Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

19-04-2024, 07:18:43

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 853
  • Latest: Robertomima
Stats
  • Общ брой публикации: 82 634
  • Общ брой теми: 9 812
  • Online today: 104
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 102
Total: 102

102 гости, 0 потребители

Проблем с App store на iPhone SE

Започната от magi141, 30-10-2016, 10:18:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

magi141

Здравейте, вчера от Теленор си купих iPhone SE. Тъй като това ми е първото Apple устройство трябваше да си създам Apple ID, за да мога да свалям приложения. Fast forward и след като свалих няколко приложения, App store-а спря да зарежда, приложенията спряха да се свалят на едно място. Няколко пъти спрях приложението App store и го отворих пак, но се появяваше същия проблем. Единственото нещо, чрез което се оправяше, беше да рестартирам телефона. Въпросът ми е от къде според вас произлиза проблема и как мога да го поправя? Благодаря предварително!

faire

Сигурно е бил някакъв временен проблем и не е било от телефона, а магазина. И аз имам едни проблеми със стора от известно време, които ме озадачават, ама да не ти хайджаквам темата.


Sent from my iPhone using Tapatalk
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

luboslava_87

Здравейте, имам нужда от вашата помощ и съвет. Преди няколко дни си изтеглих приложение от App Store БЕЗПЛАТНО изтеглих го без проблем и не ми иска плащане, не ми хареса и го изтрих. След няколко дни се появи ъпдейт на facebook и viber тръгнах да ги ъпдейтвам и ми изисква плащане, което много ме учуди. Вкарах 10 лв и пак не пожела. Разгледах плащанията и видях че ми виси една неплатена сума от 40.99 лв към това приложение което бях изтеглила безплатно. След като разгледах въпросното приложение, видях че пише изтеглянето е безплатно, а по късно ти взима месечен абонамент от 40 лв. Мисълта ми може ли да не го плащам тъй като не съм жела и не съм знаела че приложението е платено. Не мога да свалям и да ъпдейтвам приложение. Моля ви дайте ми съвет.

Adamov

Пишеш до Епъл и създателите на приложението. И спираш in-app purchases от Restrictions на телефона, за да предотвратиш други такива инциденти.
Apple MacBook Air M2
Apple iPad Air 4
Apple iPhone 12 Pro Pacific Blue
Apple Watch 5
Apple TV 4k 2nd gen
Apple HomePod Original x2
Apple AirPods Pro 2
Apple AirPort Extreme 6th
Apple AirPort Express 2nd