Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

05-05-2024, 08:33:03

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 858
  • Latest: RobertDar
Stats
  • Общ брой публикации: 82 649
  • Общ брой теми: 9 816
  • Online today: 520
  • Online ever: 673
  • (03-05-2024, 09:06:05)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 466
Total: 467

466 гости, 1 потребител
forka2k

Отношение продавач - клиент. Или как НЕ трябва да постъпвате.

Започната от prOMiNd, 26-07-2011, 16:21:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

thebrainless

Цитат на: godo - 18-08-2011, 18:54:54

Съгласен съм. Честно казано не виждам и от този лог да има някакъв проблем. Съвсем нормално се държи продавача.

Щом казваш
Stay hungry. Stay foolish.

atanast

Цитат на: Nistel - 17-08-2011, 19:33:14
Цар ама в БГ бай Ганьовщината се шири и някои клиенти имат невъзможни искания и претенции. А и никой не е длъжен да продава на всеки и винаги има право да откаже услугата. Всеки, които е бил и от другата страна знае за какво говоря.

Поправка: не _винаги_ продавачът/доставчикът има право да откаже услуга, а само при определени обстоятелства. Необоснованото отказване за доставка на продукт или услуга е престъпление, реф. http://www.kzp.bg/download.php?mode=fileDownload&p_attached_file_id=150 http://lex.bg/laws/ldoc/-14917630 http://www.cpc.bg/Competence/AbuseOfDominanceDescription.aspx
INY

ivanpetrov1987

Аз съм възмутен как може да има токова отношение към клиент като цяло. Може да се случи да нямат нещо в наличност, но да кажеш на клиент, че е лош и че не искаш да ти е клиент е доста странно..