Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

26-04-2024, 12:30:41

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 855
  • Latest: Donaldsmady
Stats
  • Общ брой публикации: 82 636
  • Общ брой теми: 9 812
  • Online today: 252
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 155
Total: 156

155 гости, 1 потребител
walker007

Apple Display 27 Thunderbolt

Започната от Пиф, 12-02-2023, 17:57:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Пиф

Здравейте колеги, колежки, съфорумници, обикновени фенове и т.н.

Скоро взех втора ръка един Apple Display 27 Thunderbolt (моделът е от 2011) - хубав екран, хубаво гледа. При човека го тествахме (на някякъв MacBook Air, но не обърнах внимание на модела), всичко си бачкаше - екран, камера, звук, микрофон, настройка на подсветката. Наложи се да пропътувам едни близо 700-800 км с него в колата преди да го докарам на бъдещото си работно място и да го включа. Оказа се, че при мен работи само екрана, нищо друго от допълнителните екстри. Не открива звук, камера, микрофон, не работи регулировката на подсветката. Автоматичната настройка на подсветката спрямо околната светлина си работи, но аз по никакъв начин не мога да и повлиая. Опитвах с разни приложения, но най-доброто което постигнах бе регулировка от текущо ниво на яркост до нула (тъмен екран), но в обратна посока (увеличение) - никакъв успех. Връзвах монитеро към 3 компютъра - MacPro 2013 с Monterey, MacMini 2014 с Monterey и MacMini 2012 с High Sierra. Никаква разлика при трите връзвания. Порових в нета, като евентуални проблемни неща са посочват кабела (който си е вграден с единия си край в монитора) и контролера (платката), които управлява всичко това. Мониторът би могъл да се закачи към компютър и с външен Thunerbolt кабел, тъй като освен вградения си кабел има и отделен порт. От тук започват въпросите:
1 - Някой сблъсквал се е с подобен проблем, и ако да - да сподели опита си?
2 - Някой да има излишен Thunderbolt кабел версия 1 или 2 (за продажба или назаем) за да тествам? Не че ги няма нови, но струват 90-100 лв, а само за една проба не ми се дават толкова.

Те, това е, изплаках си болката. Очоквом оферти, обратно връзка или както там му викате.   ;D

Пиф

Поръчах кабел, чакам го. Ще тествам и споделя.

bboyg

Чак ми стана интересно какъв ще му е проблема. И аз брах ядове навремето с един от алуминиевите Cinema Display-и и така и не тръгна.

bluesky

Добро Утро на Всички!

Специални Поздрави за Пиф!
На твое място, бих се свързал с Продавача, от който си вземал Дисплея, (телефон, е-майл...), и бих го попитал, на кой модел лаптор сте го проверявали, (при него), конкретен кабел, допълнителни условия... ако има подобни...)...

Това би могло да спести доста опити и най-важното, ценно Време.

Bo.

Когато тества в/у Минитата ползва ли преходник? Брах ядове в/у моят М1 Мини в началото заедно с Cinema Display,не работеше регулирането на подсветката.В крайна сметка всичко идва от преходника.Върти ми се спомен,че последните Cinema и тъндъра,за да работят всички функции,трябва да бъде вързан и маг сейф конектора към лаптопа.Но пък няма логика,след като в сайта на ейпъл пише,че е съвместим със Айр,Бук Про,Мак мини и Аймак ,да не работят след като е вързан към Мини или Аймак.Ще се размета и аз в нета .
PB G3 14'' 400&500 MHz/1GB/48GB
PB G4 12'' 1,5 GHz/1,25 GB/80GB
PB G4 Ti 15" 400MHz/1GB/10GB
PM G3 B&W 350MHz/1GB/60GB
PM G5 DP 1,8 GHz/8GB/160GB/GeForce 6800 Ultra
MB Pro 17'' 2.33 GHz/4GB/160GB
Mac Pro 2.1(1.1) 8 Core 2.66 GHz/8GB/1250GB/HD 5770
MB Air 13" 1.4GHz/4GB/128GB
and more..

Пиф

Днес пристигна кабела. Лошото (доброто) в случая е, че снощи по някаква причина проблема изчезна, засега. Всичко си заработи. Така, че в момента нищо не мога да диагностицирам, работи и с двата кабела. Оставям го с неговия си кабел и чакам да се прояви пак.
По време на тестовете при продавача, маг сейфа не сме го връзвали, букчето си работеше на батерия, т.е. както е при мен - закачен само тъндърболда.
На продавача още не съм звънял. искам да разбера първо какво става и тогава ще го търся. При него го ръчках близо час, не прояви абсолютно никакви признаци, че нещо не е наред. Освен това продавачът е от София, аз на 300 км от там, куриери, разправии ....  затова искам първо да разбера поне в основни линии какво става, пък тогава ще тръгна да го връщам, ако се наложи.
Засега - чакам.
От начало реших, че е някаква несъвместимост, софтуер, ОС. В нета има не малко оплаквания от подобни симтоми, но основно след ъпдейти.
Подождем, увидим.  :)

Пиф

Много ме е яд на такива повреди !

bluesky

То си е за емоция, естественно.