Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

29-03-2024, 01:14:20

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 841
  • Latest: MiltonGek
Stats
  • Общ брой публикации: 82 643
  • Общ брой теми: 9 816
  • Online today: 129
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 117
Total: 117

117 гости, 0 потребители

Сага: Предсрочно спиране на договор с А1

Започната от angelvn, 01-05-2021, 14:46:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

angelvn

Здравейте,
След показаното днес отношение от А1, реших да си направя труда и опиша за някои особености, свързани с прекратяването на договори, сключвани с тях.

В първите дни на месец април сключих договор с тях за оптичен интернет 300/180mbps и iptv 200 канала с два приемника.
Все още тече промоция, която гласи, че за първите 6 месеца от договора таксата ще е наполовина, спрямо стандартната за плана (около 16 или в моят случай заради втория приемник - 18-19лв, вместо 35/38лв).

Сключих договора, но още от първия ден, тъй като работя от вкъщи и ползвам VPN свързаност с фирмените ресурси (сървъри към Ирландия и други в града, където живея), започнаха да се наблюдават постоянни прекъсвания на връзката.
Прекъсванията бяха на 5, 10, 20 минути, час или най-много два. С телевизията проблеми нямах, интернета уж вървеше. Защо уж? Защото понякога ако искам да вляза във Фейсбук или друг сайт понякога не ставаше от първия опит (но това ми направи впечатление по-късно).

Пуснах заявка за проверка от ИТ отдела на компанията, от която съм нает. Хората седмица и половина, почти две проверяваха. Наново ми сетваха връзки, сменяха се протоколи, сървъри, права...никаква промяна.

На 20ти април имаше Apple event, което пак прекъсваше на същия принцип - 5, 10 минутки, максимум 15.
Пуснах го да върви успоредно на друга машина, но с мобилен интернет от Виваком - там не прекъсваше. Т.е. проблема не бе в претоварване сървъра на Apple.

Пуснах няколко ping-a и видях как падат пакети, като загубата бе от 1 до 3.5%.
Тогава реших да се свържа с поддръжката на А1. Дистанционно проверяваха - проблем не видяха. Пратиха техник, той също не установи проблем и накрая излязоха гордо със становище, че всичко е супер и проблем няма.
Да, ама аз не мога да работя. Докато се закача през VPN-а с всички мрежови директории и неща (с Apple компютър съм) и пусна всички приложения, които са крашнали, поради предходното прекъсване на връзката - тя прекъсва пак. Т.е. аз не мога да работя с такова "качество" на услугата.

От работа започнаха да ме притискат да си оправя проблема, затова звъннах на предишния ми оператор, при който като бях проблеми с връзката нямаше и пуснах заявка да ми прекарат отново тяхната услуга.

Кабелът ми е един (моя собственост, откупуван от квартален оператор, прекарал го при строежа на сградата), който бе прехвърлен от кутията на А1, в тази на другия оператор.
Отидох в офиса на А1 с устройствата им, тъй като вече няма с какво да ги захраня (кабела е в друга кутия както казах) и поисках да прекратя договора.

Естествено, трябваше да платя неустойка, все пак по мое искане, и то за веднага ще спираме договор.
Сметнаха ми неустойка в размер на 168.81лв. И тук започвам с интересното:
1. Неустойката включва 3 пълни месечни такси (това е ОК), и НЕИЗПОЛЗВАНАТА отстъпка до края на договора. Това в моят случай е за 5 месеца по половин такса. Разбирам да беше използваната, но неизползваната...
Отворих договора и чета, а там наистина пише, че "абонатът дължи на А1 и част от стойността на отстъпките на абонаментни планове и от пазарните цени на крайните устройства (закупени или предоставени) за оставащия край на ползване по съответния абонамент".
Да, но каква е тази част е мистерия. Никъде не е посочено, нито пък кои са тези устройства. Че те можеше да ми поискат и част от цената на рутера и приемниците за телевизия поради амортизация примерно. Но слава Богу, не поискаха.

2. Не може да се прекрати услугата веднага. Трябва да се пусне заявление, в което служителя вместо вас посочва дата 1 месец след тази, в която сте им отишли на крака с устройствата и искате всичко да спре.
Ако сте от чужбина - пак ще идете. То ей я къде е България.
Така се заобикаля условието за дължене на максимум 3 пълни такси от клиента. Клиента ще трябва да плати и четвърта.

