Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

19-04-2024, 09:22:09

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 853
  • Latest: Robertomima
Stats
  • Общ брой публикации: 82 635
  • Общ брой теми: 9 812
  • Online today: 104
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 82
Total: 83

82 гости, 1 потребител
ggzy

Гаранция iPhone купен от Щатите

Започната от Icko2, 19-01-2013, 16:33:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Icko2

Здравейте,

Преди два дена iPhone-ът ми умря и не иска да се зарежда. Според мен е проблем с батерията.
Закупен е от Щатите. В момента съм в Унгария. Оказа се, че за разлика от другите продукти на Apple телефоните им нямат международна гаранция.

Говорих с кол центъра им в Америка и ми казаха, че не могат да пращат извън страната. Бях в сервиза тук в Будапеща и ми казаха, че нищо не могат да направят.

Сблъсквали ли сте се с подобна ситуация. Бях доста неприятно изненадан. В София има ли някъде сервиз където да го оправят? Може да ми излезе по-евтино...
iMac 2,66/ 2 RAM/ 320 GB
MacBook 2,16/ 2 RAM/ 120 GB
iPod nano,  Touch, Shuffle
Airport Extreme

KurtiMakarov


julss

Айфоните имат международна гаранция. Доста народ са сменявали дефектирали телефони, купени от чужбина, в Криейтив Център в София.

Icko2

Оказва се, че гаранцията не е международна. Ако си го купил от Америка - важи само там.

Май действително не е батерията. Според това, което четох би трябвало да е power management ic. Чудя се колко ли би струвала смяната му...
iMac 2,66/ 2 RAM/ 320 GB
MacBook 2,16/ 2 RAM/ 120 GB
iPod nano,  Touch, Shuffle
Airport Extreme

bobev20

Гаранцията е международна и важи навсякъде,в рамките на 1 година.Компютер купен от Канада са ми го ремонтирали напълно безплатно в София.Сервиза беше на цар иван асен 2.
2.0GHz Intel Core 2 Duo
2GB DDR3 Memory
160GB hard drive
NVIDIA GeForce 9400M graphics
Aluminum unibody

faire

Да, ама ти говориш за компютър, а се говори за iPhone. Направи едно търсене с ключови думи iphone international warranty и ще видиш, че всъщност гаранцията важи само за страната, от която е закупен. Тъпо, но факт. С iPad-ите мисля, че нещата не стоят така и пак е международна..
Иначе съм сменял на един приятел 4-ката (купена от щатския ибей втора ръка) директно там и не платихме и 1 цент за доставката на повредения апарат и за получаването на новия. Процедурата е: Отиваш в UPS с един лист принтиран от сайта на Епъл (където се подава първо онлайн заявление за поправка), оставяш телефона и листа, там си опаковат пратката и я изпращат. След 2-3 дни Епъл ти пишат мейл дали телефона подлежи на замяна с нов (в почти всички случаи е така, когато е хардуерен проблем разбира се). След още няколко дни новият телефон пристигна на вратата. Разбира се, не както излиза от магазина с кутия и аксесоари, но с предпазното фолио и много добре опакован. Абе с една дума - кеф!
Не знам обаче дали ще стане същата работа като става въпрос за международна доставка. Дали Епъл пак ще си поемат разходите :D Трябва да се провери на сайта им..
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

walker007

Криейтив си промениха политика, за съжаление... От където ще да ти е купен примерно телефона, трябва да им представиш бележка за неговото закупуване. Поне последния път в разговор с тях така казаха... От една гледна точка това е добре, но както знаем повечето от нас не пазим касовите бележки и за това горим...
"Your time is limited, so don't waste it living someone else's life."

faire

За това не е лошо всяко подобно нещо (гаранция, фактура, касова бележка) да си го сканирате (или снимате) и да си направите една папка на компютъра с такива неща. Иначе е ясно - кой ще си пази или ще се сети къде пази касова бележка от преди година и половина?
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

walker007

#8
По-скоро това трябва да отпадне... Защо да не бъде като преди? Какво значение има това от къде е купена машинката и дали имаш касова бележка? След като го имаш регистриран в Apple, и е регистриран на твое име какво значение има едно листче? Айде стига толкова простотии... Все пак сме в 21 век. ! ! ! А и като е извън гаранция това въобще не ги интересува - кой си, какъв си и т.н. само гледат да ти вземат парите и чао...
"Your time is limited, so don't waste it living someone else's life."

faire

Taка е. Аз не говоря специално за Епъл продукти, а за всякаква техника купувана в България! Винаги е добре да си пазиш документите като файлове.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

antioxidant

...а ако пазим 1001 "най-необходими" хартийки и пишман специалиста си изсмуче от пръстите, че техниката е ударена или намокрена, тогава какво правим (след монолога относно близки роднини от женски пол)?
Въобще, има ли вариант да преборим некоректното гаранционно обслужване?
MacBook Pro 15" Retina Display Quad-Core i7 2.7GHz / 16GB

faire

КЗП (ако продуктът е купен от физическо лице).
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Icko2

Здравейте,

благодаря за коментарите.
Според мен тази политика е безумна, особено ако си си купил фабрично отключен телефон, който го промотират за пътуващи по света хора. Счупва ти се, в която и да е друга страна и го прибираш в чекмеджето докато се отидеш пак в Щатите...

В интерес на истината телефонът се оправи от самосебе си. Оставих го включен за 2 дни и след това започна отново да се зарежда. След седмица отново се прецака. Пак го оставих за 2 дена и се оправи... Това определено не е решение за мен :/
iMac 2,66/ 2 RAM/ 320 GB
MacBook 2,16/ 2 RAM/ 120 GB
iPod nano,  Touch, Shuffle
Airport Extreme