Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

20-04-2024, 03:28:37

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 853
  • Latest: Robertomima
Stats
  • Общ брой публикации: 82 635
  • Общ брой теми: 9 812
  • Online today: 125
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 82
Total: 82

82 гости, 0 потребители

Мнение от клиент за iStyle сервиз

Започната от AnotherBoy, 04-02-2019, 09:31:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

AnotherBoy

Здравейте,
искам само да споделя негативното си мнение от сервиза на iStyle. Преди известно време го използвах по една програма на apple за смяна на дисплеи на macbook pro и всичко беше чудесно, докато не ми се наложи да го използвам за iPhone, закупен от тях самите - iStyle.
Края на август си взех iPhone 7 и след около 3 месеца започнаха проблеми с тъч скрийна - отказваше да приема каквито и да е команди, дори след рестарт (ако успеех да го направя) не можех да го ползвам, понеже като е блокирал не реагира на командите за ПИН за отключване. Реших да пробвам стандартните неща: връщане на фабрични настройки, пренсталация през DFU mode, но нищо не помогна и реших да го изпратя до сервиз.
Понеже не съм от София, се наложи да го пратя с куриер за моя сметка. След няколко-дневен престой в сервиза, без да ми се обадят директно го изпратиха с куриер обратно със становището, че при тях проблем не се е проявил. След като го взех и го активирах и започна да се ресторва от iCloud бекъпа пак заби и го заснех с клипче и им го изпратих, да им покажа проблема. Отново с куриер до София, отново за моя сметка. Стоя няколко дни там (около седмица, а през това време никой не отговаряше на телефона в сервиза), накрая ми се обадиха да кажат, че пак няма проблем, ще ми го върнат обратно и като го настройвам да не го ресторвам от бекъп, а като ново устройство. Направих го и изкара 10-на дни и пак тъча умря. Пак разправии и чудесии, но този път ми казаха, да го изпратя с куриер за тяхна сметка. След като го регистрираха в тяхна сервизна система скоро видях, че има поръчани нови части за него и след 3 дни ми го замениха с нов, както претендирах още в самото начало. За капак на всичко го изпратиха обратно към мене за моя сметка с всички възможни добавки, за да платя 13 лв. за куриерска услуга! Общо за 3-те ходения до София съм платил 25 лв куриерски услуги и насреща никаква компенсация и никакво адекватно отношение.
Евала на сервиза, евала на обслужването, евала на липсата на комуникация с тях!
Ако някой се чуди кой сервиз да използва, моето мнение е - стойте далече от тях, ще си спестите много мъки и главоболия!!!
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

ProstoAZ

Заменили са ти устройството с ново, но драмата е, че е трябвало да го пращаш три пъти и да платиш 25 лева разноски?

Да, драма е, и аз не обичам такива неща... Но не очаквам безплатен съпорт особено ако не съм от София. И не знам да е обещаван такъв.

Гаранция си имал, получил си нова стока. Винаги има разправия. На мен ми пратиха таблет в пощенски плик чрез спиди... Как не е станал на сол, не знам...








Sent from my iPhone using Tapatalk
iMac 24", 2022, 8 GiB
MacBook Air 13", 2017, 8 GiB
MacBook Pro 13", Mid-2012, 16 GiB
iMac 21", 2012, 8 GiB
iPhone 13 pro/128 GiB
iPad Pro 2020 /128 GiB
iWatch ULTA, 2022
AirPodsMax
FitPro_drDre.

AnotherBoy

#2
Не знаех, че споделянето на мнение е драма?!
Другото което исках да кажа, че потребителя не трябва да се примирява със всичко което не му харесва. Не съм за 25-те лв., въпроса е другаде, че трябва 3 пъти да направя едно и също нещо което освен пари коства допълнителни ресурси като това да ходя до куриерски офиси което ми отнема време, да настройвам всеки път ново устройство и най-важното да търся резервен апарат. Това не го правя за удоволствие и според мен не е драма!
И уважаеми ProstoAZ, съгласно Закона за защита на потребителя, при предявена рекламация по време на гаранционен срок, потребителя не трябва да заплаща никакви допълнителни разходи и да търпи материални разходи относно сервизирането на продукта.
Цитатчл. 113 от ЗЗП (4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта и, и не трябва да понася значителни неудобства.
(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Друго важно пак според закона, при постъпването на един продукт 3 пъти в сервиз, търговеца трябва да ми даде избор дали да ми замени продукта или да ми върне парите, нещо което не направиха! Това е драма, но аз не драматизирам. И моля, не омаловажавай проблемите на другите. Благодаря!