3. Не трябва да плащате фактурата, която ще излезе, в моят случай след седмица, а финалната.
Защо? Защото после ще има изравняване поради това, че плащанията вървят с едно напред (има предплащане), и може да се наложи да ви връщат пари. А връщането на пари е друга песен народна.
Ако имате "щастието" да ви излезе минуса фактура, т.е. да имат да ви дават пари, трябва да пуснете молба за връщане на сумата и след Х период от време те да ви я върнат. Дали е по банков път или по български ще ви накарат пак да ходите в офис - надявам се да не разбера. Едно време обаче беше, да, познахте - до офис.

Платих си неустойката, върнах устройствата, взех протокола и пратих всичко на "Customer support" отдела им в София за да разпитам, защо налагат изчакване на още 1 месец.
Днес получих стоснат отговор:
"Бих искала да Ви информирам, че договорът за домашен интернет и телевизия може да бъде прекратен предсрочно спрямо условията, описани в него." - добър ден.
"За да прекратите договора си с А1 България, е необходимо титулярят с лична карта да подаде едномесечно предизвестие в магазин на компанията. ... В бъдеще преди да сключите конкретен договор, следва да се възползвате от възможността да го прочетете и да получите разяснения по всяка интересуваща Ви клауза. Подписването на договора означава, че сте прочели, разбрали и приели условията, описани в него."

А в договора, в раздел Прекратяване пише:
- Прекратяване преди изтичане на срока: По искане или по вина на абоната с неустойки.
- Прекратяване след изтичане на срока: С едномесечно предизвестие без неустойки.

Сега договорът ми не е изтекъл, платил съм неустойка, но ме карат да изчакам 30 дни, че и ми казват да си чета договора.

Уведомих ги, че съм потърсил за становище и КЗП, тъй като щом те твърдят едно, пък в договора пише друго...се стига най-малкото до неясноти, от които потребителя бива ощетяван.


ПП. Към другия оператор по същия кабел, прекъсвания и проблеми с интернета и фирмените ресурси, които ползвам няма.

Стига да ви е интересно как ще продължи случая - ще пиша тук.


UI designer and developer

bluesky

Добър Ден на Всички!

Напълно Те разбирам. Имал съм вземане-даване не с една и две корпорации. Навсякъде Е СЪЩОТО.
И въпросът не опира в А1, Б2... С3 или която и да е корпорация...

Основният Въпрос Е В СИСТЕМАТА - капитализмът срещу Хората Хомо САпиенс.
(а който си въобразява, че съм популист, Сноудън-Асандж-овец или каквото и да е, нека не си и сваля намордника, а по-скоро да се ваЦинира, за да Ни освободи, Нас, Хората Хомо Сапиенс, от ненужното си присъствие на тази изстрадала Планетка).

С Теб съм, а и винаги с всеки, който държи на faire-play във всеки въпрос, голям или малък. И не е до обема на въпроса.
Защото Въпросът е ПРИНЦИПИАЛЕН.

Fifata

Аз малко по грубо ще се изразя, ама от оператор интернет и телевизия е все едно да се хвалиш, че имаш луксозна външна тоалетна в двора на 1км от къщата ти.

Не знам в кой град се развива действието, ама според мен на всичките тия измислени фирми булсат, А1, Виваком и т.н. телевизия и интернет за вкъщи не става, а за работа пък въобще не бих им се доверил.

Интернет и телевизия само и единствено през оптика и то от сигурен доставчик и то на половин цена.

Давам примерно с района където аз живея в България. Интернет и телевизия през оптика 100/100 мегабита и 300+ канала, като всичко ми е отключено от платените филмови и спортни канали без ограничение на колко телевизора ще закача и т.н. 24лв.
Са, те предлагат и многоооо по бърз интернет като скорост, ама на мен ми е ненужен. За 5 години до сега само 2 пъти е имало случай да няма интернет и телевизия, ама там бяха сериозни щетите по трасето с оптиката и имаха 4-5 часа работа по отстраняването.
Даже и като платя 3 месеца ми дават 1 бонус безплатен ;)

От опетаротите и тия със сателитните чинии, само телефон и мобилен интернет, като и те са под въпрос... Особено с А1 имам супер много проблеми със сигинала в центъра на града и то това е от години. И най официлано ми върнаха отговор, че проблема е в ифона ;) А аз го сменявам всяка година с по нов модел и проблемите все си остават ;)
iPhone 13 mini red 128GB
AirPods Pro
MacBook Pro 14 M1 Pro
iPad Pro 12.9 M1
HomePod

angelvn

Във Варна се развива действието.
На адреса оптика до входа предлагат само Булсат, А1 и Виваком.
По ЛАН са ВарнаЛАН и Мнет.
Кабели до апартамента стигат само два - 1 UTP кабел и един заключен от Булсат оптичен кабел.

