Страници: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 | Надолу Начало - СЪВЕТИ ВЪПРОСИ ОТГОВОРИ - The Best Design Studio Еquipment (Прочетена 111583)

bluesky

Да, въпрос напълно основателен.

От наличните при Мен "запаси", имах само черни.
Магазинът, от който ги пазарувах навремето, не предлагаше други.
За максимум естетика, белият цвят е за предпочитане.
Или дори ярък, различен цвят - например жълт, червен и пр...

(Специално този, доколкото е предназначен за извеждане на Power Cables (230 V) от кутии за Апаратура, е най-вече "инженерен" елемент, (и не съвсем естетически).
Много инженерни звена пренебрегват подобни въпроси, или развиващи се страни нямат възможност да стигнат до стъпки, разгръщащи подобен артикул. Тогава само братски Китай би могъл да помогне).

В такъв смисъл, ако развия Мисълта ти, "щуцерът", (термо-шлаухът), може да се използва и като идентификационен код, (при масово използване...)... ха, ха, хааа...
back to top

bluesky

Copy of
Публикувано на: Съб Апр 16, 2016 14:46 (Отговор #44)
------------------------------------------------------------------





Продължава Upgrade-a на Студиото Ни.

Бихме желали да изберем Фото Камера, която да е способна да покрива нуждите ни относно Дизайн дейността Ни.

Какво трябва да може подобна Фото Камера според Нас:

- Професионално (изглеждащи) Фотографии, отразяващи Продуктите, които "произвеждаме" или "ще произвеждаме" - т.е. "предметна" фотография, (аранжирана по всички "правила" на предметната Фотография) - изделия, позволяващи да се поместват в рамките на едно реално или виртуално Фото Студио с размери от малки Макети до изделия от няколко квадратни или кубически метра, (но не особенно големи - т.е. така например пътнически самолети не планираме да конструираме...).

- Да може да заснема и Документи (сканиране на скици, рисунки и пр.).

- Да може да прави подходящи Фото-изображения, конкурентни във WEB Пространството, където може да засечеш както Любители, така и Супер Професионалисти.

- Да може да прави много добро или дори отлично Видео

- Да може с лекота да прави "Still" Анимации, (ако се наложи).

Същевременно би трябвало да играе роля и на лична Фото Камера, когато искаме да пътуваме наоколо, и ако, (не дай си Боже), решим да си направим "Селфи", което да поместваме във Фашист-буук...
Т.е. да може да бъде и добър, или дори много добър всекидневен Визуален Инструмент както на Интериорен или Графичен Дизайнер, така и на обикновен, (гениален), което е едно и също, движещ се във Времето и Пространството Българин.
back to top

bluesky

Copy of
Публикувано на: Нед Май 29, 2016 21:5 (Отговор #55)
----------------------------------------------------------------



Вече с UpGrade-ната Фототехника, (както обещах на някои от Колегите преди време), представям Ви един от Членовете на Нашето Студио - Котарака Самурай.
back to top

bluesky

Copy of
Публикувано на: Вт Юни 7, 2016 13:29 (Отговор #58)
---------------------------------------------------------------


Едно доказателство за СОЦИАЛНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА БЪЛГАРИЯ - Елка 135М, гордост за Българската НАЦИОНАЛНА електроника, по време на своя пик.

Дизайна, (по естетика и функционалност) - актуален и днес - Дизайн от 70-те години на 20 век.

Фото: Sony a6000, Sigma Art 30mm, f2.8 DN.
back to top

bluesky

Copy of
Публикувано на: Съб Юни 11, 2016 13:50 (Отговор #64)
------------------------------------------------------------------




Пристигнаха поръчаните за Проба Съветски класически Обективи - Юпитер-37А и Индустар-50-2.
До тях - Японски Sigma Art 30mm F2.8 DN.

В близко бъдеще очаквам да пристигне и Преходник, Адаптер Байонет Sony E-mount, (Sony NEX) М42.
Тогава въпросните Обективи ще бъдат интензивно тествани по всички възможни параметри.
Ще Ви държа в течение.
back to top

bluesky

Copy of
Публикувано на: Нед Юни 19, 2016 13:39 (Отговор #67)
-------------------------------------------------------------------


Още един феноменален Обектив за Средно-Форматни Камери (62мм х 62мм), (40мм х 50мм)... от несъществуващата вече DDR

mc Biometar 2.8/120 Carl Zeiss Jena DDR

който навярно заслужава да бъде тест-ван на съвременна Дигитална Камера.
Поради "широкия" формат, Фокусът, идеален най-вече в  центъра на всеки Обектив, (чети е центъра на матрицата), тук е солидно гарантиран.

