Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

26-04-2024, 01:43:33

Login with username, password and session length

Shoutbox


Recent

Потребители
  • Общ брой потребители: 7 855
  • Latest: Donaldsmady
Stats
  • Общ брой публикации: 82 636
  • Общ брой теми: 9 812
  • Online today: 219
  • Online ever: 631
  • (01-12-2019, 23:01:40)
Онлайн потребители
Users: 0
Guests: 180
Total: 180

180 гости, 0 потребители

Сервиз

Започната от MacDrive, 04-01-2011, 17:29:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Nistel

Вие като толкова лесно давате определения имали ли сте сервиз или да работите в такъв? Очевидно си нямате и идея за какво става въпрос в един сервиз.

Този цитат:

ако се налага да ви забавя телефона защото не са направени предишните телефони, които са дошли
преди вашия, ще го направя без да се поколебая.

Е това е най-голямата реклама, която може да същестува за един сервиз. Това означава, че държат да си свършат работата а това изисква време. Всеки един ремонт може да бъде претупан с цел да се направят повече ремонти за по-малко време и да се вземат повече пари.

Много хора правят грешката да мислят, че когато отиват в сервиз са все едно в магазин. От вратата почват да се пазярят за цена и време на изпълнение и с нагло поведение. Това имат предвид под дребнави клиенти и всеки, който е бил от "другата страна" знае за какво става въпрос. Явно имат достатъчно работа и могат да отрежат такива клиенти, което е голям плюс.
Hackintosh Intel Core i5 2500K 8GB DDR3 1333 60GB SSD A-DATA SATA3 10.7.3 Lion Vanilla Kernel, iPad Mini 16GB WiFi, Samsung Galaxy Nexus 16GB CM10

pravdo

Ами, тогава да напишат: Имаме си достатъчно клиенти, няма нужда да идвате.
iMac 21.5", 2.7 Ghz Quad-Core i5, 1TB HDD, 12 GB RAM, AMD Radeon HD 6770M- 512MB
iPhone 4G
Macbook Pro, 2.26, 13" Late 2009 (на жена ми)
Macbook Pro, 2.4, 13", i5, 2011, лично мой

Nistel

Написали са го така че да изгонят само тези, които си го заслужават :)

Бай Ганьо е типичния клиент междудругото ..
Hackintosh Intel Core i5 2500K 8GB DDR3 1333 60GB SSD A-DATA SATA3 10.7.3 Lion Vanilla Kernel, iPad Mini 16GB WiFi, Samsung Galaxy Nexus 16GB CM10

ggzy

Аз работя в сервиз. Клиент не се гони, освен ако не е за негово добро ( по темата - бейсбанд 6.15.00 не слагам!!! )
Малко са клиентите дето хвърлят пари за ремонти ей тека, всички са дребнави.
Едва ли има сервиз, дето да не кара подред на номерата, освен в случайте, когато нещо се закучи.
Въпросния "сервиз" с това реноме дето е тръгнал да си изгражда, не го виждам в близко бъдеще.
Ай със здраве.
MacBook 5.1 13.3" 2.0GHz/8GB RAM/160 GB + 500 GB HDD/Mac OS X 10.8.5

Nistel

Да и аз не бих имал смелостта да напиша това на сайта, но имайки някакви наблюдения върху конкретния случай са презадоволени от клиенти и то в следствие на добрата им работа и реклама с форума. Прави им чест, че целия форум е ориентиран към безплатна помощ на потребителите - ако го нямаше биха правили много повече пари от прости преинсталации.
Hackintosh Intel Core i5 2500K 8GB DDR3 1333 60GB SSD A-DATA SATA3 10.7.3 Lion Vanilla Kernel, iPad Mini 16GB WiFi, Samsung Galaxy Nexus 16GB CM10

gorgior

Здравейте. Малко ще посъбудя темичката. След положени доста усилия от моя страна най-после успях да загася лаптопа без възможност да запали повече.  ;D Май му замина един чип, но не съм сигурен.
Можете ли да ме насочите към към добър сервиз в София, където да ми ремонтират MacBook-а. За Криейтив  знам , ама там режат глави. Все пак, ако няма друга добра алтернатива ще отида и там. Просто питам, ако някой е ползвал такава услуга и е доволен от сервиз да сподели.

georgekodinov

И аз да посъбудя темата: да кажете някъде да ремонтират зарядни за макбук ? Прекъсна се кабелчето и ще е добре ако може да го направи някой. Ще е добре да е от Пловдив но и със София ще стане