От всички изброени опции най-добра се оказва Виваком.
Вариант за прекарване на нов кабел до апартамент в сградата бе отказан от всеки един оператор. Ползва се само това, което е прекарано по време на строежа на сградата (2017та ако не ме лъже паметта).

Проблеми със скорости няма. Има проблем с калпав интернет от А1, които правят симулации за оправяне на проблема.
Когато човек ползва интернет у дома за работа, не може да чака с месеци да му се решава проблем. Затова и не съм губил време и директно отидох, платих каквото трябва за да се спре услугата.
И въпреки че вина нямам, си платих неустойката, но това не им стигна. Искат още да им се плаща, а в договора клаузите не са списани ясно. За капак и наглеят в отговорите си към клиента.

За 1 месец услуга съм им платил над 200лв. Това явно не стига, трябва да ме правят на маймуна.
Но и аз не им търпя. Върнах им отговор и ги уведомих, че КЗП са запознати със случая и след като те не са в състояние да подходят с необходимото отношение и елементарно разбиране, нека трета страна види кой крив, кой прав.
Не че не стои опцията КЗП нищо да не направи.
Всичката документация им е изпратена и случая - подробно описан. Ще ги видя какво ще кажат към средата или до края на месеца.
UI designer and developer

Fifata

Спирам фирмена услуга към А1 и ми казват по
Телефона че нямам срок да върна устройствата и може когато реша да отида в магазина да ги отнеса.... И ето следващия месец идва +250лв във фактуата :)
2 устройства по 125лв бройката... иначе нямаше зор и когато реша, ама те за всеки случай ми ги пишат във фактурата.
Абе пълни нещастници са всичките оператори.
А това е много гадно, искаш услуга и ти отказват. Ебаси и киселяците.
iPhone 13 mini red 128GB
AirPods Pro
MacBook Pro 14 M1 Pro
iPad Pro 12.9 M1
HomePod

bluesky

#5
Добър Ден на Всички!

И Честит Ви Празник на Труда!
Доколкото тук всички са "работници на труда" по клавишите... въпреки че злите езици утвърждават - "празника на труда" бил измислен от зидаро-мърлячите массони, вменили си "вина за развитието на Човечеството"... (като че ли някой ги е упълномощавал...).

Обратно в Темата - една Моя (частна) случка с Интернетни доставчици.

Действието се развива в "Кралство", (...да действително, яко са крали оттук-оттам...) Испания, на един от разрекламираните острови от суб-тропика.
По това време Интернетни услуги предлагаха няколко фирми, измежду които се открояваха "Телефоника", (с тотален монопол върху връзките, на практика другите Играчи купуваха от тях, и пре-продаваха на илотите-навалица, чети целокупния Народ).

"Телефоника" не Ме привличаха особенно, прословути с отвратителния си сървис.
Затова избрах "Оранж". Да, същият този "Orange", водещ началото си от друга "кралска" (крала много...) фамилийка от Нидерландия...
Договорът бе сключен и... тънката игричка от тяхна страна, (Интернет "провайдера"...) не закъсня. И то не от бедния "Оранж", сам купуващ и линии, и интернетни гръбнаци от монополиста "Телефоника".
Главният "лош" си беше... (а може би си и остава...) "Телефоника".

Започна "лош" Сървис - прекъсвания... и прочее... Отначало Си мислех, че това е свързано с това, че съм на остров, и то далече в Океана от материка Иберика, и това се отразява на качеството на връзката.
Нищо подобно. Нарочно "лошата" връзка я произвеждаше "Телефоника", с цел...(?), внимание... да Ме получи като Клиент. След като Клиентът "се писне" от "дебила" Оранж, да се пре-ориентира към... познай, познай... да - "Телефоника"... ха, ха, хааа...
И действително, след многобройни  Мои рекламации (телефонни само)... хей, това е остров, даже както "Оранж", так и "Телефоника" нямат официално представители на острова, а използват трети фирмички, които имат офиси по Шопинг Центровете, и в Договорите със ситни, нечитаеми буквички, е заложено, че... например "Телефоника" нямала "нищо общо" с тези прекупвачи на нищото в нищото...

