Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

15-05-2024, 22:14:57

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 862
  • Latest: ChessManFeali
Stats
  • Общ брой публикации: 82 653
  • Общ брой теми: 9 810
  • Online today: 695
  • Online ever: 774
  • (Вчера в 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 675
Total: 676

675 гости, 1 потребител
veskop

Възможна подмяна?!

Започната от semigod, 28-09-2017, 23:11:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

semigod

Имам бяло петно от известно време на телефона в горния десен край на диспеля - iPhone 6s Rose 64 GB
Купуван е от Технополис и е в края на гаранцията си.
Въпроса ми към вас е  има ли причина и смисъл за рекламация относно този проблем, каква е процедурата - смяна на дисплей или подмяна с нов апарат? Да го нося ли в Криейтив?
Беше от бройките, за които Епъл пусна подмяна безплатна на батерията.
Благодаря за отговорите на отзовалите се.
iPhone 8   iOS 13.3
iPhone X   iOS 13.3
iPhone 11 Pro  iOS 13.3
Apple AirPods

ggzy

Може да е тръгнала да се подува батерията и да притиска дисплея (бялото петно). Така че по програмата. Другия вариант е да е седяно върху него.
MacBook 5.1 13.3" 2.0GHz/8GB RAM/160 GB + 500 GB HDD/Mac OS X 10.8.5

semigod

Не е сядано върху него.
Батерията е сменена вече по програмата.
Мислиш, че и новата е тръгнала да се подува ли?
Поздрави!
iPhone 8   iOS 13.3
iPhone X   iOS 13.3
iPhone 11 Pro  iOS 13.3
Apple AirPods

doychinov87

Цитат на: semigod - 29-09-2017, 13:32:50
Не е сядано върху него.
Батерията е сменена вече по програмата.
Мислиш, че и новата е тръгнала да се подува ли?
Поздрави!


Аз ги взимам откъдето са ми най-изгодни , но за такива оплаквания ги пращам в Creative Center.
ИМах 6-цата преди време и 1м преди края на гаранцията се отлепи дисплея, започна да се вижда, пратих го и ми дадоха рециклиран , с лепенките на дисплея и гърба като нов и допълнителна гаранция 9м.
Съветвам те да го пратиш ако си има оригинална гаранция директно там и да не се занимаваш с нищо, само си чакаш оправен или нов телефон.

semigod

#4
Не съм наясно много с гаранцията в моя случай - едната година е от Полиса, а втората от кого е? Би следвало да е от Криейтив...
Тъй като в момента тече 2-та година от гаранцията и даже изтича...
Извинявайте ако въпросите ми изглеждат профански :)
Проверих в сайта на Епъл и само Purchase Date е валидното. Другите Telephone Technical Support: Expired
и Repairs and Service Coverage: Expired.
В този случай какво е удачно?
iPhone 8   iOS 13.3
iPhone X   iOS 13.3
iPhone 11 Pro  iOS 13.3
Apple AirPods