Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

28-03-2024, 19:44:04

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 841
  • Latest: MiltonGek
Stats
  • Общ брой публикации: 82 643
  • Общ брой теми: 9 816
  • Online today: 113
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 70
Total: 71

70 гости, 1 потребител
thebest1978

Проблем с FaceTime & iMessage за MacOS

Започната от AnotherBoy, 17-03-2018, 21:10:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

AnotherBoy

Здравейте,
моя колежка си купи скоро MacBook Air, направих и apple ID, инсталирах всички ъпдейти, но като отворя FaceTame и Messages отказва да се логне - дава грешка An error occurred during activation или други подобни. Правих какво ли не - часа е сверен автоматично, часовата зона също е автоматично настроена в правилната локация, трих ключове от Keychain, направих свежа инсталация като изтрих харда предварително, дори направих нов акаунт - но пак греда....
В същата мрежа си ползвам iPad-a, там всичко работи, значи проблема не е в DNS...
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

Константин

Здравей,
направи нов профил на компютъра ( не Apple ID) и се логнете там. Вкарай данните за клауда и виж дали ще заработи така.
При мен го имаше този проблем и така го реших.
Great Minds Discuss Ideas; Average Minds Discuss Events; Small Minds Discuss People.

AnotherBoy

Не става, пробвах и така... Сега видях, че и на моя комп и на таблета ми не работеха, дадох им logout и сега не мога да се впиша. Дава ми следните грешки:
an error during activation. try again
Сега не мога да се впиша нито на едното устройство, нито на другото. Гледам систем статуса на епъл - уж всички услуги работят нормално?!
Сега ще пробвам и на другия ми комп, ако и там стане така вече незнам...
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

Константин

да, разбирам. Apple както забелязвам си имат проблеми с това, на един мой стар айпад така и не можах да активирам facetime и imessageслед като го изтрих. Преди това бях сменял Apple ID 3 пъти и край.

За съжаление ако нямаш съпорт едва ли някой от Apple  може да ти помогне с това.
Great Minds Discuss Ideas; Average Minds Discuss Events; Small Minds Discuss People.

AnotherBoy

Днес писах в чата на US сайта, но ме пренасочиха да се обадя на местният телефон...
Според мен проблема е в акаунтите. Сега пробвах на друг macbook air , но там няма проблем. На моите 3 устройства не работи както и на лаптопа на колежката...
Много, много странно!
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

ggzy

Провай следното:

Влез в https://appleid.apple.com/ с твоя си акаунт.

Намери по-надолу списък с Devices.

Премахни проблемното устройство от там.

Рестартирай, пий едно кафе и след това пробвай.
MacBook 5.1 13.3" 2.0GHz/8GB RAM/160 GB + 500 GB HDD/Mac OS X 10.8.5

AnotherBoy

И това пробвах на iPad-a, но пак не става...
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

AnotherBoy

Цитат на: AnotherBoy - 18-03-2018, 09:15:23
И това пробвах на iPad-a, но пак не става...
Неможах да си едитна последния пост, но след връзка с безплатния телефон който е посочен в българския сайт служителят направи проверка и установи, че профила ми е бил блокиран заради необичайна дейност (спам или рекламни съобщения) въпреки, че н есъм ползвал FaceTime & iMessages последните няколко седмици. Е разблокираха ми профила и сега всичко е наред.
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

Константин

Искаш да кажеш че ако се обадиш ще ти помогнат без да имаш съпорт ( имам впредвид че ако не си купил устройство в гаранция с phone support)?

Или в случая имате телефонен съпорт?
Great Minds Discuss Ideas; Average Minds Discuss Events; Small Minds Discuss People.

AnotherBoy

Имам 3 устройства и те са с изтекла apple (1 year) гаранция и изтекла българска законова гаранция. Обадих се на номера посочен в българския сайт и от там се свързах с оператор и нямаше никакъв проблем, всичко се реши по телефона.
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

Константин

Приятелче,
след обновяването на MAC OS и при мен спряха да работят iMessage и FaceTime на Мак минито.
Нямам phone support, но съм в гаранция, ще им се обаждам тези дни да ги тормозя да ми помогнат да си реша проблема.
При теб какво стана, те по какъв начин ти помогнаха, много ми е интересно.
Great Minds Discuss Ideas; Average Minds Discuss Events; Small Minds Discuss People.

AnotherBoy

Здравей,
аз се обаждах 2 пъти - за моя акаунт и за този на колежката. Когато се обадих за моя акаунт, момичето каза, че акаунта ми е бил заключен заради злоупотреби/спам. Нито едното съм правил, нито другото, но пък го отключиха и всичко беше ОК. За акаунта на колежката не казаха нищо, но също веднага се оправи.
Аз наскоро си dawngrade-вах айпада, и поноже имам включена двустепенна защита а на iOS 8 не работи и т.н. и вероятно от това им се е сторило, че има подозрителна активност с акаунта ми и са го заключили.
Иначе задават въпроси с които да докажеш, че ти си собственика на акаунта и до там.
Успех и пиши после какво е станало :)
iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)

JmeLche

След ъпдейта, който пусна на много хора се блокираха тези комуникации, след провеждане на телефонен разговор с Apple support ги го активират, но следващия път системата не позволява отблокиране, така че бъдете внимателни!


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Константин

При мен не се получи след обаждането и "магическото" отблокиране. просто с акаунта ми всичко си беше наред.
Аз знам че като си създам нов профил на мака и там се регистрирам, ще работи, то и така стана през многочасовият разговор с Apple. Те събираха логове, гледаха, какво ли не правихме ( което аз вече бях опитал) и не се получи. Казаха ми да създам нов партишън и да инсталирам там нова МАК ОС, така и го направих и заработи.
Цял ден се занимавам с миграция на програми, лицензии, документи, абе много работа заради правата. Явно с новата система APFS дори и да си дадеш права като Owner на диск, който е работил с предишна Мак ОС, не винаги се получава, правих го поне 4-5 пъти докато стане.
Доколкото рабирам проблема се крие в мрежата и достъпа, който проблем се елеминира ако преинсталираш или ако направиш нов user и се логнеш там, понеже там всичко е out-of-the-box.
Great Minds Discuss Ideas; Average Minds Discuss Events; Small Minds Discuss People.

AnotherBoy

При мен с нов юзър и ново ID не се оправи, едва след телефонен разговор и те разблокираха нещо.
Цитат на: Константин - 12-05-2018, 18:56:52
При мен не се получи след обаждането и "магическото" отблокиране. просто с акаунта ми всичко си беше наред.
Аз знам че като си създам нов профил на мака и там се регистрирам, ще работи, то и така стана през многочасовият разговор с Apple. Те събираха логове, гледаха, какво ли не правихме ( което аз вече бях опитал) и не се получи. Казаха ми да създам нов партишън и да инсталирам там нова МАК ОС, така и го направих и заработи.
Цял ден се занимавам с миграция на програми, лицензии, документи, абе много работа заради правата. Явно с новата система APFS дори и да си дадеш права като Owner на диск, който е работил с предишна Мак ОС, не винаги се получава, правих го поне 4-5 пъти докато стане.
Доколкото рабирам проблема се крие в мрежата и достъпа, който проблем се елеминира ако преинсталираш или ако направиш нов user и се логнеш там, понеже там всичко е out-of-the-box.

iPhone XR
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2014)
Mac mini (Late 2012), 8GB RAM, 120 GB SSD
iPad Air 4 Wi-fi
iPad mini Wi-fi (1-st Gen.)