Няколко пъти "Телефоника" лично Ме търсеше по телефона, с Идеята, че... след като "Оранж" "произвежда лош Сървис", защо пък да не мина на "Телефоника"...(?), които дори бяха малко по-евтини... Мен обаче парите, (напечатани хартийки без стойност днес), никога не са Ме привличали, а по-скоро мадамите и ценният Живот...
Аз се съгласих по едно време.

Не мина и без "трикове", естествено. Под предлог, ..."...да проверят линията..." ... Ми пратиха техник (Чех, не Канариец, или в краен случай, Испанец...), Моята линия "бе сменена", само телефонният Ми номер, естествено...и то, без да Ме поне предупредят... ха, ха, хааа...
С "Телефоника" естественно, нищо не се измени. А и как да стане - островът е същият, линиите до острова, от полуостров Иберика са същите - или под-океански кабели, или безжична, непонятно как, правена "връзка". Оттам, до Селището, кабели, по презумция телефонни, дори не оптически. Оттам - до жилището - същата работа...

Тогава реших "да наказвам". След многократни прекъсвания и телефонни "асистенции" с Мадрид, (където със сигурност още помнят гласа Ми, ако не друго...), реших да не плащам повече нито цент, поне известно време, преди да ги отсвиря тотално.
И, чудедейно, започнаха обещанията - първо с Мен се свърза местният менаджер, отговарящ за островите. Отсвирен. След това, регионалният менаджер. Отсвирен... и т.н., ит.н.... най-накрая, Главен Менаджер на "Телефоника", Мадрид, неистово даваше най-причудливи обещания за "подобряване на връзката" и прочее... отсвирен ДИРЕКТНО, заедно с останалите преди него...
Тогава започнаха писмата, от адвокатски кантори, (събирачи на неплатени дългове)... ха, ха, хааа... смешници, не знаят с кого си имат работа...

На Главен Менаджер на "Телефоника", Мадрид, бе заявено, в последният Наш разговор, че... ще им платя, за никаквия им сървис" мно-о-о-о-го бавно, и то 5 минути преди да Ме осъдят... а в Испания нещата се движат винаги "...man(ia)na...", така, че не бързаме за никъде.

И когато, след много месеци, (без плащания от Моя страна), и последователно на "черното писмо", (напечатано в черни букви), "зеленото писмо", (напечатано в зелено), и "червеното писмо", (последно предупреждение, напечатано в червено...), платих дължимата сума, (интересно за какво точно "дължима"), на една кантора от (чак от) Тенерифе в 11:45, т.е. 15 минути преди крайният окончателен срок, (преди евентуален Съд), определен като 12:00 часа на ден XYZ.

Така завърши една малка, безхитростна Сага между корпорация "Телефоника" и Моя милост. Надявам се, имало е доста обсъждания в Мадрид, като се има впредвид колко менаджерчета се опитваха безуспешно да Ме конвертират в поредния папуас...

Завеса!

angelvn

Копие от чата ми с А1 от днес, след като се свързаха с мен по случай, публикацията ми във Фейсбук:

UI designer and developer

bluesky

При нещастниците от А1 съм имал случай на невъзможност да заплатя месечен Интернет (не Мой), а на приятел, заради, цитирам:

..."...господине, не носите маска..."...

Пожелах им да продължават успешно да си гълтат обратно иначе подлежащия на издишване въглероден двуокис заедно със сополите им и на това разговорът Ни приключи ЗАВИНАГИ.

Лично от Мен - никога няма да видят и една стотинка .

fpyyh

За съжаление свърши времето на истинската конкуренция, пазарът се окрупнява и ще става все по-зле, докато не стигнем американското положение. Одобрявам разходите на един подчинен в щатите и той има 30 мегабита сваляне и 3 качване за 66.99 долара на месец с всичките такси, като това е най-изгодното, което се предлага на неговия адрес.

Metal

#9
Браво @angelovarna,  много добре си им го казал! Стискаме палци за положителна развръзка.

Иначе fpyyh е прав, пазара при нас се окрупнява, но за щастие цените остават едни от най-ниските в света, за сега (а съм видял много други лично). Както и да е, мисълта ми е за българските доставчици:
Преди близо 20г бях много доволен клиент на Спектрумнет във Варна, след това на Мегалан в София(отново доволен), и отново на Спектрум. След това и двете компании бяха придобити от Мтел. Понеже имах вътрешна информация, че същите хора от Спектрум подържат бизнес услигите на Мтел сключих бизнес договор, втората причина бе че ми трябваше надежна симитрична връзка 1:1 с добър ъплоуд към чужбина. До тук добре.

