Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

29-03-2024, 09:18:55

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 842
  • Latest: stewartsPat
Stats
  • Общ брой публикации: 82 648
  • Общ брой теми: 9 816
  • Online today: 142
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 120
Total: 121

120 гости, 1 потребител
XoXo

Изпържиха ли ме iCorner с техния сервиз?

Започната от MartinM, 08-12-2017, 19:38:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

MartinM

   Имах проблем с моя Macbook pro 2015 - изчезна ми звука,  подсветката на клавиатурата, пада и самата клавиатура. Преинсталирах ОС и звука се появи, тъча и клавиатурата не.
Отнесох го в iCorner, чаках около 7 дни за диагностика след което ми се обадиха, че е изгорял чипа, който управлява клавиатурата и пада - ремонт 400лв. Съгласих се, след 10 дни  ми се обадиха да го взема. Отивам в магазина на ул. "Пирински проход" 47Г -  iCorner Outlet, плащам го, взимам си го работещ, прибирам се в нас - не работи. След час го пускам - работи. Гася го, след няколко часа го включих  - клавиатурата с подсветката и пада пак не работят.  Връщам им го, 3 седмици "стрес тестове" - всичко било ок, просто забравили да качат на новия чип драйвърите.  Взех го вчера, ползвах го на бюрото в къщи  - няма проблеми. Отнесох го в чантата до работата , вадя го - клавиатурата, подсветката и тъча не работят отново. Затворих капака, обърнах лаптопа на обратно няколко пъти и пак проработиха - до кога - не се знае. В сервиза получих уверение като го взех втория път, че хардуера е тип-топ, без никакви проблеми, НО ако пак  клавиатурата и пада откажат, трябва да се заменят с нови.  Протокол от сервиза  за заменени части не съм получил, само касова с "гаранция".  Дали не ме изпържиха с 400лв, без нищо да е сменено, просто някой лентов кабел да ебава нещата, защото проблемите се появяват само когато пренасям лаптопа от едно място на друго с раница или чанта. Имали ли сте случаи с некоректни сервизи? Вече се чудя какво да правя, 2 месеца ме бавят и лаптопът е със същия дефект...

Henshiro

Istyle за сега се очертават като един читав сервиз. Съветвам там.
7 дена диагностика....съмнява ме да имат толко много работа честно казано

MartinM

Да кажа, че след третия неуспешен опит за ремонт, днес хората се съгласиха да ми върнат парите, които платих. Оказаха се коректни в това отношение.