Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

29-03-2024, 00:32:48

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 841
  • Latest: MiltonGek
Stats
  • Общ брой публикации: 82 643
  • Общ брой теми: 9 816
  • Online today: 101
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 101
Total: 102

101 гости, 1 потребител
dreben

Съвет: Не използвайте услугите на Алексервиз

Започната от traian_james, 10-04-2013, 18:01:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

traian_james

Бих искал да посъветвам всички които имат някакви проблеми със iPhone, които не се покриват от гаранцията или гаранцията е изтекла, да не използват услугите на Алексервиз (http://www.alekserviz.com) в никакъв случай. Имах повреда със iPhone 4, която те не можаха да я оправят, което е ОК, защото повредата е в logic board-a. Пратих им телефона първоначално по куриер, защото нямам възможност в делничен ден да отида до София. След почти 1 месец аз получих телефона обратно, след като им бях звънял 2-3 пъти да попитам какво става с телефона, а от другата страна ми обещаваха, че ще ми звъннат да ме информират какво става, което така и не стана. При последното ми обаждане ми казаха, че телефона е изпратен обратно и не е отремонтиран, но не ми звъннаха от там да ми кажат. Както казах не са могли да го поправят заради сериозната повреда, няма проблем за това. Но след като аз взех телефона обратно и го отворих лично, забелязах че голяма част от болтовете и предпазните метални пластинки липсват. От сервиза отричат да липсва нещо, което ме навежда на мисълта, че просто е взето за лична употреба. А от друга страна аз съм сигурен, че всички части си бяха на мястото в телефона.

Хората с които разговарях продължиха да отричат, че вината е тяхна и нямаха желание да съдействат изобщо.
Колеги бъдете внимателни с това къде си оставяте джаджите на ремонт. За мен е ясно, че от сега нататък, ще ползвам само оторизирани сервизи за Apple. Изглежда, че проблема с измамниците в България няма скоро да се оправи.
.:: Apple MacBook Pro Mid 2014| 2.5GHz Core i7 | 16 GB DDR3 RAM | 750M 2GB | 512GB SSD | Magic Mouse | High Sierra 10.13.3 ::.
.:: Apple iPhone X 64GB | iOS 11.2.6 ::.
.:: Apple iPhone 3G 8GB ::.
.:: Apple iPad Pro 10.5 Wi-Fi 64GB | iOS 11.2.5 ::.
.:: Apple TV 4K ::.
.:: Apple Watch 5gen ::.

ponski

За съжаление, оторизираните сервизи отказват ремонт на повредена Епъл техника. Единственото, което ти предлагат, когато техниката ти е извънгаранционна, е нов детайл/устройство.
Понски

MacBook 7,1 Core 2 Duo 2,4GHz 8Gb | Mac OS X 10.11.2
iPhone 4S 32Gb | iOS 9.2
iPad Mini 2,7 16Gb | iOS 9.2

traian_james

Знам. И за това прибегнах към този сервиз...
.:: Apple MacBook Pro Mid 2014| 2.5GHz Core i7 | 16 GB DDR3 RAM | 750M 2GB | 512GB SSD | Magic Mouse | High Sierra 10.13.3 ::.
.:: Apple iPhone X 64GB | iOS 11.2.6 ::.
.:: Apple iPhone 3G 8GB ::.
.:: Apple iPad Pro 10.5 Wi-Fi 64GB | iOS 11.2.5 ::.
.:: Apple TV 4K ::.
.:: Apple Watch 5gen ::.

HQ

Работата е там,че закона защитава такива кокошкари. Ние имаме само някво си "КЗП" което си е чиста гаргара и ако се опиташ да ги осъдиш само ще загубиш още повече време пари и нерви и практически могат да си правят каквото си искат. И в чужбина е същото,но там е масова практика да се изхвърля всичко щом му изтече гаранцията...

traian_james

Развитие: Обадиха ми се днес от сервиза и ми казаха, че ще ми върнат частите.
.:: Apple MacBook Pro Mid 2014| 2.5GHz Core i7 | 16 GB DDR3 RAM | 750M 2GB | 512GB SSD | Magic Mouse | High Sierra 10.13.3 ::.
.:: Apple iPhone X 64GB | iOS 11.2.6 ::.
.:: Apple iPhone 3G 8GB ::.
.:: Apple iPad Pro 10.5 Wi-Fi 64GB | iOS 11.2.5 ::.
.:: Apple TV 4K ::.
.:: Apple Watch 5gen ::.

thebrainless

Доста благородно от тяхна страна...