Този Обектив сериозните фотографи и любители го окачествяват като Обектив "с характер"... Сам помня, всички Мои Колеги, студенти от DDR, с които съм учил, и се подвизавал по Сибир лятото... бяха оборудвани с Carl Zeiss Jena DDR на техните "Практики" и "Зенити".

Тоновете на Carl Zeiss Jena DDR са топли и меки... Мечта...

Ако някой има впечатления от конкретния Обектив, моля за мнение - имам възможност да закупя сега.
back to top

bluesky

Copy of
Ср Юни 29, 2016 21:30 (Отговор #68)
---------------------------------------------


Easy BackUp Solutions
back to top

appuser

"Бихме желали да изберем Фото Камера, която да е способна да покрива нуждите ни относно Дизайн дейността Ни.
"

Тъй като правиш аналогия между професионални и интернет добре изглеждащи изображения, такава разлика няма. Трябват специални условия, за да се прецени качеството на изображение от дадена камера. Например просто снимки на високо ISO не е достатъчно. Коректно е да опънеш" камерата на нощни снимки извън населено място, за да видиш коя колко струва. Днес решаващи са способностите за манипулация/редакция на изображението. По-сръчните с мишката печелят. Хората така и не разбират кога един образ е редактиран и колко. А той винаги е.

Тъй като ще снимаш студийна фотография за интернет, всеки DSLR ще ти свърши работа, обективът е основното. Рязкост и детайл. Повече резолюция на камерата - повече детайл. В момента изображението от "Sony" е без конкуренция – визирам безогледалните FF камери. Ще минат години, докато ги стигнат. Canon от години се самоубива. Тук недей да инвестираш. Най-нискошумящите матрици са на Сони и Nikon. Никон ползваше Сони матрици, но се преместиха при израелска фирма. Пентакс има много интересна матрица, но там трябва да заложиш на най-високия клас. Панасоник изкараха една много интересна камера, но с дебела цена. Nikon 750 е разкошна бюджетна FF камера. Сони и Никон за динамичен обхват (диапазон на яркостите). Сони имат страшно много механични проблеми, дръжки, копчета... трябва да си готов за нещо подобно. Никон 5500 не ти дава нищо повече от 5300.

Понеже обичаш да снимаш със стари механични обективи – М42 на Никон не можеш да сложиш. Трябва да провериш кое на кое се куплира.

В момента Никон свали страшно много цените, понеже ще изкарва нови модели. Канон също ги свали, но едва ли има какво да покаже. 90D е неясно с каква цел е направен. Въобще, далече от Канон, докато не си оправят read noise поне, нещо, което влачат от 14 години. Не знам колко пари си приготвил, но бих заложил на FF, дори втора ръка. Темата е много голяма. Трябва да се научиш да снимаш и тогава да избираш камера. За видео не мога да кажа нищо.
back to top

bluesky

Copy of
Публикувано на: Вт Мар 28, 2017 17:2 (Отговор #72)
---------------------------------------------------------------






Добър Ден на Всички Колеги!

Преди известно време Студиото Ни придоби и фантастичните класически Обективи:

Pentacon 4/200, Made In G.D.R.

както и

BEROFLEX MC Auto Zoom, 85-210mm, F:3,8, Macro, d62mm.

С помощта на Lens Adapter For M42-NEX, безогледалната Камера Sony се превръща в мощен Фото Инструмент, с характеристики, далеч надвишаващи търговската му цена.
back to top

bboyg

"Бихме желали да изберем Фото Камера, която да е способна да покрива нуждите ни относно Дизайн дейността Ни.
"

Тъй като правиш аналогия между професионални и интернет добре изглеждащи изображения, такава разлика няма. Трябват специални условия, за да се прецени качеството на изображение от дадена камера.....

Направо ме върна в 1-ви клас с този анализ, но като Никон потребител (обмислящ от време на време миграция към Canon. или SONY) ми стана някакси хубаво  Grin
back to top

Adamov

appuser: Шапка свалям за анализа ти! Безпощадно точен. Не съм съгласен само с едно. Че на Никон не може да се сложи М42 (ако визираш преходника). Аз снимам с Никон и точно с м42 съм сложил един Yashinon 50 1.9 твърд.

...който просто убива с изображенията, които вади!

Apple MacBook Air M1
Apple iPhone 12 Pro Pacific Blue
Apple Watch 5
Apple TV 4k 2nd gen
Apple HomePod Original x2
Apple AirPods 2nd
Apple AirPort Extreme 6th
Apple AirPort Express 2nd
back to top

bluesky

Copy of
Публикувано на: Чет Ноем 16, 2017 15:44 (Отговор #74)
-------------------------------------------------------------------





Добро утро на Всички!

Upgrade-да на една от Нашите Дизайн Структури продължава...