Преди 3 години се върнах в България и намерих домашната ми мрежа заразена, рутера променяше DNS записите и неприкъснато изкачаха попъпи с реклами, фишинг и вируси. След дълги разправии се оказа че техния рутер, към който аз по принцип нямам достъп (!кой да се сети че той е с дефолтна парола) е хакнат(заради паролата) и компроментира мрежата ми!
След като преинсталирах всичко Прекарах половин година с друг квартален доставчик но скороста бе ниска. Накрая сключих нов договор с A1 за 300Mbit/s - Като цяло съм доволен от услугата и нямам проблеми със служебния VPN(иначе капризния Forti) или други услуги (аз също работя от вкъщи и съм капризен)

ОБАЧЕ - мръсния им подход и подмолни практики ме изкараха от нерви наскоро. Преди 2-3 месеца се обади служител на A1 и ме попита дали съм доволен от услугата:
Казах "Окей е"
- Желаете ли да я смените, ние всъщност не предлагаме по висока скорост така че 300mbit са максимума и договора ви изтича, Да го подновим?
Отговорих че ще запазя услугата, но кога точно изтича договора? Мисля, че го подписах през лятото, не му е време!
- Изтича скоро - бе единствения отговор и понеже не бях в София в този момент нямаше как да проверя договора. Беше ми изпратен нов договор по куриер(нали сме в пандемия няма нужда да се ходи в офис!), на същата цена за още 2 години.
Подписах - месец по късно А1 пуснаха нова услуга 1Gbit/s на цената на моята услуга, а тази за 300Mbit бе намалена значително!

angelvn

Току-що преборих змея. По мейла получих следното (прикачих скрийншот към това съобщение).

По изключение решиха от А1 да не ме карат да чакам 1 месец и нещо докато ми се спре договора.



Все пак, сигналите към омбудсмана и КЗП си вървят. Към омбудсмана преди час получи входящ номер.
Време е тази тяхна практика да бъде проверена и дай Боже, преустановена. Говоря за изискването за предизвестяване 1 месец, че ще си спира клиента договора след като е платил вече неустойките за същото.

@Metal - това им е редовния номер. На който въпреки, че й казах на жена ми, се върза. Оператора обаче бе Теленор.
Казах й - чакай, сега сменят тарифите масово заради офертата на Виваком с неограничените мобилни данни, но тя не - обадили й се, трябвало да иде до седмица (а има 3 месеца докато й изтече договора).

Каква им беше уникалната оферта (количеството трафик може да варира, тъй като говоря по спомен от преди 2 месеца)?
Жена ми до него момент плащаше за план с 15GB трафик - 37лв.
По телефона й казват - елате да преподпишете само при нас, при конкретен служител Х и ще получите 100GB трафик месечно срещу още 2лв на месец или 39лв.
Казвам й, миличка, недей разписва за 39лв, остани си на 37лв, ще ти дадат 70GB, ти така или иначе ползваш около 12, а и няма да векуваш с този план. Нали ще си сменяш и телефона след около година, тогава на кой план ще идеш като трябва да е същия или по-висок, а стандартна тарифа на 39лв няма?
Но....няма братче, ще разписва и това е.
Седмица след като разписа (чакайте и сега да проверя) смениха офертите си:
37лв - неограничен нет на 50mbps, с 24 месеца (а не като сега 12 месеца) достъп до услуга по избор - ползва HBO Go.
45лв - неограничен нет на 150мбпс, пак с 2 услуги по избор.

Вече ако иска да си вземе нов телефон на Коледа примерно, ще трябва да удължи договора си на по-висока такса, защото в момента е на 39лв, а на по-ниска от 39лв не може. ;)
Телефоните ни моят и нейния са еднакви (iPhone XR), моят е вече на 2 години и половина, а нейният на 2 ще стане скоро. Затова, ще си го ползва 2 години още и друг път да чува повече.

Подписвал съм на такива кукички, когато взимам и телефон, тогава , ако няма някакво размърдване на пазара от някой от операторите, се оказва изгодно, но трябва човек да внимава, а не да мисли само - е то виж сега за някакви си 2лв пък колко дават. Как след няколко месеца като излезе турбо якия айфон ще й кажат не 37 а 45лв ще ти е месечната такса, което като разлика не е 2лв/мес а 8лв или 192лв увеличение за целия период на договора от подновяването му.
UI designer and developer

bluesky

..."...Всичко е добро, свършва ли добре..."...! ;D

Поздравления за спечелената битка с корпорация!
Това е Пътят - никакви компромиси с капиталисти!
Ако всички останали са/бяха като Теб, щяхме да живеем в един по-нормален Свят.