В петък си счупих предното стъкло на телефона, след кратък ресърч - въпросния сервиз сменя с оригинален "само" за 250 лв. В събота за 30 мин. ми го смениха за 140 с оригинален на др. място
Stay hungry. Stay foolish.

shaman

Цитат на: thebrainless - 11-04-2013, 13:40:17
Доста благородно от тяхна страна...

В петък си счупих предното стъкло на телефона, след кратък ресърч - въпросния сервиз сменя с оригинален "само" за 250 лв. В събота за 30 мин. ми го смениха за 140 с оригинален на др. място

Може спокойно да сложиш и думата "оригинален" в кавички :)

Такова нещо не съществува...


HQ

Я виж ти как действа медийната атака! След като упорито са ти казвали че не са ти ги взели,така изведнъж решават да ти ги върнат ...
Крейтив център да ми върне болтовете за двд-то веднага!  ;D

martin

Много ми е интересно какво оправдание са дали. Сигурно че случайно са забравени в някое чекмедже.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

traian_james

Не казаха оправдание, нито аз попитах. Аз съм доволен, че ще ми върнат частите.
.:: Apple MacBook Pro Mid 2014| 2.5GHz Core i7 | 16 GB DDR3 RAM | 750M 2GB | 512GB SSD | Magic Mouse | High Sierra 10.13.3 ::.
.:: Apple iPhone X 64GB | iOS 11.2.6 ::.
.:: Apple iPhone 3G 8GB ::.
.:: Apple iPad Pro 10.5 Wi-Fi 64GB | iOS 11.2.5 ::.
.:: Apple TV 4K ::.
.:: Apple Watch 5gen ::.

thebrainless

Цитат на: shaman - 11-04-2013, 14:26:04

Може спокойно да сложиш и думата "оригинален" в кавички :)

Такова нещо не съществува...

ето шот от сайта им
Stay hungry. Stay foolish.

julss

Могат да си пишат каквото искат в сайта. Оригинални части за iPhone НЯМА, има по-добри и по-лоши ментета. Добър дисплей за iphone 4 или 4S излиза около 50-60лв. Смяната изисква известни умения и търпение. Да речем още 50-60 за работа, сменява се за 1 час.
Но чак пък 250лв....

traian_james

Смяната става бързо със ifixit tutorial. Малко по прецизно е защото трябва да извадиш всичко, но не е кой знае какво.
.:: Apple MacBook Pro Mid 2014| 2.5GHz Core i7 | 16 GB DDR3 RAM | 750M 2GB | 512GB SSD | Magic Mouse | High Sierra 10.13.3 ::.
.:: Apple iPhone X 64GB | iOS 11.2.6 ::.
.:: Apple iPhone 3G 8GB ::.
.:: Apple iPad Pro 10.5 Wi-Fi 64GB | iOS 11.2.5 ::.
.:: Apple TV 4K ::.
.:: Apple Watch 5gen ::.

faire

Честно казано и аз не останах доволен от сервиза. Отидох там понеже е на собственика на най-добрият бг айфон форум. Имах хоум бутон на 4-ка за почистване. Застреляха ме със сумата от 35 лв. Бутонът работеше стабилно около месец. След това тотално се скапа. След като видях на сайта на сервиза цената за смяна на бутон (по спомени 70 или 90 лв), реших да се наема сам да си закупя частта от ибей (10-тина лв) и да я сменя. Втората част се оказа трудоемка, а и можеше много неща да прецакам, но в крайна сметка всичко завърши с хепи енд :)


Sent from my iBrain using iFingers
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Kkristoff

#14
Здравейте,

Казвам се Калоян Христов и съм представител на фирма "Алексервиз", за която става дума в темата.

Бих желал да започна малко по-отдалеч. Самото съществуване на сервиза се дължи на нашата привързаност към машинките на ябълковата компания, което преди години се превърна в хоби. По-късно, поради видимата необходимост от услуги свързани с любимите ни устройства се роди идеята да се направи място, където ще може да помогнем на всички, които са останали без гаранция и без помощ за повредените си ябълки.