В момента, със захладнявянето на времето, Сме на “вълна” топлоизолация.
По отношение на топлоизолация, предлагам на вниманието Ви един уникален по своите топло-изолационни свойства материал - КЕРАМЗИТ.
Относно специфични качества, мога да кажа нещо, (при проявен интерес). Материали в Нет-а също ще намерите колкото ви душа иска... досега никой не е могъл дори "...камък да хвърли..." към КЕРАМЗИТ-а.

Ние ще го използваме КОНКРЕТНО за топло-изолация на тръби с различни размери.
Тези тръби осъществяват необходимите водни комуникации между две Наши Студийни пространства - Източно Студио и Западно студио, съответственно.

Касае се за набор от тръби - 15мм медни тръби (топла и студена вода), до 50мм и 110мм PVC тръби (също за оттичащи води), разположени в специален бетонен канал и топло-изолирани със специална изолаторна пореста гумма плюс подгряващи топли кабели, мотирани под топлоизолацията, (към всяка от тръбите индивидуално), управлявани с електроника.

КЕРАМЗИТА ще осъществява "първата линия на топло-отбраната"... Бетонният канал ще бъде запълнен с КЕРАМЗИТ отгоре и отстрани на тръбите, поради лекотата си, ненатоварващ основната топлоизолация, (гумма), както и непритискащ особенно топлите кабели и датчици вътре, под основния слой топлоизолация. Гранулите му ще позволяват и "сървис", (евентуален допълнителен достъп), до тръбите, при евентуална необходимост от смяна на термо-датчиците на Системата.

Ще Ви държа в течение...
back to top

bluesky

Copy of
Публикувано на: Нед Ян 14, 2018 10:55 (Отговор #84)
-----------------------------------------------------------------
От серията Nikon D7xxx само 7000 е с матрица на сони. В следващите матрицата е на тошиба Smiley С тези обективи ще имаш хроматична аберация, а за да знаеш къде е фокуса вземи едно екранче с мес лупа,към 100 долара е.

Copy of
Публикувано на: Нед Ян 14, 2018 14:18 (Отговор #85)
-----------------------------------------------------------------

Hi, appuser!

Да, така е... Напълно си давам сметка за това... Привеждам серия от фотоси, където този ефект може да бъде засечен.

Снимани са жерави, (от ръка), без Статив, с Обектив

Beroflex MC Auto Zoom, 85-210 mm, F:3,8 Macro 62ø
Lens Made in Japan

Filter (UV)
Hoya HMC 62 mm, UV(O) Japan

Фотоса е направен на максимално увеличение (210 мм), Първият, публикувам го без "кропване".
Следващите два дават представа какво може да се очаква от аберации, най-вече следим за линейни хроматични, или радиални аберации.

Евентуалното леко преместване на цвят не Ме смущава, забелязва се само при "зверско" увеличение, даже не съм си правил труда да коригирам никога нищо подобно.

Преценете сами.






back to top

bluesky

Copy of
Публикувано на: Ср Дек 20, 2017 21:49 (Отговор #75)
-----------------------------------------------------------------
Добър Вечер на Всички!

Както Ви бях обещал, тук, в серия от последователни "картинки", може да се проследи запълването на бетонния канал, с положените вътре тръби, подсигурен с топло-изолационни материали.

Отдолу, в рамките на канала, тръбите са стъпили на по-твърдо "легло" от чакъл, (гравия).

Отгоре, и отстрани, цялото пространство е запълнено с топло-изолационен материал с отлични качества, КЕРАМЗИТ.

Този конфигурация всъщност стриктно следва Стандартите, приети в международната практика относно полагане на тръби, както и топло-изолация, включително в критични климатични зони.

------------------------------------------------------------------
Copy of
Публикувано на: Съб Ян 27, 2018 18:52 (Отговор #86)
------------------------------------------------------------------
Добър Ден на Всички!

Около Upgrade-да на една от Нашите Дизайн Структури...

Две независими Пространства са свързани с тръби, пренасящи топла, студена вода, както и употребявана вода от душ-кабина, тоалетна и санитарен блок. Доколкото тръбите преминават също през външно, неотоплявано Пространство от около 1,5м - 2м, екстра грижа за запазването на водните комуникации от евентуално замръзване се оказа необходима.

Така около Термо-изолационната Тема "откопах" фотоси, показващи в ретроспекция и процеса под Керамзита, (който е пред-последният поред, а за студа вторият "бастион"), от пасивната Защита.

Прилагам Фотографии.
------------------------------------------------------------------
Copy of
Публикувано на: Вт Ян 30, 2018 13:12 (Отговор #87)
------------------------------------------------------------------
Навсякъде, където е възможно, всички тръби са изолирани със специална термо-устойчива пореста черна гума, дебелината на която на места достига до 80мм (38мм+38мм), респективно неминуемо количество въздух между двата слоя...

Така, според предварителни, теоретични изчисления, базирани на спецификациите на термо-пластовете гума, (тип Airo-Flex), се удаде да постигнем сравнително висока пасивна защита*.