Edit:
Преди години бях купил лаптоп HP от Технополис и се развали. Макар че, в Бургас има офис на Стемо, те изпратиха куриер за тяхна сметка да вземе лаптопа, да го транспортират до София, да го ремонтират и пак да го върнат за тяхна сметка. Да, това беше с HP, не е Apple, а всички знаем, че Apple са една от най-скъпите компании в света, по-скъпа и от HP.
Ето какво казва и Европейското право:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_bg.htm

ЦитатПродавачът в Испания е готов да поправи моя дефектен фотоапарат, но кой трябва да плати разходите за изпращането му до продавача?
Съгласно правото на ЕС , в рамките на законовия двегодишен гаранционен период дефектни стоки трябва да се поправят или заменят без никакви разходи за потребителя. Това включва и пощенските разходи. Следователно продавачът трябва да покрие всички пощенски разходи (за изпращането на дефектния фотоапарат на неговия адрес и за изпращането на поправения фотоапарат на вашия адрес).

Продавачът обаче може да поиска да провери дали фотоапаратът е бил дефектен, когато сте го купили. В този случай може да се наложи да заплатите изпращането на фотоапарата на продавача и да поискате възстановяване на разходите ви, ако продавачът се съгласи, че фотоапаратът е бил дефектен.
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

ProstoAZ

Не съм искал да те засягам, не знаех за текстовете за гаранция в интерес на истината, щото повечето неща в София са ми на място и никога не съм чел.

Иначе, да. Много неща си сторил, повече от необходимото.

Но нека направя едно уточнение: iStyle не са Apple. Apple, ако имаше наистина тук представителство/официален магазин, щеше да ти го замени и да си забравил.

Ето, да добавя още нещо интересно.

Според мен, когато заменят телефон гаранционно, те предоставят рефъбиш. Но аз съм получавал рефърбиш, който идва в кутия запечатан и всичко.

Тук в България разните сервизи, които имат отношение с Apple, когато заменят устройство, ти връчват после самото устройство, голо като пушка с една лепенка.

А аз съм получавал в кутия целия комплект, все едно е ново.
iMac 24", 2022, 8 GiB
MacBook Air 13", 2017, 8 GiB
MacBook Pro 13", Mid-2012, 16 GiB
iMac 21", 2012, 8 GiB
iPhone 13 pro/128 GiB
iPad Pro 2020 /128 GiB
iWatch ULTA, 2022
AirPodsMax
FitPro_drDre.

AnotherBoy

Здравей,
прав си, не са Apple, но са Apple Authorized Service Provider и присъстват на сайта на Apple което ги прави техни представители.
Няма логика да ти дават рефъбиш след като си платил предварително за brand new, не е законово (според мен). На мен ми бяха поръчали "гол iPhone" без кутия и аксесоари, само с лепенка както ти си написал, но със старите аксесоари (което е логично), brand new (по модела се познава с коя буква започва дали е ново или рефъбиш).
Радвам се, че нещата се решиха и го замениха, просто има други проблеми с които аз се сблъсках. Сигурен съм, че потребителите предварително се информират преди да стигнат до сервиз, дали този които са избрали е ОК, за да знаят какво да очакват. Може аз да съм изолиран случай и това да не се повтори с други, а просто да не съм им бил симпатичен :)
Това няма значение, не търся драми и компенсации, просто съм разочарован. Смятам, че всички потребители трябва да си знаят правата и не трябва да позволяват някои да се държи с тях все едно са им длъжни.
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

ProstoAZ

Според мен са пробвали да те замотаят, защото те е нямало.

Също така, ако мине номерът.

Може би трябва да си приготвим един отрязък от закона и да си пращаме устройствата с него, за да им напомняме, че си знаем правата (вече и аз).

: )Да намерим добрата практика тук:)
iMac 24", 2022, 8 GiB
MacBook Air 13", 2017, 8 GiB
MacBook Pro 13", Mid-2012, 16 GiB
iMac 21", 2012, 8 GiB
iPhone 13 pro/128 GiB
iPad Pro 2020 /128 GiB
iWatch ULTA, 2022
AirPodsMax
FitPro_drDre.

AnotherBoy

Съгласен съм, факт е, че повечето потребители не си знаят правата и търговеца се опитва да си прави каквото иска само и само да е в негова полза.
Дано да послужи за пример и при останалите потребители, защото когато е нещо дребно като iPhone нещата се понасят, но какво ли би станало с iMac да го пратиш от Силистра до София?!

iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)