По отношение на жените (принципиално) - ако при разговор с жена изтъкваш логика, вече си изгубил ОКОНЧАТЕЛНО... ха, ха, хааа... (личен опит)...! ;D

Да Ти е жива и здрава Съпругата!

ProstoAZ

Четох малко отгоре, но се запознах с проблема.

В България съм имал спорове и всякакви претенции с всички оператори.

Има две комисии, пред които клякат, защото тези комисии директно ги шарят:

Първата е КЗП, която брани твоите интереси, втората беше Комисията за регулиране на съобщенията:
https://crc.bg/bg/rubriki/263/za-potrebitelite

И сега не е късно да пуснеш жалби, електронно, с целия казус. Дори ти вече да си приключил, те ще разследват и ще им наложат тежки санкции при грешки.

Само това е оправията, за съжаление.

Друг начин - НЯМА.

iMac 24", 2022, 8 GiB
MacBook Air 13", 2017, 8 GiB
MacBook Pro 13", Mid-2012, 16 GiB
iMac 21", 2012, 8 GiB
iPhone 13 pro/128 GiB
iPad Pro 2020 /128 GiB
iWatch ULTA, 2022
AirPodsMax
FitPro_drDre.

angelvn

Не е само при жените това, за което говориш bluesky, а при глупаците. Единствената разлика може би е в това, че едните действат по-нападателно от други.
Като не знае нещо, но е чул(а) друго - не може ли да те разбере, но и видял(а) ли че не става на неговото/нейното - започва да повтаря това, което е чул(а) като робот и накрая след Х повторения ако не се откажеш - млъква или те праща по дяволите.

Без да желая да излизам като сексист или каквото там се води по модерно му, в компанията, където работя СЕО-то е жена, за България - пак жена. Мъже се назначават по изключения и само в крайна нужда. Мъжете в компанията сме не повече от 10, при ~80-90 служителя.
Която и от колежките да бутна по проблем, за който тя е виновна, сама се е оплела и й го покажа с идеята да й помогна - света свършва. Ама как така ще има проблем? Тя и проблеми не трябва да се спрягат в едно изречение. Веднага влиза в нападение, кой съм аз че да казвам, после то не било точно така, след това ама то от нея не зависело и т.н., и т.н. Бягане от отговорност, прехвърляне на проблема, отричане на проблем изцяло.
Да боря проблем с логика при тях или да им променя процеса на работа за по-добро - НЕ СТАВА! Дори и със сантиметър не искат да помръднат в по-добра или каквато и да било посока.
Споменавам това с шефките, понеже в компанията ни (а и вече по други такива по света) се забелязва обратна дискриминация на полова основа, упражнявана от жени към мъже.

За КРС-то ще го имам в предвид ако не дай си Боже пак ми се наложи да си търся правата по отношение на родни оператори. А то...рано или късно ще се наложи. С годините се е доказало като правило, че на всеки 4-5 години все нещо се прецаква.
Но поне на този адрес най-вероятно ще трябва да си стоя на Виваком и да слушкам.

Иначе за новата им EON телевизия:
1. На приемника телевизията прекъсва с черни екрани понякога през няколко минути за по секунда.
2. Имам един от препоръчаните в сайта им смарт телевизори на LG 4k 2018г модел, инсталирал и активирам съм там приложението им за ТВ. Опитам ли се да вляза в раздел Видеотека - приложението замръзва. Писал съм на съпорта, благодариха ми за обратната връзка и така.
Надявам се си изгладят проблемите с платформата. Иначе приемниците им са супер, бързи (абсолютно нищо общо нямат със старите или тези на А1) и може да си инсталираш приложения от АндроидТВ магазина. Дистанционното вечер му светят основните клавиши (като докоснеш EON бутона), което е доста удобно в тъмното. Единственото жалко е, че дистанционното не е с вградена батерия, а с обикновени, а с това светене, микрофони и чудесии, може да ги хаби бързо.
UI designer and developer

fpyyh

Дистанционни с микрофони и умни телевизори + български оператор ми звучи като ще събираме каквито се сетите лични данни и ще правим каквото си искаме с тях и няма и да ви питаме.