Всички, които сме свързани със сервиза, ползваме продукти на Apple и се грижим за тях по абсолютно същия начин, както и за всеки телефон или таблет донесен от клиент при нас.

Конкретно за случая до тук нещата са представени малко по-емоционално и доста преувеличено.
Фактите са следните:
Пратката от г-н Косташки пристига при нас на 14 март 2013г. по обяд, с куриер. Веднага след това сме се свързали с клиента, за да се изясни проблемът. При този разговор се разбра, по думи на клиента, че след проведени от него манипулации по телефона (включително и хардуерни), същият е спрял да функционира, като не е давал никакви признаци на живот. При този факт, по телефона следват да се изпълнят поредица от тестове, чрез които да се установи повредата в телефона. Още в началото се разбра, че проблемът е хардуерен, в платката, което винаги отнема повече време за диагностика и ремонт. След това са минали 15 работни дни, в които при опити на телефона да се "вдъхне живот" не бе постигнат успех. През този период с г-н Косташки са проведени няколко телефонни разговора, при които поради деликатността на проблема не е даден конкретен отговор за решение на случая. В никакъв случай не бихме искали да разочароваме нито един клиент с констатация "не подлежи на ремонт", а реално да е възможно. След като със 100% сигурност се разбра, че няма да може да спасим машинката заявихме пратка към куриерската фирма, подготвихме телефона за изпращане и уведомихме клиента за фактите. Това се случва на 5-ти април 2013г., петък. По уговорка с клиента пратката е оставена за доставка е понеделник.

След справка в куриерската фирма се вижда, че на 8-ми април получателят не е намерен на адреса, след което телефонът е доставен на 9-ти април. На 10-ти април, сряда г-н Косташки се обади в сервиза и с доста остър тон бяхме обвинени в умишлена липса на части от телефона. Ставаше дума за няколко болта и една метална пластина, в горната част на телефона. Тук е мястото да кажа, че сервизът и служителите в него, не се нуждаят по никакъв начин от нещо, което принадлежи на клиент или част от устройство на клиент и в частност - болтчета и пластини.

След няколко разговора, с г-н Косташки, по телефон и скайп и след консултации във фирмата сметнахме, че няма никаква нужда от излишни драми за такъв проблем и не представлява трудност да изпратим желаните от клиента части по куриер, за наша сметка, въпреки нашата убеденост, че такива неща при нас не се допускат. Това се случи на 11-ти април, ден след първия разговор. В никакъв случай не може да се използват думи като "върнат", а и не е уместно да се каже, че това е "благородно" - по-скоро "практично".

Причината да смятаме, от самото начало, че да оставиме телефон несглобен е много, много невероятно е това, че повече от три години не се е случвало подобно нещо. Винаги сме държали и държим на качеството на услугата, независимо извършен ли е ремонт или не. Сервизът няма реклама по никакъв тип медия (електронна, печатна и тн.), а дължи популярността си, в цяла България, само на многото доволни клиенти и рекламата "от уста на уста".

Отнсно цените, за които е станало дума по-горе:
Цените, които цитирате като части и услуги от други сервизи нямат нищо общо с частите и услугите, които предлага "Алексервиз", а освен това над цените публикувани в нашия сайт стои следният текст:
"Софтуерната намеса върху който и да е, от изброените Apple продукти е 30лв., които можете да спестите използвайки безплатните ръководства във форума.
За подмяна на част, донесена от клиента, трудът е 30лв., които можете да спестите, като използвате безплатните ръководства на www.ifixit.com..

В България има два вида клиенти:
- едни търсят качеството, без да ги притеснява цената
- други - търсят ниска цена, без значение от качеството

Поради тази причина си позволихме да направим два вида цени, за да задоволим всички интереси. Качествените части, разбира се са с по-голяма гаранция - 3 месеца, а ментетата с по-малка - 1 месец."


Това, смятам, изчерпва до голяма степен темата за частите и цените.

Винаги сме готови да изясним и обсъдим всеки случай, при който клиент има претенции към дейността на сервиза и качеството на услугата.