ,тои също приятен човечец ,ми даде в замяна докато се поправя моят комп ,един аимак ,да си го ползвам .
Това е общо взето .
Ще видим в петък дали ще е готов .
mac pro

Becko

много нерви и псувни за нищо :) казвам аз ...

dnachev

По закон - 30 дена имат право да е в сервиза. Ако ще, частите още от завода да ги чакат и да дойдат на 31 ден, трябва на 30-тия ден да е готов или нов. (Поне аз така ги тълкувам нещата).

Отделно от това, всяка фирма си има право да подобрява условията както иска. Т.е. ако тя реши, че ти си важен клиент, ще се постараят като си тръгваш от тях всеки път да си тръгваш с усмихва. Защото, с тази усмивка ще пратиш още 5-6 клиента. Но това си е до фирма.

Моя опит показва следното - в единия сервиз - анархия, диагностика - една седмица, да не казвам, че и бяха сгрешили с тая диагностика.

В другия сервиз - всичко изрядно. Какъв е проблема, гаранционна карта, описват какво им оставям. Обаждат се на следващия ден - всичко е готово. Отивам да си го вземам и бяха забравили да ми дадат зарядното - "пресъхна" им устата да ми се извиняват.

Е, познайте къде ще ходя следващия път.

Напоследък се хващам как закупуването на някоя техника започва да се преценява не само според качествата й, а и според това къде е сервиза в България - MSI и Samsung се не купуват:)

fpyyh


XXwolf

Цитат на: "fpyyh"и пежо

специално това

svetlo555

Цитат на: "Becko"много нерви и псувни за нищо :) казвам аз ...
Колега как за нищо .
Аз да не съм някое животно ,без причина да се ядосвам .
Обяснявам пак защо бях бесен ,защото оня ПИКЛЬО от еипъл (пак опираме до следното ,че едно звено може да провали всичко )
Та оня ПИКЛЬО ми беше казал да чакам 30 дена и бъра бъра .
Те за това .
А се оказа че малко по друг начин стоят нещата .
Така че въвсем основателно съм се притеснил преси и съм спокоен сега .
mac pro