_____________
*пасивна защита - когато не е задействан термо-кабела, (червен на цвят кабел, увит спираловидно около тръбите с 50мм-ов и 110мм-ов диаметър)

Тази пасивна защита предпазва водата в тръбите от замръзване до/в продължение на 15-17 часа, при минусови температури, от момента на падане на температурата под (0 градуса по Целзий) и с последователно продължително задържане на минусовите температури под нула (0) градуса по Целзий.

Естественно, това би служило, САМО ако по някаква причина не се задейства активната защита, а именно Термо-кабела, който, включен и управляван от термо-сенсори и термо-релета, леко подгрява тръбите, (при минусови температури), и пази водата в тръбите от замръзване.

Регулировката на кабела се задава предварително, (на колко градуса по Целзий да се включи термо-кабела) и функционирането му се следи по електроннен път.
-----------------------------------------------------------------
Copy of
Публикувано на: Нед Фев 4, 2018 2:42 (Отговор #88)
-----------------------------------------------------------------
Добър Вечер/Добро Утро на Всички Колеги!

За уточнение, (на който Му е интересно), топлият Кабел, навит около тръбите спиралообразно, има специална стъпка на "амплитудата", т.е. разстоянието между витките на Кабела (в см) се изчислява в зависимост от топлинната Мощност на Кабела, диаметъра на съответната Тръба и Материала, от който е направена Тръбата.

Датчиците, (сенсорите), които управляват температурата, се "лепят", закрепват обикновенно на "6 или на 6 и половина часа", респективно на 5 или 4 и половина часа", погледнато към Тръбата в разрез.
Закрепването им се осъществява със замозалепваща се Алуминиева Лента.

(Алуминиевите Ленти сащо обладават различни качества, от Производител до Производител, най-вече в дебелина, конкретни качества на Алуминия и степен на адхезия. Избирайте правилно, сравнявайки няколко предложения конкретно.
По-тънката Лента се лепи по-лесно от дебелата. КАК топлоотдава само Господ може да ви каже, в сравнение с по-дебела подобна. Конкретните апликации изискват гъвкавост от Ваша страна.
Мислете самостоятелно.)

При PVC Тръби, които, Ние използваме за оттичащи се води, основното Правило за полагане на Топлинен Кабел е Кабела да лежи винаги върху Алуминиева Лента, и не пряко върху Тръбите.
Така се проектира съответно "сандвич" - отдолу PVC Тръба, следва Алуминиева Лента, Кабела, (стъпил върху Лентата), и отново Алуминиева Лента върху Кабела.

При такова построение топлоотдаването на Кабела към Тръбите е оптимално и е гарантиран добър топлообмен, както и запазване на Тръбите от евентуално пре-гряване.

При метални, (респективно медни тръби, с диаметър 15мм), които избрахме Ние за пренасяне на Топла и Студена Вода, (Класическа Технология), Топлия, Нагревателен Кабел се полага директно върху Тръбите, като Алуминиева Лента тогава се нанася само отгоре.
Тя и закрепва Кабела за Тръбата и помага за по-равномерния топлообмен.

Тук основното изискване е при нанасяне да се избягват евентуални въздушни мехури, които се явяват неизбежни, ако с 2D Лента се опитвате да обвиете плътно 3D Тяло, (като Тръба, например).
И двата Материала не подлежат нито на разстягане, нито на огъване в буквалният смисъл на думата. От Вас зависи как ще процедирате, може и с отделни парчета Лента...

Ние така изключвахме въздушни мехурчета между Тръбите и Лентите.

Относно водопроводни Тръби за топла и студена Вода - ще Ви бъдат рекламирани изкуственни, пластмасови тръби, с многократно изброяване на предимствата им пред Медните.
В същото време основен, очебиещ недостатък на изкуственяка НИКОГА няма да го намерите в Рекламата им.

Така, за да бъде инвестицията Ви от надежди и ресурси по-реалистична и по-оправдана, би било добре да се запознаете с всички "за" и "против" конкретните материали и технологии.

Мой дружески Съвет, (ако въобще имам право да Ви "предпазвам" от изненади), е - никога да не разчитате на "експерти" или под-изпълнителите да формират мнението Ви относно Материалите или дори Топографията, (Топологията) на Тръбите, респективно цялата Инсталация - няма кой по-добре от Вас да знае КАКВО ТОЧНО ИСКАТЕ, в средата, която Вие обитавате.

За това, всеки, които планира Водна Инсталация, би трябвало да калкулира и да е подготвен и за скрити, неспоменати качества на Материалите.
-----------------------------------------------------------------














back to top

bluesky










back to top
« назад напред » Страници: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 | Нагоре
0 Членове и 1 гост преглежда(т) тази тема.
 
Отиди на: