baxter

Здравейте, Колеги!

Накратко: Имам дефектирал MacBook 12, early 2015-а. На два пъти ми угасна при работа на включено захранване. Вторият път фатално, без да „запали“ повече. Умре „ябълката“, ни звуково, ни визуално податлива на някаква надежда да зацикли. Така стои вече над половин година вкъщи. Най-вероятно е дефектирал процесор и/или дъно. Въпросът ми е, ако е така, има ли читав сервиз, който може да го направи със замяна на нови компоненти и предоставяне на гаранция. Закупен е от мен чисто нов от АйСтайл. На посочените в сервизния раздел телефони, обаче, никой не отговаря. Приемам всякакви коментари, предложения и насоки за евентуално разрешаване на проблема. ...Не бих се занимавал с него, ако не беше уникално запазен лаптоп, с идеален дисплей и т.н.

MacBook 12 Retina display, mid 2015
MacMini 2.8 GHz Intel Core i5, 8 GB 1600 MHz DDR3
Apple Cinema Display 27 inch
iPhone 11 Pro 256GB
iPhone 4 16 GB
Apple AirPods, I-st gen.
iPad Second gen., 32GB
AppleTV
Harman Kardon "Aura", Apple AirPlay
back to top

bluesky

Добър Ден на Всички!

От контекста Ти излиза, че Машината е дала фаталния дефект преди около половин година. Ти си звънял, (според Теб...) на няколко телефонни номера, които не са вдигнали телефона...
Въпрос - тогава, след неуспешната връзка (телефонна), написа ли им е-майл(и) на указаните от Тях, (евентуални е-майл адреси) и получи ли от Тях отговор...?
Засега, от разказа Ти, Човек остава с впечатление, че дефекта не особено Те е притеснявал досега... (или нещо изпускаме...)...?

След като е закупен от тях, надявам се, пазиш официалните документи около закупуването, и евентуално, Машината е още в гаранционен срок...? (1/2 година + нещо си време...?)

Последна редакция: 14-09-2020, 17:34:20 от bluesky

back to top

baxter

В момента не коментираме дали досега ме е притеснявал или не проблема. Явно съм намерил решение чрез друг лаптоп. Така или иначе този стои и искам да го оправя, явно му е дошъл реда за ремонт сега. Ако искате може да коментираме и защо 6 месеца съм го оставил настрана, явно това е по-интересно за Вас? Или греша?

MacBook 12 Retina display, mid 2015
MacMini 2.8 GHz Intel Core i5, 8 GB 1600 MHz DDR3
Apple Cinema Display 27 inch
iPhone 11 Pro 256GB
iPhone 4 16 GB
Apple AirPods, I-st gen.
iPad Second gen., 32GB
AppleTV
Harman Kardon "Aura", Apple AirPlay
back to top

bluesky

Не е интересно за "Нас". Но определено ще се окаже интересно за магазина, от който си го закупил.

Подобни неща правят впечатление. И те обезателно ще пожелаят да научат не само "Твоята версия", а и - дали тя отговаря на Истината.
Просто имат интерес, (или нямат...), от това.

Защото ако в твоят разказ има неясности, дори противоречия... те ще бъдат използвани срещу Теб - касае се за пари.
Надявам се да го разбираш.
Тук спирам, явно - ти се нуждаеш не от яснота, а от нещо, което ти си си го формулирал предварително...
back to top

baxter

Чакай бе, човек! да не отивам на съд или да съм криминален тип или извършил престъпление, че "да бъде използванео срещу мен"?!? ти чуваш ли се какви ги говориш? на лаптопа отдавна преди това му е изтекла гаранцията, и да се сервизира, плащам с парите си ма МОЯ лаптоп! За к`во изобщо чми говориш?! И изобщо прочете ли въпросите ми или ти е по-любопитно защо съм решил 6 месеца да не го ремонтирам?! Защото така съм решил! Този отговор удовлетворява ли те?

MacBook 12 Retina display, mid 2015
MacMini 2.8 GHz Intel Core i5, 8 GB 1600 MHz DDR3
Apple Cinema Display 27 inch
iPhone 11 Pro 256GB
iPhone 4 16 GB
Apple AirPods, I-st gen.
iPad Second gen., 32GB
AppleTV
Harman Kardon "Aura", Apple AirPlay
back to top

bluesky

Хайде, хе, хе, хеее... изпусни въздуха малко...

Ти - искаш помощ. Или не е така...?
С Моите въпроси трябваше да стане ясно, можеш ли да разчиташ на гаранция от магазина...? (Защото не беше ясно - върни се назад и чети внимателно какво точно си писал...).
След като - гаранцията отпада, вече е ясно - продължаваме нататък - сега търсиш Сервис, който би могъл да ти ремонтира Машината, срещу заплащане... Добре ли съм разбрал основата на въпроса...?

Писал си: ..."...Приемам всякакви коментари..."..., а се цупиш...

Последна редакция: 14-09-2020, 17:53:33 от bluesky

back to top

baxter

Никъде не съм писал, че е гаранционен! Определено е с изтекла гаранция, най-малкото такива не се продават повече от 4 години... както и да е. Благодаря ти за "включването" и размислите, които са по-скоро спам в случая.

MacBook 12 Retina display, mid 2015
MacMini 2.8 GHz Intel Core i5, 8 GB 1600 MHz DDR3
Apple Cinema Display 27 inch
iPhone 11 Pro 256GB
iPhone 4 16 GB
Apple AirPods, I-st gen.
iPad Second gen., 32GB
AppleTV
Harman Kardon "Aura", Apple AirPlay
back to top

bluesky

Всякакви коментари означава - всякакви коментари.

Когато четеш между думите предопределено - така ще тълкуваш Нещата.

Изчисти си Съзнанието и ще Ти светне веднага... Нищо лично няма, ама ти не го съзнаваш... (засега).

back to top

baxter

С теб приключих. Моля, не отговаряй повече, щом няма с какво да допринесеш по зададените от мен въпроси.
И след "Приемам всякакви коментари" следва "предложения и насоки за евентуално РАЗРЕШАВАНЕ НА ПРОБЛЕМА".

Последна редакция: 14-09-2020, 17:59:51 от baxter


MacBook 12 Retina display, mid 2015
MacMini 2.8 GHz Intel Core i5, 8 GB 1600 MHz DDR3
Apple Cinema Display 27 inch
iPhone 11 Pro 256GB
iPhone 4 16 GB
Apple AirPods, I-st gen.
iPad Second gen., 32GB
AppleTV
Harman Kardon "Aura", Apple AirPlay
back to top

bluesky

Не си приключил с Мен, а си приключил със себе си... преди даже да започнеш...ха, ха, хааа...

Дай знак, ако обичаш, когато ремонтираш Машината, и с кой Сервис, тогава разговорът има стойност, и ще е полезен за всички.
Засега само развличаш Общността...
back to top

baxter

Лека вечер!

MacBook 12 Retina display, mid 2015
MacMini 2.8 GHz Intel Core i5, 8 GB 1600 MHz DDR3
Apple Cinema Display 27 inch
iPhone 11 Pro 256GB
iPhone 4 16 GB
Apple AirPods, I-st gen.
iPad Second gen., 32GB
AppleTV
Harman Kardon "Aura", Apple AirPlay
back to top

bluesky

Твоя воля.
back to top
« назад напред » Страници: [1] | Нагоре
0 Членове и 1 гост преглежда(т) тази тема.
 
Отиди на: