Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

08-05-2024, 22:51:51

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 859
  • Latest: ltaletshnc
Stats
  • Общ брой публикации: 82 662
  • Общ брой теми: 9 815
  • Online today: 537
  • Online ever: 673
  • (03-05-2024, 09:06:05)
Онлайн потребители
Users: 2
Guests: 468
Total: 470

468 гости, 2 потребители
plamen_t, smile_g

Добър ден на всички колеги

Започната от svetlo555, 15-11-2008, 21:40:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

svetlo555

Нов съм тук ,но искам да споделя следния проблем ,които имам .
Преди около 10 дена си купух МАК ПРО за около 9800 лева с фактура
(мога да я постна тук ,ако някои не вярва) .
Компа се скапа тоюно на десетия ден .
По причина ,неизвестна за мен .
Изведнъж се изключи и това е .
Юисто нов мак про да се скапе на десетия ден ?Ю???????????????
НЕ е ли срам и позор ?????????????????????
Сега освен една нощ дето не съм спал от яд ,следва ходене по мъките . :evil:  
Звеънях на АИСТАИЛ ,от където купих мак про то .
Казаха ми водиш го на сервиз и чакаш 30 дена за части .
С извинение БАХ МАМА МУ ,аз за това ли съм си купил мак про за близо 10 000 лева ,за да не го ползвам ,и да го чакам цял месец .
Общо взето ,мнеко казано съм огорчен и силно разочарован .
mac pro

R.J.

мак ПРО... за 10 000... то има ли такива балъци...

сори

svetlo555

mac pro

Becko

лош късмет ! не се нервирай нито скапвай това е просто един компютър ...
моето мак про дойде с прецакана видеокарта и мина доста време докато мога да я сменя като старата я изхвърлих в коша не съм им я връщал дори :) ... оса беше топ шит чак до 10.5.5 сега е ОК ... някои от мъките си ги спестил но други си уцелил ... спокойно нещата ще се орпавят

shekito

Да колега,Веско е напълно прав.В крайна сметка това е техника и като всяка такава си има проблем,независимо каква цена си платил за нея.И с други марки е така,и с колите е така,и с всичко,намиращо се на пазара.И аз се нервя,че карам кола 2007 и има 2 години гаранция,след като е над 100 хил.лв,но те ти казват-АКО ИСКАШ..та,за мен е нормално техниката да се скапе,защото това си стана въпрос на късмет.Колко колеги изпищяха с новите монитори и розовия им отенък не е истина,нали така?В крайна сметка всичко накрая се оправя,само остава да сме живи и здрави :).Късмет!
Macbook Air
White MacBook 2 ghz Core Duo
2 Gb RAM
80 GB HDD 7200rpm

iMAC 20 Core 2 duo 2.16  3gb ram 250gb HDD

svetlo555

Съгласен съм с Вас ,колеги .
Но въпреки всичко нещо ми бяга .
Няма е логиката .
Как така стария ми комп за около 2000 лева работи безотказно ,
а машина за 10 бона да се скапе на 10-тия ден .
Просто не свързвам двата края .
И наи се нервирам на отношението което получавам като клиент ,закупил мак про за 10 бона .
Цитирам - еми ще чакаш до 30 дена ,такъв бил закона  :evil:  
Иначе съм съгласен ,че е просто машина .
Но я ако нямах резервен ,как така ,купувам си комп и на десетия ден го оставям за 30 дена за ремонт ???????????????
Просто не ми се връзва .
mac pro

Becko

разбери че има и неща по 30 милиона долара които отказват ! самолети падат бе човек !

спокойно :) нищо не е станало важното е в крайна сметка да имаш компютър и това ще стане ...

asenbesni

Спокойно пич, тук няма някой който да не е имал някакъв проблем с техниката - съвсем нормално е ;). Те и NASA понякога пускат ракети дето не излитат много високо...  :lol:
Мисли в перспектива - тук обаче всички могат да ти гарантират абсолютно удоволствие веднъж кат го подкараш тоя комп.
Work:Mac Pro QUAD 2.8GHz
10GB RAM DDR2 800MHz
Video 512mb
---------------------------
Home: Mac Pro DUAL 3GHz
14GB RAM DDR2 667MHz
Video 512mb
Mac Pro EIGHT 2.26GHz
14GB Ram DDR2 1066MHz
Video 512mb
MacBook Pro 17 2.8 GHz Core 2 Duo
8GB Ram DDR3 1066MHz
Video 256/512mb
You think twice,

XXwolf

имаш право да се сърдиш, но не заради това че се е скапал компа - това се случва както споменаха колегите. проблема тук е в after sales support който е под всяква критика

shekito

Да точно след като ти продадат нещо в БГ после няма оправяне.Ето случай във Виене:Мой приятел има Сони...докато е в гаранция,но след около година ползване се скапва,отива там,от където го е купил,оставя го,след час получава обаждане да отиде да си хареса друго на същата стойност,защото неговият не можели да го оправят...И той като ми го разказа,аз му казах,че тук това няма как да се случи напрактика,въпреки хилядите обещания...,но по света е така...
Macbook Air
White MacBook 2 ghz Core Duo
2 Gb RAM
80 GB HDD 7200rpm

iMAC 20 Core 2 duo 2.16  3gb ram 250gb HDD

ggzy

Как може да му казвате на колегата "спокойно"?
От това спокойно сме на това дередже, да ни правят на маймуни.
Ако ми кажат - ще чакаш 30 дни, ще им обърна офиса на горе с краката.
Най-малкото трябва да ти предложат машина, която да ползваш докато ти го оправят.
Между другото нямаше ли срок, в който трябва да ти заменят машината с нова?
MacBook 5.1 13.3" 2.0GHz/8GB RAM/160 GB + 500 GB HDD/Mac OS X 10.8.5

ggzy

Извадка от сайта на Комисията за защита на потребителите:

·  Потребителят е закупил скъпа музикална уредба, която след месец се разваля. Възможно ли е потребителят да изисква гарантирания ремонт или може да изиска нова качествена музикална уредба?

Рекламация при скрити дефекти на стоката се предявява при откриване то им, но не по-късно от срока на гаранция, ако такава е предоставена. При предявяването на рекламация потребителят има право да иска:
• Възстановяване на заплатената сума
• Замяна на стоката с нова
• Отбив от цената
• Безплатен ремонт
Транспортирането на уредбата за ремонт или за замяна, както и връщането й на потребителя, се извършва за сметка на търговеца. Срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.
MacBook 5.1 13.3" 2.0GHz/8GB RAM/160 GB + 500 GB HDD/Mac OS X 10.8.5

Becko

вие прекалявате понякога :) и то за глупости

всичко може да се повреди и кола и самолет и компютър и НИКОЙ не е длъжен да ви го сменя с нов ! ... също така има и срок за отстраняване на повредата и всичко това е напълно нормално ... ако не може да се оправи се връщат парите или се сменя с нова стока ...

тези компютри са по поръчка и няма в склада друга бройка примерно тогава какво ? и да си вземе парите човека какво ще направи ? ще си купи пц ли ?

като вземете нова кола и се счупи нещо какво мислите че става ? оправят ви я никой не ви дава друга, а понякога се чака за части защото нямат в склада ...

прекаленото вманиачаване няма добри последствия за никой и все пак запомнете че на света няма нищо перфектно ... случва се

XXwolf

малко грешиш тука. такъв компютър се купува по принцип за работа и един месец чакане се равнява на големи финансови загуби.
фирмите по света се задължават да възстановят функционалността на машината/продукта която са продали (в срока на гаранцията) за определен период от време или да го заменят или дават друга машина/продукт за ползване докато се поправи повредената.
Казваш че и самолет може да се повреди, а знаеш ли какви са неустойките които се плащат при такава повреда?
фирмите по света се стараят да намалят времето за поправка или директно заменят продукта дори и да не го пише в гаранцията за да задържат клиента, а понякога то се прави и след изтичането на гаранцията - това го върша ежедневно и знам точно какво говоря.
у нас бизнеса е просто пиратски (никъде не съм виждал подобен) и всички тия криви практики са толкова масови че чак ги приемаме за нормални.
Затова от тук никога не съм купувал компютър или по-сериозна техника от една кафеварка

daf

Цитат на: "svetlo555"
Цитирам - еми ще чакаш до 30 дена ,такъв бил закона  :evil:  

законът още казва, че в рамките на 1 седмица от закупуването на стоката, можеш да я върнеш и да ти възстановят парите. също казва, че можеш да искаш обезщетение за причинени вреди (чл. 113, ал. 4 от ЗЗП) :)