Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

19-04-2024, 10:40:35

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 853
  • Latest: Robertomima
Stats
  • Общ брой публикации: 82 635
  • Общ брой теми: 9 812
  • Online today: 114
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 86
Total: 87

86 гости, 1 потребител
angelvn

Въпрос относно неспазени гаранционни условия от Теленор

Започната от angelov__, 13-09-2019, 19:09:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

angelov__

Здравейте!Притежавам Айфон 8,гаранционен, закупен от мен от Теленор.Телефонът имаше проблем със зареждането миналата година.Кабелът не щракваше хубаво в буксата и не се зареждаше.Дадох го в сервизът,телефонът не беше заменен,а пишеше само че е почистен-буксата щракаше като чисто нова след почистването.Както и да е.Помислих си че наистина може да е от замърсяване, колкото и да не ми се вярва.Преди 1 седмица отново го дадох с проблем в слушалката-чувах много слабо на максимален звук и телефонът загряваше доста.Телефонът отново ми беше върнат с описанието че е почистен и работи и няма никакви проблеми.Въпреки това аз забелязах следи от отваряне по долните болтчета.И нова изненада -животът на батерията ми се е променил от 88% преди да го дам на 90%.Според мен са подменяни частите на телефона без да се упомене.Доколкото съм запознат Теленор нямат право да поправят телефоните по време на 2 годишната гаранция,а да ги заменят с рециклирани. Та въпросът ми е така ли е наистина и по какъв начин да си търся правата ?

Благодаря!

Fifata

Теленор нямат сервиз, а ползват Булграм и крейтив център за тази цел.
Това за зареждането е 99% от случайте проблем при всички ифони от 5-ца нагоре.
Слушалката също се замърсява и след почистване се оправя.
iPhone 13 mini red 128GB
AirPods Pro
MacBook Pro 14 M1 Pro
iPad Pro 12.9 M1
HomePod

angelvn

В случай, че телефонът ви е влязъл във втората година от гаранционния период, Теленор или по-скоро партньорът им би следвало да имат право да правят ремонти по телефона. Но не съм сигурен на 100% (за щастие не ми се е налагало да изпращам телефон за сервиз през последните 3 години).
UI designer and developer

Adamov

На мен за 7г. ми се е налагало да изпращам само един път телефон за ремонт. Тогавашният ми 6 Plus реши да си покаже магариите и на екрана цъфна една жълта линия отгоре до долу. Също по онова време това беше известен дефект на серията и телефоните се ремонтираха гаранционно. Не и моят обаче. Много преди това от едната страна беше едва забележимо ожулен. Теленор казаха, че жълтата линия е вследствие на това ожулване, което беше абсурдно.

Като цяло обаче съм за въпросните 7г. потребител на Теленор съм изключително доволен от услугите им, съпорта им (кол център) и предлаганите планове. Затова и оставам техен клиент.

Относно конкретния въпрос, мисля, че не може да се докаже по никакъв начин (уви) какво е било състоянието преди да се даде в сервиз. Още едно нещо за съжаление е това, че не се знае на какъв сервизен технике попаднал. Действително може да е сменена батерията. Лично аз обаче не виждам смисъл да се прави. Права трудно биха могли да бъдат търсени в случая.
Apple MacBook Air M2
Apple iPad Air 4
Apple iPhone 12 Pro Pacific Blue
Apple Watch 5
Apple TV 4k 2nd gen
Apple HomePod Original x2
Apple AirPods Pro 2
Apple AirPort Extreme 6th
Apple AirPort Express 2nd